Můžete dělat hodin kolik chcete. Je to na vás pokud chcete dělat 300h / měsíc můžete. Jedná se spíše o nouzovou práci. Kolektiv lidi je obstojný. A pokuď děláte pouze řidiče tak práce není ani nijak náročná.
Celá tahle firma je pouze dobrá komedie v oboru. Plat na Prahu je srovnatelný jako jinde a za tu zodpovědnost kterou tady máte je to směšný peníz. Jelikož se vozí peníze a ručíte za ně tak musíte dát sakra bacha. Vedení je takové suché nedá se pomalu dohodnout kdy potřebujete volna. Odpolední směna začíná okolo 8-10 hodiny což je hnus. Směny jsou v 90% pouze 12hodinové. Zákoník práce jim nic neříká. Kratší přestávky atd. Nereálný časy plánovaných obsluh klientu a přejezdu. A je toho více. Je to spíše jako nouzové zaměstnání kde můžete udělat 100 h prescas a zaplatí vám to ale plat/ hodiny je dost málo. Dost lidí odchází a firma stále radši hledá jen nováčky který chvilku pracuji a pak radši utečou. Vůbec si firma lidi neváží pro ni jste pouze osobní číslo a peníze nechtějí přidávat!!!
Je to zodpovědná práce, převoz hotovosti pro banky!
Možnost učit se novým věcem
Hlavně se člověk naučí soběstačnosti, vedení se moc nestará! Zaměstnanec se naučí používat i nepoužitelné vybavení, hlavně vozový park je katastrofální... Taky člověk zjistí, že dokáže makat 300 hodin měsíčně v plném nasazení.
Je třeba aby si managment uvědomil kdo a co jim vydělává peníze a na tech správných místech přidávat plat. Zajistit, aby co je nejvíce vidět, vypadalo reprezentativně. Zajistit vše potřebné v terénu tak aby seposádka nemusela strachovat, že když si zajde na záchod bude pak po nich operátor řvát že nestíhají čas příjezdu k zákazníkum a damozřejmě zohlednit klimatické podmínky tzn delší časy příjezdu knzákazníkům v zimě když je např. Náledí. A v létě zajistit vždy čistou a fungující klimatizaci v obrněných autech ze kterých bystupujeme jen když si situace žáda.
Týká se pouze našeho oddělení, nadřízený je lidský, vyjde vstříc, což ale neplatí o všech odděleních. Finanční ředitel, pod kterého také spadáme, je asi jediný upřímný člověk z Top Managementu, čehož si vážím. Musím říct, že ve většině se tu dá vyjít s ostatními kolegy z jiných oddělení dobře. To vše platí pouze pro Českou republiku, nikoliv pro globální korporát, to už je jiná písnička.
- Chování k provozním zaměstnancům by se mělo rapidně zlepšit, na nich stojí úspěchy firmy.
- Rozhodně vyšší mzdové ohodnocení pro všechny zaměstnance. Je plno lidí, co doslova "potí krev" a nejsou řádně ohodnoceni, za to, co přinášejí.
- Dovolená ze 4 týdnů na 5 týdnů.
- Akce se většinou pořádají jen pro staff. Měly by se pořádat i pro provozní zaměstnance.
- Komunikace napříč firmou je slabá. O korporátu (mimo ČR) už vůbec nemluvím.
- Některé prostory včetně prostor poboček jsou životu-nebezpečné. Určitě více investovat do obměny všeho - všechno má svůj věk a drtit to do úplného vyhoření není dobrá volba.
- Systém odměn by potřeboval pořádnou dávku zlepšení.
- Přemýšlet před tím, než se něco plošně nasadí, by bylo opravdu namístě. Více odolávat nátlaku zahraničí.
- Vozový park je téměř tragický, některé kusy se skoro rozpadají pod tíhou koroze.
- Více si vážit zaměstnanců - poslední dobou odcházejí právě jedni z nejlepších, co pro tuto společnost pracovali dlouho.
- Zamyslet se nad distribucí občerstvení - samé automaty a kolikrát to ani nevydá, co si člověk zakoupí. Rovněž alespoň zčásti by měly být ceny dotované.
- Mohl bych pokračovat, ale cílem tu není srážet snahy zaměstnavatele, ale pouze poukázat na zlepšení.
Atmoskop.cz - najděte si práci, která vám sedne
Věříme, že by lidé měli mít práci, která přirozeně zapadne do života, jaký chtějí mít.
Hodnocení jsou anonymní a firmy je nemohou smazat.
Ještě nemáte účet na Atmoskop.cz? Zaregistrujte se