HERVIS Sport a móda, s.r.o.

31 hodnocení
Přibližně 375 zaměstnanců
Maloobchod se sportovním vybavením
Jdu hodnotit

Přehled

Zaměstnanci si tu pochvalují

  • Uplatnění pro lidi bez zkušeností
  • Práce v týmu mladých lidí
  • Možnost učit se novým věcem

A o čem se zaměstnanci rozpovídali?

Bohužel jsem za celý rok nenašla nic, za co bych měla Hervis ocenit. V době, kdy moderní firma = společenská udržitelnost…

Co dalšího se jim líbí a co jim naopak vadí?

Firemní atmosféra v kostce

Jaký je zaměstnavatel

67 %
+

Kolegové

80 %
+

Nadřízení

66 %
+

Kompletní přehled



Projděte si detaily firmy od


Komentáře zaměstnanců

Nejpřínosnější Nejnovější

  • Bohužel jsem za celý rok nenašla nic, za co bych měla Hervis ocenit. V době, kdy moderní firma = společenská udržitelnost a odpovědnost, tak Hervis prodává nekvalitní, ale lacinou obuv, kterou zákazníci po 2-3 měsících od nákupu reklamují kvůli neopravitelným závadám a boty skončí v odpadu a jestli půlku Šumavy zničil kůrovec, tak druhou půlku pokácí Hervis, který má neuvěřitelnou spotřebu papírů na věčné tištění cedulí, kterými je prodejna úplně zaplevelená. Z benefitů máme na prodejně jen stravenky a slevové kupony na zaměstnanecké nákupy.
  • Hodnocení uvedená na prvních dvou stranách mi připadala jako z jiného světa, buď jsem dosud pracovala v jiném Hervisu nebo jsem v uplynulém roce byla ve špatnou dobu na hodně špatném místě. Bohužel naprosto souhlasím s posledními třemi neověřenými hodnoceními. Důvodem, proč po roce odcházím nejsou jen líní kolegové s chováním rozmazlených primadon, ale i naprosto neférový systém vyplácení prémií, který je postavený na systému obchodů "sjednaných" jednotlivými prodavači. Vedení totiž prosazuje představu, že Hervis není samoobsluha, ale že co největší počet zákazníků musí být osloven a obsloužen prodavačem bez ohledu na to, že prodavači musí kódovat a doplňovat zboží a vedoucí směn vyřizují reklamace, chystají zboží v akci atd. Aby se nadřízeným zacpala ústa tj. tabulkově byl co největší počet zákazníků obsloužený prodavači a aby se současně prodavači dostali k prémiím za splnění svého obchodního plánu, tak se prostě na pokladně namarkuje nákup s kódem daného prodavače. Tento systém pohodlně umožňuje i pokladní, která se většinu pracovní doby nehne od pokladny plnit osobní obchodní plán a dosáhnout na prémie. Moje upozornění pro nové zaměstnance je proto "chcete-li prémie, hlídejte si pokladnu, za sebevětší pracovní nasazení totiž nedostanete ani korunu, o prémiích rozhoduje jen obrat namarkovaný s vaším osobním kódem." V případě školení jsem bohužel také měla smůlu. Co jsem si o prodávaném sortimentu nezjistila sama u konkurence nebo na netu, to jsem bohužel nevěděla.
  • Uplatnění pro lidi bez zkušeností

    Obsluha pokladny je natolik jednoduchá, že se na ní střídají všichni, kdo jsou přítomní na směně. Rok jsem pracovala jako vedoucí směny a celý rok jsem nedělala nic jiného než opatřovala zboží bezpečnostním kódem, doplňovala zboží na prodejnu, neustále stěhovala zboží z jednoho stojanu na druhý a stojany z jednoho konce prodejny na druhý, přeceňovala zboží a téměř denně tiskla cedule k vystavenému zboží a k tomu jsem nepotřebovala žádnou extra zkušenost. Problém byl jen v tom, že jsem na prodejně nezažila žádné praktické zaučování v sortimentu s tím, že si vše mám nastudovat doma ve volném čase na webu Hervis Academy. Pokud ale aktivně nesportujete, tak z pouhého psaného textu těžko pochopíte rozdíl mezi brzdami u kola nebo rozdíl mezi vázáním pro lyže-běžky. Kdo si nechce před zákazníky připadat jako hlupák, tak by měl o jízdních kolech, lyžích, funkčním oblečení atd. aspoň něco vědět ještě před nástupem do Hervisu.

  • Pružnou pracovní dobu

    vedoucí směn pracují v režimu DLOUHÝ ( po, út, pá, so, ne ) a KRÁTKÝ ( st, čt ) TÝDEN a jsou na prodejně po celou otevírací dobu, ostatní zaměstnanci ( pokladní, pracovník servisu kol a lyží ) pracují "na dohodu" , oproti vedoucím směn mají směny zkrácené o 2-3 hodiny s tím, že měsíčně musí odpracovat 100 hodin. V případě vedoucích směn ale pozor na dodržení předepsaného fondu pracovní doby pro daný měsíc ( počet prac. dnů v měsíci x 8 hodin ). Chybějící hodiny způsobené střídáním směn se nahrazují buď mimořádnými směnami nebo krácením dovolené.

Současný zaměstnanec

Z oddělení:
Obsluha zákazníků, prodej na prodejně

Pracuje u zaměstnavatele:
méně než 1 rok

Napsáno:
před více jak 6 měsíci

  • Pohodová práce, občas trochu stresu, milionový šéf a skvělý kolegové. Jsou jako druhá rodina
  • Ulehčit práci lidem dole. Ne vše se dá udělat okamzite. Pokud chtějí obrat musí počítat s tím že práce déle potrvá. Zvýšit platy všem dlouhodobým zaměstnancům. Někteří jsou u firmy 5 a více let a berou míň než ten co přišel vcera

Současný zaměstnanec

Z oddělení:
Administrativa

Pracuje u zaměstnavatele:
více než 5 let

Napsáno:
před více jak 1 rokem

  • zaměstnanec nic nevyplnil
  • Vážit si práce svých zaměstnanců,nezbavovat se zkušených lidí jen proto že mají dobrou mzdu a místo nich přijmout nové a nezkušené, menší mzda.

Bývalý zaměstnanec

Z oddělení:
Management

Pracoval u zaměstnavatele:
více než 10 let

Napsáno:
před více jak 1 rokem

  • Nejvíce s kolegy a prvním vedoucím, kterého jsem zažil a který mě přijmal. Což je přes dva Roky zpět. Později to šlo s vedením od 10 k 5 vedoucí se měnil, vedení šlo do háje a peníze? Sorry kdo by chtěl dělat za 16 čistého servis, prodej, školení nových a občas zaskok za vedoucího Směny. Poslední rok v Hervisu katastrofa. Špína u vedení a Centrály atd...
  • zaměstnanec nic nevyplnil

Bývalý zaměstnanec

Z oddělení:
Obsluha zákazníků, prodej na prodejně

Pracoval u zaměstnavatele:
více než 2 roky

Napsáno:
před více jak 6 měsíci

  • zaměstnanec nic nevyplnil
  • Nedostatek směn pro všechny
  • Práci bez přesčasů

    Pracovní doba je přesně od do

Bývalý zaměstnanec

Z oddělení:
Jiné

Pracoval u zaměstnavatele:
méně než 1 rok

Napsáno:
před více jak 6 měsíci

  • S náplní práce
  • zaměstnanec nic nevyplnil

Současný zaměstnanec

Z oddělení:
Obsluha zákazníků, prodej na prodejně

Pracuje u zaměstnavatele:
více než 2 roky

Napsáno:
před více jak 6 měsíci

  • V Hervisu jsem pracovala brigádně a byla jsem moc spokojená.
  • zaměstnanec nic nevyplnil

Bývalý zaměstnanec

Z oddělení:
Obsluha zákazníků, prodej na prodejně

Pracoval u zaměstnavatele:
více než 1 rok

Napsáno:
před více jak 6 měsíci

  • možnost kariérního postupu zaměstnanecké soutěže s dodavateli o věcné ceny e-learning pro zaměstnance
  • inovaci do technologií rychlejší zavádění aktuálních trendů do prodeje více podpořit privátní značky a přizpůsobit ceny trhu a kvalitě zboží vstřícnější mzdovou politiku

Současný zaměstnanec

Z oddělení:
Management

Pracuje u zaměstnavatele:
více než 10 let

Napsáno:
před více jak 1 rokem

  • zaměstnanec nic nevyplnil
  • Vždy férový přístup.

Současný zaměstnanec

Z oddělení:
Management

Pracuje u zaměstnavatele:
více než 5 let

Napsáno:
před více jak 1 rokem

  • všeho
  • nenapadá mě v tuto chvíli nic

Současný zaměstnanec

Z oddělení:
Administrativa

Pracuje u zaměstnavatele:
více než 1 rok

Napsáno:
před více jak 1 rokem


Firemní atmosféra v kostce

Jaký je zaměstnavatel

Skloubení pracovního a osobního života
78 %
+
Stabilita a budoucnost firmy
58 %
+
Slušné a férové jednání
65 %
+

Kolegové

Spolehlivost
76 %
+
Vzájemné porozumění
81 %
+
Celková spolupráce
81 %
+

Nadřízení

Schopnost pochválit
67 %
+
Férovost
68 %
+
Důvěra
62 %
+
Celková spolupráce
66 %
+

Výše příjmu

Míra spokojenosti

48 %

Jak zaměstnanci hodnotí svůj příjem?

Za moji práci mě platí velmi dobře říká 1

Za moji práci mě platí slušně říká 6

Mohlo by to být lepší, ale nestěžuju si říká 8

Jinde by mi za stejnou práci nejspíše zaplatili lépe říká 5

Jinde by mi za stejnou práci určitě zaplatili lépe říká 11


Zasloužíte si dostat přidáno…

…slýcháte tohle u vás ve firmě?
Řekněte o tom ostatním lidem, jak to máte s příjmem.

Ohodnotím svůj příjem

Zaměstnanci doporučují

Uplatnění pro lidi bez zkušeností

doporučuje 19

Obsluha pokladny je natolik jednoduchá, že se na ní střídají všichni, kdo jsou přítomní na směně. Rok jsem pracovala jako vedoucí směny a celý rok jsem nedělala nic jiného než opatřovala zboží bezpečnostním kódem, doplňovala zboží na prodejnu, neustále stěhovala zboží z jednoho stojanu na druhý a stojany z jednoho konce prodejny na druhý, přeceňovala zboží a téměř denně tiskla cedule k vystavenému zboží a k tomu jsem nepotřebovala žádnou extra zkušenost. Problém byl jen v tom, že jsem na prodejně nezažila žádné praktické zaučování v sortimentu s tím, že si vše mám nastudovat doma ve volném čase na webu Hervis Academy. Pokud ale aktivně nesportujete, tak z pouhého psaného textu těžko pochopíte rozdíl mezi brzdami u kola nebo rozdíl mezi vázáním pro lyže-běžky. Kdo si nechce před zákazníky připadat jako hlupák, tak by měl o jízdních kolech, lyžích, funkčním oblečení atd. aspoň něco vědět ještě před nástupem do Hervisu.

Práci v týmu mladých lidí

doporučuje 15

Možnost učit se novým věcem

doporučuje 12

Neformální pracovní atmosféru

doporučuje 9

Možnost kariérního postupu

doporučuje 8


Komu byste doporučili svoji firmu?

Lidem, kteří hledají…

Jdu doporučit



Na čem mi v práci nejvíce záleží?