nebyla jsem spokojená s přístupem vedení společnosti k zaměstnancům, zaměstnanec a jeho nápady či připomínky vedení vůbec nezajímají. spokojená jsem byla s možností přizpůsobením pracovní doby.
Je ještě dost věcí, které lze zlepšovat, ale... Z pohledu zaměstnance - výplata chodí včas, stravenky zachovány, zdravotní je uhrazeno, domluvit se na dovolené/lékaři lze, pracovní prostředí moderní, čisté a protože je to call centrum, tak někdy trochu hlučnější, ale s určitou dávkou ohleduplnosti to jde. Kolegové jsou fajn. Firma pravidelně pořádá vánoční večírek a letní akci pro zaměstnance. Občas nějakou akci i pro rodiny zaměstnanců, 1x měsíčně firemní snídani, možnost výuky Aj, příležitostně drobnější soutěže. Je toho víc. Prostě cení se snaha pro lidi něco udělat.
1. Práce operátora je náročná (hlas, psychika, motivace), směna má být max. 6 hod. (za kterou si vydělám to, co běžně za 8 hodin) ale mé pracovní nasazení tomu musí odpovídat.
2. Přítomnost firemního maséra + vymyslet něco na zvládnutí občasného stresu
3. Nabídnout příspěvek k penzijnímu připojištění
4. Zajistit externí školení - https://www.youtube.com/watch?v=XsAROmmVGOs velmi zajímavá je paní Postlerová (má ohromný zápal pro věc a jsem přesvědčená, že má co předat, včetně tak prosté věci, jak správně při řeči dýchat) :-)
Find out how your ideas match what employees of this company say.
Just 3 minutes
Skoleni stravenky
Predevsim omezit stres,zrusit open space,trinacty plat,nekratit premie za dovolenou,tyden volna navic,nepodminova premije splnenim vsech cilu pro ziskani bonusu a pri splneni jen nekterych nedavat nic,lidsky pristup k zamestnancum,prijemnejsi prostredi,
Atmoskop.cz - find a job that suits you
We believe that people should have a job that fits naturally into the life they want to lead.
Ratings are anonymous and companies cannot delete them.
Don't you have an account on Atmoskop.cz yet? Register