Teleperformance CZ, a.s. image
logo

Teleperformance CZ, a.s.

Přibližně 375 zaměstnanců
Poskytovatel služeb kontaktních center v zemi
Jak by mi to tady sedlo?
Zjistěte, jak se potkávají vaše představy s tím, co říkají zaměstnanci této firmy.
Projděte si detaily firmy od
Všech zaměstnanců (71)
Všech oddělení/oborů (71)
Komentáře zaměstnanců

s možností přizpůsobení prac. doby
nebyla jsem spokojená s přístupem vedení společnosti k zaměstnancům, zaměstnanec a jeho nápady či připomínky vedení vůbec nezajímají. spokojená jsem byla s možností přizpůsobením pracovní doby.
V době hodnocení byl/a:
Bývalý zaměstnanec
Z oddělení:Zákaznická podpora
Odpracoval u zaměstnavatele:méně než 3 měsíce
Napsáno:březen 2019
Byl tento komentář užitečný?
Nahlásit

Pro zobrazení dalších komentářů se přihlaste

Ještě nemáte účet na Atmoskop.cz? Zaregistrujte se

Přihlášením si dále odemknete:
  • Jednodušší sledování firem a odběr nabídek
  • Přesnější doporučení firem odpovídajících vašim potřebám
  • Veškerý obsah Atmoskopu
kolektiv
platové podmínky nestálost projektu
V době hodnocení byl/a:
Bývalý zaměstnanec
Z oddělení:Zákaznická podpora
Odpracoval u zaměstnavatele:méně než 1 rok
Napsáno:duben 2019
Byl tento komentář užitečný?
Nahlásit

Férovost, přátelské prostředí, vycházení vstříc se směnami, kolektiv
lepší dostupnost pobočky
V době hodnocení byl/a:
Současný zaměstnanec
Z oddělení:Administrativa
Odpracoval u zaměstnavatele:více než 10 let
Napsáno:duben 2018
Byl tento komentář užitečný?
Nahlásit

Je ještě dost věcí, které lze zlepšovat, ale... Z pohledu zaměstnance - výplata chodí včas, stravenky zachovány, zdravotní je uhrazeno, domluvit se na dovolené/lékaři lze, pracovní prostředí moderní, čisté a protože je to call centrum, tak někdy trochu hlučnější, ale s určitou dávkou ohleduplnosti to jde. Kolegové jsou fajn. Firma pravidelně pořádá vánoční večírek a letní akci pro zaměstnance. Občas nějakou akci i pro rodiny zaměstnanců, 1x měsíčně firemní snídani, možnost výuky Aj, příležitostně drobnější soutěže. Je toho víc. Prostě cení se snaha pro lidi něco udělat.
1. Práce operátora je náročná (hlas, psychika, motivace), směna má být max. 6 hod. (za kterou si vydělám to, co běžně za 8 hodin) ale mé pracovní nasazení tomu musí odpovídat. 2. Přítomnost firemního maséra + vymyslet něco na zvládnutí občasného stresu 3. Nabídnout příspěvek k penzijnímu připojištění 4. Zajistit externí školení - https://www.youtube.com/watch?v=XsAROmmVGOs velmi zajímavá je paní Postlerová (má ohromný zápal pro věc a jsem přesvědčená, že má co předat, včetně tak prosté věci, jak správně při řeči dýchat) :-)
V době hodnocení byl/a:
Současný zaměstnanec
Z oddělení:Marketing
Odpracoval u zaměstnavatele:více než 10 let
Napsáno:květen 2018
Byl tento komentář užitečný?
Nahlásit

logo
Jak by mi to sedlo ve společnosti Teleperformance CZ, a.s.?
Zjistěte, jak se potkávají vaše představy s tím, co říkají zaměstnanci této firmy.
Stačí 3 minuty
Skoleni stravenky
Predevsim omezit stres,zrusit open space,trinacty plat,nekratit premie za dovolenou,tyden volna navic,nepodminova premije splnenim vsech cilu pro ziskani bonusu a pri splneni jen nekterych nedavat nic,lidsky pristup k zamestnancum,prijemnejsi prostredi,
V době hodnocení byl/a:
Bývalý zaměstnanec
Z oddělení:Marketing
Odpracoval u zaměstnavatele:více než 2 roky
Napsáno:leden 2018
Byl tento komentář užitečný?
Nahlásit

Vážím si lidského přístupu a pochopení, kombinace práce + děti + rodina.
V době hodnocení byl/a:
Současný zaměstnanec
Z oddělení:Marketing
Odpracoval u zaměstnavatele:více než 5 let
Napsáno:duben 2018
Byl tento komentář užitečný?
Nahlásit

lepší finanční ohodnocení + provize karierní růst
V době hodnocení byl/a:
Bývalý zaměstnanec
Z oddělení:Marketing
Odpracoval u zaměstnavatele:méně než 1 rok
Napsáno:únor 2018
Byl tento komentář užitečný?
Nahlásit

Výplata přicházela včas
Vedoucí, zvýšení platu
V době hodnocení byl/a:
Bývalý zaměstnanec
Z oddělení:Zákaznická podpora
Odpracoval u zaměstnavatele:více než 1 rok
Napsáno:únor 2018
Byl tento komentář užitečný?
Nahlásit

pravidelné výplaty a odvody
vymýtit prospěchářství, zvýšit platy, více si vážit zaměstnanců
V době hodnocení byl/a:
Bývalý zaměstnanec
Z oddělení:Jiné
Odpracoval u zaměstnavatele:více než 10 let
Napsáno:září 2017
Byl tento komentář užitečný?
Nahlásit

Fajn kolektiv a veliká zkušenost s práci v call centru.
Platové podmínky zaměstnanců na call centru od operátora až k To.
V době hodnocení byl/a:
Bývalý zaměstnanec
Z oddělení:Obsluha zákazníků, prodej na prodejně
Odpracoval u zaměstnavatele:více než 5 let
Napsáno:červen 2017
Byl tento komentář užitečný?
Nahlásit
Zaujala / nezaujala vás firma Teleperformance CZ, a.s.?
Můžete tím získat vhodné nabídky práce.