Cením si dobrého prostředí, velmi slušné vybavenosti, technika funguje, jak má a nechybí příjemná atmosféra jak s nadřízenými, tak kolegy.
Budoucnost práce je taková nejistá...
Netradiční benefity
Režijní jízdní výhody jsou určitě moc příjemný bonus navíc. Totéž příspěvek na důchodové připojištění či mezinárodní jízdní výhody FIP po odpracovaném roce.
Příjemné pracovní prostředí
Stabilní kolektiv, vstřícný nadřízený, dobré technické vybavení, všechna zařízení fungují slušně.
Provoz prakticky denně přináší nestandardní situace (více či méně významné a závažné), proto, i když se řídíme jízdním řádem a předpisy, je každý pracovní den, přece jen, trošku jiný.
Volnost a samostatnost
V provozu pracuje zaměstnanec většinou sám, a je tak odkázán na vlastní rozhodování, precizní znalost postupů a zkušenosti.
Mnoho situací se dá řešit různými postupy a přístupy.
A také denně vzniká řada nestandardních, nebo mimořádných situací, kdy je potřeba zvládnout rychlou a profesionální reakci; v případě většího problému pak už řešit nastalou situaci s řízením provozu, nebo dispečinkem.
Dlouhé směny s dělením, které ve výsledku dávají málo hodin.
Vedení se socialistickým chováním, jste pro ně jen číslo. Nadřízeného vám dělá člověk, který vaší profesi nikdy nedělal ale kamarádské vztahy dobře zapůsobily.
Řešení problémů které jsou na straně zaměstnavatele je nekonečně dlouhé.
Při práci na pozici vlakvedoucí či strojvedoucí nemáte žádný osobní život, protože neustále někde spíte nebo každá směna je rozdělena, pauza ale není v místě bydliště.
Bohužel tato práce není k životu a vedení dělá vše proto aby vás tak akorát zničilo a ne se vás zastalo
Lze skloubit pracovní a rodinný život, to je ale vše
*Rodinné klany a jejich upřednostňování.
*Vedoucí pracovníci fungují jako jukeboxy na sliby
*Rozdělování lidí
- namísto party kolegů, kteří táhnou za jeden provaz se dostáváte k partě falešných kamarádů, kteří si dělají naschvály
*Zaměstnavatel Vám dává najevo, že o nové lidi nestojí a mrhá vaším časem. Někdo před důchodem to ocení, mladší aktivnější lidé nechtějí zakrnět a raději jdou jinam..
..člověk musí být vyloženě z drážní rodiny nebo mít dráhu jako koníček...
*Na Dráze je uměle vytvořený podstav zaměstnanců, což se projevuje na nedostatku práce. Lidé nemají co dělat a mají čas vymýšlet blbosti..
Výplata v termínu na účtu
Solidní platové ohodnocení
Rozmanitá práce
Příspěvek na penzijní připojištění
Tragická organizace provozu
Náročné a dlouhé směny v nepřetržitém provozu
Zaměstnavatel nestojí za svými zaměstnanci
Náročné úkoly
Musíte znát velké množství předpisů a být technicky zdatný, navíc pracujete s lidmi. Proto je potřeba být neustále ve střehu a při mimořádných událostech řešit několik záležitostí najednou a také kolikrát velmi improvizovat. Někdy je nevydařená směna opravdu psychicky náročná.
Možnost učit se novým věcem
Tato práce vás rozhodně vyškolí v tom, jak přijmout a zvládnout stresové situace. Zocelí vás v jednání s různými lidmi. Zažijete nevídané věci ;).
Výborný kolektiv, domluva 100%, žádný problém s ničím, komunikativnost vztahy.
12 dní v práci ostatní volno, plat 30-40 hrub.
možno při práci pracovat i jinde.
hlad po zaměstnancích. prace je dostatek.
prace je klidná pohodová avšak pro kvalifikované.
prace na napětí do 3kV. Nebezpečí úrazu.
jen detaily u šaten chybí kliky ale to bude z důvodu aby dveře šli otevřít i v případě kdy klika upadne na zem z obou stran. budí to trochu dojem nezájmu o vzhled společných prostor zaměstnanců 89% zaměstnanců jsou muži což vysvětluje mnohé. vzhled se moc neřeší. ale na něco zase jsou tam pedanti.
Společnosti ze skupiny Alma Career budou zpracovávat Vámi zadaný e-mail, aby Vám mohly posílat nabídky nových pozic a/nebo hodnocení firem. Nastavení těchto e-mailů můžete spravovat ve svém účtu na Atmoskopu Zobrazit více | Podmínky služby
Atmoskop.cz - najděte si práci, která vám sedne
Věříme, že by lidé měli mít práci, která přirozeně zapadne do života, jaký chtějí mít.
Hodnocení jsou anonymní a firmy je nemohou smazat.
Ještě nemáte účet na Atmoskop.cz? Zaregistrujte se