Teleperformance CZ, a.s. image
logo

Teleperformance CZ, a.s.

Approximately 375 employees
Poskytovatel služeb kontaktních center v zemi
How would I fit in here?
Find out how your ideas match up with what the employees of this company are saying.
Explore the company as seen by
All employees (71)
All departments/fields (71)
Employee Comments

s možností přizpůsobení prac. doby
nebyla jsem spokojená s přístupem vedení společnosti k zaměstnancům, zaměstnanec a jeho nápady či připomínky vedení vůbec nezajímají. spokojená jsem byla s možností přizpůsobením pracovní doby.
At the time of the review was:
Former employee
Department:Customer Support
Worked for the employer:less than 3 months
Written:March 2019
Was this comment helpful?
Report

Please login to view further comments

Don't you have an account on Atmoskop.cz yet? Register

By registering you will also unlock:
  • Easier company tracking and receiving job offers
  • More accurate recommendations of companies that meet your needs
  • All Atmoskop content
kolektiv
platové podmínky nestálost projektu
At the time of the review was:
Former employee
Department:Customer Support
Worked for the employer:less than 1 year
Written:April 2019
Was this comment helpful?
Report

Férovost, přátelské prostředí, vycházení vstříc se směnami, kolektiv
lepší dostupnost pobočky
At the time of the review was:
Current employee
Department:Administrative Work
Worked for the employer:5+ years
Written:April 2018
Was this comment helpful?
Report

Je ještě dost věcí, které lze zlepšovat, ale... Z pohledu zaměstnance - výplata chodí včas, stravenky zachovány, zdravotní je uhrazeno, domluvit se na dovolené/lékaři lze, pracovní prostředí moderní, čisté a protože je to call centrum, tak někdy trochu hlučnější, ale s určitou dávkou ohleduplnosti to jde. Kolegové jsou fajn. Firma pravidelně pořádá vánoční večírek a letní akci pro zaměstnance. Občas nějakou akci i pro rodiny zaměstnanců, 1x měsíčně firemní snídani, možnost výuky Aj, příležitostně drobnější soutěže. Je toho víc. Prostě cení se snaha pro lidi něco udělat.
1. Práce operátora je náročná (hlas, psychika, motivace), směna má být max. 6 hod. (za kterou si vydělám to, co běžně za 8 hodin) ale mé pracovní nasazení tomu musí odpovídat. 2. Přítomnost firemního maséra + vymyslet něco na zvládnutí občasného stresu 3. Nabídnout příspěvek k penzijnímu připojištění 4. Zajistit externí školení - https://www.youtube.com/watch?v=XsAROmmVGOs velmi zajímavá je paní Postlerová (má ohromný zápal pro věc a jsem přesvědčená, že má co předat, včetně tak prosté věci, jak správně při řeči dýchat) :-)
At the time of the review was:
Current employee
Department:Marketing
Worked for the employer:5+ years
Written:May 2018
Was this comment helpful?
Report

logo
How would I fit in at Teleperformance CZ, a.s.?
Find out how your ideas match what employees of this company say.
Just 3 minutes
Skoleni stravenky
Predevsim omezit stres,zrusit open space,trinacty plat,nekratit premie za dovolenou,tyden volna navic,nepodminova premije splnenim vsech cilu pro ziskani bonusu a pri splneni jen nekterych nedavat nic,lidsky pristup k zamestnancum,prijemnejsi prostredi,
At the time of the review was:
Former employee
Department:Marketing
Worked for the employer:more than 2 years
Written:January 2018
Was this comment helpful?
Report

Vážím si lidského přístupu a pochopení, kombinace práce + děti + rodina.
At the time of the review was:
Current employee
Department:Marketing
Worked for the employer:5+ years
Written:April 2018
Was this comment helpful?
Report

lepší finanční ohodnocení + provize karierní růst
At the time of the review was:
Former employee
Department:Marketing
Worked for the employer:less than 1 year
Written:February 2018
Was this comment helpful?
Report

Výplata přicházela včas
Vedoucí, zvýšení platu
At the time of the review was:
Former employee
Department:Customer Support
Worked for the employer:more than 1 year
Written:February 2018
Was this comment helpful?
Report

pravidelné výplaty a odvody
vymýtit prospěchářství, zvýšit platy, více si vážit zaměstnanců
At the time of the review was:
Former employee
Department:Other
Worked for the employer:5+ years
Written:September 2017
Was this comment helpful?
Report

Fajn kolektiv a veliká zkušenost s práci v call centru.
Platové podmínky zaměstnanců na call centru od operátora až k To.
At the time of the review was:
Former employee
Department:Shop Assistant, Serving Customers
Worked for the employer:Less than a year
Written:June 2017
Was this comment helpful?
Report
Did you find Teleperformance CZ, a.s. interesting?
Let us help you find suitable jobs.