DEICHMANN-OBUV s.r.o.

65 hodnocení
Přibližně 750 zaměstnanců
Maloobchod s obuví a koženými výrobky
Jdu hodnotit

Přehled

Zaměstnanci si tu pochvalují

  • Jistota a stabilita
  • Příjemné pracovní prostředí
  • Uplatnění pro lidi bez zkušeností

A o čem se zaměstnanci rozpovídali?

Na prodejně se mohu spolehnout na své kolegyně. Máme super kolektiv.

Co dalšího se jim líbí a co jim naopak vadí?

Firemní atmosféra v kostce

Jaký je zaměstnavatel

75 %
+

Kolegové

82 %
+

Nadřízení

73 %
+

Kompletní přehled



Projděte si detaily firmy od


Komentáře zaměstnanců

Nejpřínosnější Nejnovější

  • je dobry ,spolehlivy zamestnavatel se spoustou benefitu,vyhod nemohla jsem si na nej stezovat
  • zrusit mystery shoping je to akorat o stresovani zamestnancu

Bývalý zaměstnanec

Z oddělení:
Obsluha zákazníků, prodej na prodejně

Pracoval u zaměstnavatele:
více než 10 let

Napsáno:
před více jak 1 rokem

  • Na pozici vedoucí - pěkné peníze. Naučila jsem se dobře pracovat s časem.
  • Neustálé házení klacků pod nohy. Absurdní práce v nereálném čase, nesplnění pokutování výtkou. Málo pracovní síly na opravdu hodně práce. Fyzicky i psychicky velmi náročné. Buzerace formou tajných zákazníků. Pokud nejste Deichmannka tělem i duší, tak nejste členem týmu. Výplach mozku.

Bývalý zaměstnanec

Z oddělení:
Obsluha zákazníků, prodej na prodejně

Pracoval u zaměstnavatele:
více než 2 roky

Napsáno:
před více jak 6 měsíci

  • Sleva na obuv
  • Chování nadřízených k zaměstnancům.duvera nadřízených k podřízeným.

Bývalý zaměstnanec

Z oddělení:
Obsluha zákazníků, prodej na prodejně

Pracoval u zaměstnavatele:
více než 5 let

Napsáno:
před více jak 1 rokem

  • Obuv zdarma.
  • Skutečná pracovní doba neodpovídala pracovní době ve smlouvě a na výplatní pásce.
  • Uplatnění pro lidi bez zkušeností

    K vykonávání této práce nemusíte mít žádné předchozí zkušenosti. Tato firma má svá vlastní vnitřní pravidla a nastavení, která se musí na všech pobočkách vykonávat stejně, takže nemáte prostor pro vlastní nápady a názory z předchozích zaměstnání. Zapomeňte na kreativitu, tady se vše dělá podle směrnic od výstavy krabic s botami až po dekorace. Každá věc má své předem určené místo. Během pracovního poměru budete střídat několik prodejen, proto musí být vše všude stejné, aby jste ihned a bez předchozího zaškolení věděly, kde se co nachází a jak se vše dělá a jak vše funguje. To platí i při kontaktu se zákazníkem. Musíte se předem naučit všechny odpovědi, jak zákazníkům odpovídat a co jim říkat. Pozor, tyto věty zkouší i při tajných nákupech na prodejnách. Prostě zde musíte být jako stroj - robot, nikoliv člověk s myslícím mozkem a vlastním názorem či potřebou.

Bývalý zaměstnanec

Z oddělení:
Obsluha zákazníků, prodej na prodejně

Pracoval u zaměstnavatele:
více než 1 rok

Napsáno:
před více jak 6 měsíci

  • Benefity, čisté prostředí, odpovídající mzda
  • časté práce o víkendech, dvanáctihodinové směny, tlak na prodej vedlejších produktů

Bývalý zaměstnanec

Z oddělení:
Obsluha zákazníků, prodej na prodejně

Pracoval u zaměstnavatele:
méně než 1 rok

Napsáno:
před více jak 6 měsíci

  • dobry zamestnavatel,zkraceny uvazek kterbyl dobre ohodnocem,ruzne benefity,pracovni obleceni,obuv,poukazky ,souteze na prodavani produktu za odmeny pri dobrych vysledcich nemuzu si stezovat
  • zrusit mystery shoping ktery stresuje zamestnance a pise nepravdive udaje

Bývalý zaměstnanec

Z oddělení:
Jiné

Pracoval u zaměstnavatele:
více než 10 let

Napsáno:
před více jak 1 rokem

  • Rodinné prostředí a to i přes velikost firmy
  • Lepší IT možnosti

Současný zaměstnanec

Z oddělení:
Personalistika, HR

Pracuje u zaměstnavatele:
více než 10 let

Napsáno:
před více jak 1 rokem

  • všeho,jednají fér super zaměstnavatel
  • nic,akorad zavření našeho obchodu bylo nemilé

Bývalý zaměstnanec

Z oddělení:
Obsluha zákazníků, prodej na prodejně

Pracoval u zaměstnavatele:
více než 5 let

Napsáno:
před více jak 1 rokem

  • Práce mně velmi bavila i když ji bylo opravdu moc, pracuje se zde od rána do večera, na prostoje není čas, práce zde nikdy nekončí. Školení zaměstnancu, výborná komunikace s odděleními na centrále např. personální
  • Chování nadřízené, neměla na všechny zaměstnance stejný metr. Velmi si dělila lidi na oblíbené a neoblíbené, otázky kladla tak, že jste si připadal, že ničemu nerozumíte. Nedalo se ji věřit, její kontrolní návštěvy byly nepříjemné pro zaměstnance a to se tam nikdo celý den nezastavil, stále se pracovalo.

Bývalý zaměstnanec

Z oddělení:
Marketing

Pracoval u zaměstnavatele:
více než 5 let

Napsáno:
před více jak 1 měsícem

  • Plat
  • Pracovní doba je příliš dlouhá, 12 hodin denně klidně i 5 dní po sobě

Bývalý zaměstnanec

Z oddělení:
Nákup

Pracoval u zaměstnavatele:
méně než 1 rok

Napsáno:
před více jak 1 měsícem


Firemní atmosféra v kostce

Jaký je zaměstnavatel

Skloubení pracovního a osobního života
68 %
+
Stabilita a budoucnost firmy
79 %
+
Slušné a férové jednání
76 %
+

Kolegové

Spolehlivost
79 %
+
Vzájemné porozumění
83 %
+
Celková spolupráce
84 %
+

Nadřízení

Schopnost pochválit
71 %
+
Férovost
72 %
+
Důvěra
73 %
+
Celková spolupráce
73 %
+

Výše příjmu

Míra spokojenosti

78 %

Jak zaměstnanci hodnotí svůj příjem?

Za moji práci mě platí velmi dobře říká 26

Za moji práci mě platí slušně říká 19

Mohlo by to být lepší, ale nestěžuju si říká 9

Jinde by mi za stejnou práci nejspíše zaplatili lépe říká 6

Jinde by mi za stejnou práci určitě zaplatili lépe říká 4


Zasloužíte si dostat přidáno…

…slýcháte tohle u vás ve firmě?
Řekněte o tom ostatním lidem, jak to máte s příjmem.

Ohodnotím svůj příjem

Zaměstnanci doporučují

Jistotu a stabilitu

doporučuje 31

Příjemné pracovní prostředí

doporučuje 30

Uplatnění pro lidi bez zkušeností

doporučuje 30

K vykonávání této práce nemusíte mít žádné předchozí zkušenosti. Tato firma má svá vlastní vnitřní pravidla a nastavení, která se musí na všech pobočkách vykonávat stejně, takže nemáte prostor pro vlastní nápady a názory z předchozích zaměstnání. Zapomeňte na kreativitu, tady se vše dělá podle směrnic od výstavy krabic s botami až po dekorace. Každá věc má své předem určené místo. Během pracovního poměru budete střídat několik prodejen, proto musí být vše všude stejné, aby jste ihned a bez předchozího zaškolení věděly, kde se co nachází a jak se vše dělá a jak vše funguje. To platí i při kontaktu se zákazníkem. Musíte se předem naučit všechny odpovědi, jak zákazníkům odpovídat a co jim říkat. Pozor, tyto věty zkouší i při tajných nákupech na prodejnách. Prostě zde musíte být jako stroj - robot, nikoliv člověk s myslícím mozkem a vlastním názorem či potřebou.

Možnost učit se novým věcem

doporučuje 28

Práce v Deichmannu je velmi pestrá každý si tam najde něco co jo baví a muže se zlepšovat

Možnost kariérního postupu

doporučuje 26


Komu byste doporučili svoji firmu?

Lidem, kteří hledají…

Jdu doporučit



Na čem mi v práci nejvíce záleží?