Přibližně 750 zaměstnanců
Maloobchod s obuví a koženými výrobky
Jdu hodnotit

Projděte si detaily firmy od


Komentáře zaměstnanců

Nejpřínosnější Nejnovější

  • Využití AJ a NJ, komunikace se zahraničím.
  • Nadřízení vesměs nekompetentní, blokující jakýkoli pokrok, vše se učíte sami, případně žebráte info ze zahraničí. Kolegové se hodně střídají, HR se v podstatě chlubí fluktuací. Firemní kultura neexistující. Na kancelářské pozici opakovaně vyžadují práci v hodinách, které nejsou běžné. Hodnoty společnosti vypadají hezky na papíře, ale realita jsou spíš lži a přetvářka vedení.

Bývalý zaměstnanec

Z oddělení:
Marketing

Pracoval u zaměstnavatele:
více než 1 rok

Napsáno:
před více než 1 měsícem

  • U firmy pracuji již více jak 15 let. Tato firma se stala mojí druhou rodinou. Je to firma,která se nezajímá jen o výdělek, ale také o blaho svých zaměstnanců. Celý uplynulý rok byl velice náročný, pro všechny co pracují v obchodech,ale i přes to všechno nám náš zaměstnavatel platil 100%,žádné propouštění,ba naopak snaha udržet si každého z nás. Jsem hrdá, že jsem součástí Deichmannu,jsem hrdá na svůj tým, na své nadřízené a na naše vyšší vedení. Práce je různorodá, někdy náročná, ale vždy je radost ať už že spokojených zákazníků nebo jakéhokoliv úspěchu. Jsme rodinná firma co táhne za jeden provaz a to se opravdu v dnešní době jen tak nevidí:)
  • Jsem spokojena ve všech směrech:)
  • Možnost kariérního postupu

    Pokud je člověk šikovný a opravdu chce,tak v případě, že by se hledal kandidát na vyšší pozici, tak se hledá nejprve v rámci firmy:)

  • Příjemné pracovní prostředí

    I když jsme velká firma,tak i přes to všechno se nadřízení zajímají o vaši spokojenost. Na vedoucích pozicích jsou opravdu lidé, kterým můžete důvěřovat a kteří Vám podají pomocnou ruku. Tahneme za jeden provaz ať už jste z Prahy, Brna,Olomouce nebo jakékoliv jiné části, vždy když je třeba tak si vypomůžeme. Proto do svých týmů hledáme vždy lidi,co mají dobré srdce,jsou pracovití a dokáží podat pomocnou ruku

Současný zaměstnanec

Z oddělení:
Obsluha zákazníků, prodej na prodejně

Pracuje u zaměstnavatele:
více než 10 let

Napsáno:
před více než 1 měsícem

  • Perfektní školení, super ubytování na pracovních cestách, výplata vždycky včas.
  • Hodně práce, stres, srovnávání krabic pravítkem.

Bývalý zaměstnanec

Z oddělení:
Obsluha zákazníků, prodej na prodejně

Pracoval u zaměstnavatele:
více než 2 roky

Napsáno:
před více než 6 měsíci

  • zaměstnanec nic nevyplnil
  • Opravdu jak stroje,spousta nesmyslných pravidel, spousta přetvářek a hlavně kodex firmy se neshoduje s realitou

Současný zaměstnanec

Z oddělení:
Obsluha zákazníků, prodej na prodejně

Pracuje u zaměstnavatele:
méně než 3 měsíce

Napsáno:
před více než 1 rokem

  • Několikrát do roka dostáváme obuv dle vlastního výběru zdarma. Příjemné pracovní prostředí. Přátelský kolektiv.
  • zaměstnanec nic nevyplnil
  • Příležitost využít cizí jazyky

    Denodenní komunikace se společností Deichmann Německo a Rakousko.

Současný zaměstnanec

Z oddělení:
Administrativa

Pracuje u zaměstnavatele:
více než 2 roky

Napsáno:
před více než 1 rokem

  • Celkově s ničím, zajímavé benefity nabízeli ale za tak těžkou práci, kterou po nás chtěli a nátlak, který na nás vyvíjeli, se stím nedalo uspokojit. Ani peníze nic moc
  • Kromě kolegů se vším

Bývalý zaměstnanec

Z oddělení:
Obsluha zákazníků, prodej na prodejně

Pracoval u zaměstnavatele:
více než 1 rok

Napsáno:
před více než 1 rokem

  • Přehled Práce a lidmi
  • Velmi průměrné platové třídy

Bývalý zaměstnanec

Z oddělení:
Obsluha zákazníků, prodej na prodejně

Pracoval u zaměstnavatele:
méně než 1 rok

Napsáno:
před více než 1 rokem

  • Plánování směn podle dohody, benefity, navyšování platu, školení.
  • zaměstnanec nic nevyplnil

Současný zaměstnanec

Z oddělení:
Obsluha zákazníků, prodej na prodejně

Pracuje u zaměstnavatele:
více než 2 roky

Napsáno:
před více než 1 rokem

  • Práce mně velmi bavila i když ji bylo opravdu moc, pracuje se zde od rána do večera, na prostoje není čas, práce zde nikdy nekončí. Školení zaměstnancu, výborná komunikace s odděleními na centrále např. personální
  • Chování nadřízené, neměla na všechny zaměstnance stejný metr. Velmi si dělila lidi na oblíbené a neoblíbené, otázky kladla tak, že jste si připadal, že ničemu nerozumíte. Nedalo se ji věřit, její kontrolní návštěvy byly nepříjemné pro zaměstnance a to se tam nikdo celý den nezastavil, stále se pracovalo.

Bývalý zaměstnanec

Z oddělení:
Marketing

Pracoval u zaměstnavatele:
více než 5 let

Napsáno:
před více než 1 rokem

  • zaměstnanec nic nevyplnil
  • Musíte prodávat,prodávat,prodávat!

Současný zaměstnanec

Z oddělení:
Obsluha zákazníků, prodej na prodejně

Pracuje u zaměstnavatele:
zaměstnanec nic nevyplnil

Napsáno:
před více než 1 rokem

Jsou pro vás komentáře užitečné?

Vy zase můžete pomoci ostatním.

Ohodnotím svojí firmu

Koho právě teď firma potřebuje?