Invia.cz, a.s.

136 hodnocení
Přibližně 375 zaměstnanců
Činnosti cestovních kanceláří
Jdu hodnotit

Přehled

Zaměstnanci si tu pochvalují

  • Práce v týmu mladých lidí
  • Uplatnění pro lidi bez zkušeností
  • Možnost práce při studiu

A o čem se zaměstnanci rozpovídali?

Byly zde jasně stanovená pravidla, která musel bez rozdílu dodržovat úplně každý. Bylo příjemné využít možnosti tzv. infocest…

Co dalšího se jim líbí a co jim naopak vadí?

Firemní atmosféra v kostce

Jaký je zaměstnavatel

65 %
+

Kolegové

77 %
+

Nadřízení

72 %
+

Kompletní přehled



Jste firma? Chcete být vidět pro porovnání jako tyto tři společnosti?

Zjistit více

Projděte si detaily firmy od


Komentáře zaměstnanců

Nejpřínosnější Nejnovější

  • Byly zde jasně stanovená pravidla, která musel bez rozdílu dodržovat úplně každý. Bylo příjemné využít možnosti tzv. infocest a podívat se za velmi příjemné ceny do destinací, které jsem jako prodejce nabízela.
  • Naprosto tragický je odměňovací systém, který je velice drsný a nekompromisní, zbytečné, mnohdy až "potupné" srovnávání prodejců mezi sebou, nepružná a nepříjemná pracovní doba, kdy běžně pracujete i dvě hodiny denně přesčas, který Vám samozřejmě nikdo nezaplatí. Velmi silný tlak na prodejce a jejich výkon, když si potřebujete vyřídit např. návštěvu lékaře, není to bráno jako běžná věc, nemocný být prostě nesmíte.

Bývalý zaměstnanec

Z oddělení:
Obchodník

Pracoval u zaměstnavatele:
více než 2 roky

Napsáno:
před více než 1 rokem

  • Kolektiv.
  • Ohodnocení a přístup zaměstnavatele. Chování nadřízených, nesmyslné cíle, vysoké požadavky pro postup..

Bývalý zaměstnanec

Z oddělení:
Obsluha zákazníků, prodej na prodejně

Pracoval u zaměstnavatele:
více než 1 rok

Napsáno:
před více než 1 rokem

  • - Šanci dostane ze startu prakticky každý - Ne každý už ovšem přežije vysoké nároky, které musí plnit, aby se s ním firma nerozloučila v poslední den zkušebky - Šílené pracovní tempo: aby měl člověk alespoň trochu slušný plat, nezbývá mu čas na nic jiného - úspěšní prodejci jsou v práci denně cca. 10 hodin - Perfektní kolektiv, kde se cítíte jako doma už po pár týdnech
  • Proces zaškolování nováčků je poměrně propracovaný, ale extrémně se soustředí na prodejní dovednosti, nikoli na detaily práce - když po několika měsících zjistíte, že něco žalovatelného děláte posledního čtvrt roku den co den špatně, není to optimální. Snaha ulovit schopné prodejce na smlouvu na dobu neurčitou od samého počátku je vykoupena tím, že drtivá většina nováčků nepřežije zkušební dobu - ať už z vlastního rozhodnutí, protože to psychicky nezvládají, nebo je firma "pustí k vodě", protože není ochotna riskovat, že se člověk zlepší v kvótách prodeje až časem. Dát člověku v úvodu na výběr typ smlouvy by bylo užitečnější a obeznámit ho s jasnými pravidly, za jakých bude moci ve firmě zůstat, pokud si vezme tu na neurčito, by hodně pomohlo morálce. Mezi nováčky aktuálně panuje silná atmosféra strachu - vím naprosto jistě, že nejsem sám, kdo měl během zkušebky pocit, že dnes "poletí" alespoň jednou to týdne.

Současný zaměstnanec

Z oddělení:
Obchodník

Pracuje u zaměstnavatele:
méně než 1 rok

Napsáno:
před více než 1 rokem

  • Plat posílala společnost včas. Jedná fér s klientem a když nastane problém tak ho poctivě řeší. Vždy najde řešení.
  • Hovory s klientem jsou monitorovány. Nadřízený je zpětně odposlouchává a pokud použijete slovíčko, které se firmě nelíbí tak dostanete pokutu v řádu stokorun. Neustále se kontrolují zaměstnanci. Těsně před koncem pracovní doby vám dá došlou poptávku na dovolenou. Zaměstnanci musejí ihned kontaktovat klienta. V případě brzkého odjezdu či odletu nesmíte odejít. Musíte prověřit dostupnost poptávaného zájezdu a případně nabídnout alternativu. Klientovi ji zaslat na mail a čekat na odpověď. Často se v sezóně stává, že klient zrovna není doma, ale v práci a bez partnera kupní smlouvu nepodepíše. Vy na něj musíte vyvíjet nátlak a za každou cenu prodat. Takže z práce odcházíte místo v 18.h až po 20.h domů a druhý den začínáte opět v 8 ráno. Někdy v 9.h. Pro klienty udělá Invia opravdu maximum. Velmi důkladně prověřuje partnerské CK. K zaměstnancům se už tak hezky nechová. O sladění pracovního a rodinného života pro řadového zaměstnance nemůže být ani řeč. To má pár kmenových zaměstnanců. Pozitivní vliv to může mít na mladé lidi, kteří si aspoň uvědomí, že v práci se pracuje a ne chatuje. A naučí se pracovat.

Bývalý zaměstnanec

Z oddělení:
Obchodník

Pracoval u zaměstnavatele:
méně než 3 měsíce

Napsáno:
před více než 1 rokem

  • Sedává práce, nebyla náročná na myšleni,. Mladý kolektiv.
  • I přez to, že jsem byla pouze brigádník, jsem musela docházet každý den 8 hodin. Byl velký problém s tím si udělat jeden den volno kvůli lékaři. Žádné příspěvky na obědy.- vlastně žádné další bonusy, ani příplatky za přesčasy (kterých bylo opravdu hodně v sezoně) Ne moc dobré vedení.

Bývalý zaměstnanec

Z oddělení:
Administrativa

Pracoval u zaměstnavatele:
méně než 3 měsíce

Napsáno:
před více než 1 rokem

  • Stabilni firma, hezke pracovni prostredi, fajn kolegove
  • Neustale zvysovani naroku za stejnou mzdu. Pokuty za neplneni prodeju, za posledni 4 roky neprobehlo zvysovani mzdy. Hodne prescasu.

Současný zaměstnanec

Z oddělení:
Obchodník

Pracuje u zaměstnavatele:
více než 2 roky

Napsáno:
před více než 6 měsíci

  • zaměstnanec nic nevyplnil
  • Vedení, plat, dovolená
  • Možnost práce při studiu

    Krátký/dlouhý týden

Bývalý zaměstnanec

Z oddělení:
Obchodník

Pracoval u zaměstnavatele:
více než 1 rok

Napsáno:
před více než 1 rokem

  • Bonusy jako multisport karta
  • Stresující zaměstnání Povrchnost teamleadera Plat Nedostatek volného času Práce o víkendech

Bývalý zaměstnanec

Z oddělení:
Obsluha zákazníků, prodej na prodejně

Pracoval u zaměstnavatele:
méně než 3 měsíce

Napsáno:
tento týden

  • Zajímavá práce, příjemný kolektiv, žádný dress code.
  • Pracovní doba je pouze pro bezdětné nebo ty, kteří už mají starší děti.

Bývalý zaměstnanec

Z oddělení:
Administrativa

Pracoval u zaměstnavatele:
méně než 3 měsíce

Napsáno:
před více než 1 týdnem

  • Pozici namalovali jako nezapomenutelnou praxi v cestovních ruchu dobrou pro rozjezd- ve výsledku obyčejné call centrum s neuvěřitelnými podmínkami hovoru za směšnou almužnu
  • zaměstnanec nic nevyplnil

Bývalý zaměstnanec

Z oddělení:
Administrativa

Pracoval u zaměstnavatele:
méně než 3 měsíce

Napsáno:
před více než 1 měsícem


Firemní atmosféra v kostce

Jaký je zaměstnavatel

Skloubení pracovního a osobního života
61 %
+
Stabilita a budoucnost firmy
65 %
+
Slušné a férové jednání
66 %
+

Kolegové

Spolehlivost
75 %
+
Vzájemné porozumění
77 %
+
Celková spolupráce
77 %
+

Nadřízení

Schopnost pochválit
68 %
+
Férovost
74 %
+
Důvěra
71 %
+
Celková spolupráce
72 %
+

Výše příjmu

Míra spokojenosti

54 %

Jak zaměstnanci hodnotí svůj příjem?

Za moji práci mě platí velmi dobře říká 5

Za moji práci mě platí slušně říká 29

Mohlo by to být lepší, ale nestěžuju si říká 46

Jinde by mi za stejnou práci nejspíše zaplatili lépe říká 30

Jinde by mi za stejnou práci určitě zaplatili lépe říká 25


Zasloužíte si dostat přidáno…

…slýcháte tohle u vás ve firmě?
Řekněte o tom ostatním lidem, jak to máte s příjmem.

Ohodnotím svůj příjem

Zaměstnanci doporučují

Práci v týmu mladých lidí

doporučuje 93

Uplatnění pro lidi bez zkušeností

doporučuje 69

Možnost práce při studiu

doporučuje 63

Krátký/dlouhý týden

Neformální pracovní atmosféru

doporučuje 54

Příjemné pracovní prostředí

doporučuje 37


Komu byste doporučili svoji firmu?

Lidem, kteří hledají…

Jdu doporučit



Na čem mi v práci nejvíce záleží?