Tento profil zatím neobsahuje žádnou fotografii
Přidat fotku
Logo zatím není k dispozici
Přidat logo

Invia.cz, a.s.

Přibližně 375 zaměstnanců
Činnosti cestovních kanceláří
Jak by mi to tady sedlo?
Zjistěte, jak se potkávají vaše představy s tím, co říkají zaměstnanci této firmy.
Projděte si detaily firmy od
Všech zaměstnanců (160)
Všech oddělení/oborů (160)
Komentáře zaměstnanců

Stabilni firma, hezke pracovni prostredi, fajn kolegove
Neustale zvysovani naroku za stejnou mzdu. Pokuty za neplneni prodeju, za posledni 4 roky neprobehlo zvysovani mzdy. Hodne prescasu.
V době hodnocení byl/a:
Současný zaměstnanec
Z oddělení:Obchodník
Odpracoval u zaměstnavatele:více než 2 roky
Napsáno:duben 2019
Byl tento komentář užitečný?
Nahlásit

Pro zobrazení dalších komentářů se přihlaste

Ještě nemáte účet na Atmoskop.cz? Zaregistrujte se

Přihlášením si dále odemknete:
  • Jednodušší sledování firem a odběr nabídek
  • Přesnější doporučení firem odpovídajících vašim potřebám
  • Veškerý obsah Atmoskopu
S ničím, nic užitečného tam opravdu nebylo!
Mzda, protipravni jednání, chování k zaměstnancům, práce víkendy, práce od rána do večera, nespočet přesčasů, které i tak byly mizerně proplaceny.
V době hodnocení byl/a:
Bývalý zaměstnanec
Z oddělení:Jiné
Odpracoval u zaměstnavatele:méně než 3 měsíce
Napsáno:únor 2019
Byl tento komentář užitečný?
Nahlásit

Sedává práce, nebyla náročná na myšleni,. Mladý kolektiv.
I přez to, že jsem byla pouze brigádník, jsem musela docházet každý den 8 hodin. Byl velký problém s tím si udělat jeden den volno kvůli lékaři. Žádné příspěvky na obědy.- vlastně žádné další bonusy, ani příplatky za přesčasy (kterých bylo opravdu hodně v sezoně) Ne moc dobré vedení.
V době hodnocení byl/a:
Bývalý zaměstnanec
Z oddělení:Administrativa
Odpracoval u zaměstnavatele:méně než 3 měsíce
Napsáno:listopad 2018
Byl tento komentář užitečný?
Nahlásit

Komunikace nikdo nic nevěděl nedokázal odpovědět co se má jak delat
Vubec
V době hodnocení byl/a:
Bývalý zaměstnanec
Z oddělení:Marketing
Odpracoval u zaměstnavatele:méně než 3 měsíce
Napsáno:leden 2019
Byl tento komentář užitečný?
Nahlásit

- Šanci dostane ze startu prakticky každý - Ne každý už ovšem přežije vysoké nároky, které musí plnit, aby se s ním firma nerozloučila v poslední den zkušebky - Šílené pracovní tempo: aby měl člověk alespoň trochu slušný plat, nezbývá mu čas na nic jiného - úspěšní prodejci jsou v práci denně cca. 10 hodin - Perfektní kolektiv, kde se cítíte jako doma už po pár týdnech
Proces zaškolování nováčků je poměrně propracovaný, ale extrémně se soustředí na prodejní dovednosti, nikoli na detaily práce - když po několika měsících zjistíte, že něco žalovatelného děláte posledního čtvrt roku den co den špatně, není to optimální. Snaha ulovit schopné prodejce na smlouvu na dobu neurčitou od samého počátku je vykoupena tím, že drtivá většina nováčků nepřežije zkušební dobu - ať už z vlastního rozhodnutí, protože to psychicky nezvládají, nebo je firma "pustí k vodě", protože není ochotna riskovat, že se člověk zlepší v kvótách prodeje až časem. Dát člověku v úvodu na výběr typ smlouvy by bylo užitečnější a obeznámit ho s jasnými pravidly, za jakých bude moci ve firmě zůstat, pokud si vezme tu na neurčito, by hodně pomohlo morálce. Mezi nováčky aktuálně panuje silná atmosféra strachu - vím naprosto jistě, že nejsem sám, kdo měl během zkušebky pocit, že dnes "poletí" alespoň jednou to týdne.
V době hodnocení byl/a:
Současný zaměstnanec
Z oddělení:Obchodník
Odpracoval u zaměstnavatele:méně než 1 rok
Napsáno:srpen 2018
Byl tento komentář užitečný?
Nahlásit

Vedení, plat, dovolená

Možnost práce při studiu
Krátký/dlouhý týden
V době hodnocení byl/a:
Bývalý zaměstnanec
Z oddělení:Obchodník
Odpracoval u zaměstnavatele:více než 1 rok
Napsáno:listopad 2018
Byl tento komentář užitečný?
Nahlásit

Kolektiv byl celkem super.
S nedostatkem uznání.
V době hodnocení byl/a:
Bývalý zaměstnanec
Z oddělení:Administrativa
Odpracoval u zaměstnavatele:více než 1 rok
Napsáno:listopad 2018
Byl tento komentář užitečný?
Nahlásit

Cením si férovosti nadřízených, silného zázemí, dobrého kolektivu, polohy pracoviště, možnosti cestovat, poznávat nové lidi a možnost se neustále učit novým věcem
Rozhodně je dobré se zamyslet nad systémem odměňování, odbourat částečnou "ztuhlost" firmy, otevřít se novinkám ještě více, než doposud. Dobré je i vnímat vnitropobočkové nálady a situace a vyřešit je k obecné spokojenosti
V době hodnocení byl/a:
Současný zaměstnanec
Z oddělení:Personalistika, HR
Odpracoval u zaměstnavatele:více než 1 rok
Napsáno:srpen 2018
Byl tento komentář užitečný?
Nahlásit

Byly zde jasně stanovená pravidla, která musel bez rozdílu dodržovat úplně každý. Bylo příjemné využít možnosti tzv. infocest a podívat se za velmi příjemné ceny do destinací, které jsem jako prodejce nabízela.
Naprosto tragický je odměňovací systém, který je velice drsný a nekompromisní, zbytečné, mnohdy až "potupné" srovnávání prodejců mezi sebou, nepružná a nepříjemná pracovní doba, kdy běžně pracujete i dvě hodiny denně přesčas, který Vám samozřejmě nikdo nezaplatí. Velmi silný tlak na prodejce a jejich výkon, když si potřebujete vyřídit např. návštěvu lékaře, není to bráno jako běžná věc, nemocný být prostě nesmíte.
V době hodnocení byl/a:
Bývalý zaměstnanec
Z oddělení:Obchodník
Odpracoval u zaměstnavatele:více než 2 roky
Napsáno:leden 2018
Byl tento komentář užitečný?
Nahlásit

Plat posílala společnost včas. Jedná fér s klientem a když nastane problém tak ho poctivě řeší. Vždy najde řešení.
Hovory s klientem jsou monitorovány. Nadřízený je zpětně odposlouchává a pokud použijete slovíčko, které se firmě nelíbí tak dostanete pokutu v řádu stokorun. Neustále se kontrolují zaměstnanci. Těsně před koncem pracovní doby vám dá došlou poptávku na dovolenou. Zaměstnanci musejí ihned kontaktovat klienta. V případě brzkého odjezdu či odletu nesmíte odejít. Musíte prověřit dostupnost poptávaného zájezdu a případně nabídnout alternativu. Klientovi ji zaslat na mail a čekat na odpověď. Často se v sezóně stává, že klient zrovna není doma, ale v práci a bez partnera kupní smlouvu nepodepíše. Vy na něj musíte vyvíjet nátlak a za každou cenu prodat. Takže z práce odcházíte místo v 18.h až po 20.h domů a druhý den začínáte opět v 8 ráno. Někdy v 9.h. Pro klienty udělá Invia opravdu maximum. Velmi důkladně prověřuje partnerské CK. K zaměstnancům se už tak hezky nechová. O sladění pracovního a rodinného života pro řadového zaměstnance nemůže být ani řeč. To má pár kmenových zaměstnanců. Pozitivní vliv to může mít na mladé lidi, kteří si aspoň uvědomí, že v práci se pracuje a ne chatuje. A naučí se pracovat.
V době hodnocení byl/a:
Bývalý zaměstnanec
Z oddělení:Obchodník
Odpracoval u zaměstnavatele:méně než 3 měsíce
Napsáno:únor 2018
Byl tento komentář užitečný?
Nahlásit
Zaujala / nezaujala vás firma Invia.cz, a.s.?
Můžete tím získat vhodné nabídky práce.