Jsme z Generali České, jasně že všichni tvoříme firemní kulturu.
Jsme z Generali České, jasně že všichni tvoříme firemní kulturu.
Jsme z Generali České! Jasně, že nás baví pracovat na projektech společně.
Jsme z Generali České! Jasně, že nás baví pracovat na projektech společně.
Jsme z Generali České! Jasně, že si můžeme popovídat u kávy.
Jsme z Generali České! Jasně, že si můžeme popovídat u kávy.
Učit se a posouvat+9
logo

Generali Česká pojišťovna a.s.

Přibližně 4 000 zaměstnanců
Pojišťovnictví

Představení

Generali Česká pojišťovna nabízí stabilitu a zázemí velké mezinárodní společnosti. Jenom v České republice se staráme o 2,9 milionů klientů a pečujeme o 6,6 milionu pojistných smluv. Jsme moderní a dynamickou firmou, které záleží na tom, aby se u nás každý cítil dobře. Podporujeme kolegy a kolegyně na mateřské a rodičovské dovolené, stejně jako LGBTQI+, OZP, diverzitní týmy, mezigenerační spolupráci. Jsme flexibilní, proto podporujeme hybridní způsoby práce, včetně práce z domova.

Jak by mi to tady sedlo?
Zjistěte, jak se potkávají vaše představy s tím, co říkají zaměstnanci této firmy.
Projděte si detaily firmy od
Všech zaměstnanců (214)
Všech oddělení/oborů (214)
Komentáře zaměstnanců

S benefity
Navolávání si klienty a pokud jste nesplnili,tak začali vyhružky,že Vám sáhnou na peníze. Potom to zaučování je docela síla
V době hodnocení byl/a:
Bývalý zaměstnanec
Z oddělení:Obsluha zákazníků, prodej na prodejně
Odpracoval u zaměstnavatele:méně než 1 rok
Napsáno:květen 2020
Byl tento komentář užitečný?
Nahlásit

Pro zobrazení dalších komentářů se přihlaste

Ještě nemáte účet na Atmoskop.cz? Zaregistrujte se

Přihlášením si dále odemknete:
  • Jednodušší sledování firem a odběr nabídek
  • Přesnější doporučení firem odpovídajících vašim potřebám
  • Veškerý obsah Atmoskopu
Problém byl takový, že práce pojišťovacího agenta není pro každého, je velmi těžké v pojišťovnictví získat nové klienty. I když jste dobře proškoleni, bez širokého kmene klientů nejste schopni se uživit.
Pojišťovák musí mít náturu -vyženou mě dveřmi - vlezu znovu oknem. Každý si musí rozmyslet, zda na to má.

Pružnou pracovní dobu
Jako pojišťovací agent si domlouváte schůzky u klientů. Záleží jen na Vás a dohodě s klientem, na který den a časový úsek si tyto schůzky domluvíte. Potřebujete-li např. ve středu dopoledne volno, tak si na tento časový úsek nic nedomluvíte. Smlouvy pro klienta také můžete dělat třeba večer.
V době hodnocení byl/a:
Bývalý zaměstnanec
Z oddělení:Obchodník
Odpracoval u zaměstnavatele:méně než 1 rok
Napsáno:květen 2020
Byl tento komentář užitečný?
Nahlásit

Galerie
Podporujeme diverzitu týmů a vytváříme bezpečné a podporující prostředí pro všechny. Dáváme příležitosti ženám, které mají chuť zahájit novou kariéru v našem IT týmu. Podporujeme LGBTQI+ zaměstnanectvo a také rodiče na i po rodičovské dovolené.

Podporujeme diverzitu týmů a vytváříme bezpečné a podporující prostředí pro všechny. Dáváme příležitosti ženám, které mají chuť zahájit novou kariéru v našem IT týmu. Podporujeme LGBTQI+ zaměstnanectvo a také rodiče na i po rodičovské dovolené.

Jsme součástí globální iniciativy The Human Safety Net. THSN řeší základní problémy komunit, ve kterých žijeme a pracujeme. Jejich cílem je umožnit znevýhodněným skupinám lidí zlepšit jejich životy i životy jejich rodin a komunit.

Jsme součástí globální iniciativy The Human Safety Net. THSN řeší základní problémy komunit, ve kterých žijeme a pracujeme. Jejich cílem je umožnit znevýhodněným skupinám lidí zlepšit jejich životy i životy jejich rodin a komunit.

Nejsme "jen" pojišťováci. Příležitosti máme v různorodých týmech: marketing, PR, komunikace a HR; likvidace, call centrum, správa pojištění; finance, analýzy, pojistná matematika; produktový management, risk management; IT - vývoj, správa.

Nejsme "jen" pojišťováci. Příležitosti máme v různorodých týmech: marketing, PR, komunikace a HR; likvidace, call centrum, správa pojištění; finance, analýzy, pojistná matematika; produktový management, risk management; IT - vývoj, správa.

Rovnováha pracovního a osobního života je pro nás důležitá. Stavíme na osobní zodpovědnosti každého z nás, na vzájemné důvěře a otevřené zpětné vazbě.+9

Kvalita instruktorů a školitelů.
Chtělo se po každém x věcí najednou, které jsou prostě zbytečně uspěchané. učit se na 2-3 certifikace najednou během 14 dní, každé měla přes 800 otázek a do toho i vícero odpovědí, do toho uzavírat smlouvy, dále ještě školení na softwary...kdyby to dali postupně, tak je to i skvělá práce, ale prostě očekávají, že všichni budou profíci během hodiny a budeme všechno umět během druhé hodiny.
V době hodnocení byl/a:
Bývalý zaměstnanec
Z oddělení:Administrativa
Odpracoval u zaměstnavatele:méně než 3 měsíce
Napsáno:únor 2020
Byl tento komentář užitečný?
Nahlásit

Stále se učíte novým věcem
Stále vyšší plán, peníze stejné...mnohdy nižší. Nastavení odměňování pro pobočkovou síť - zaměstnance, je velmi slabé
V době hodnocení byl/a:
Současný zaměstnanec
Z oddělení:Obsluha zákazníků, prodej na prodejně
Odpracoval u zaměstnavatele:více než 5 let
Napsáno:listopad 2019
Byl tento komentář užitečný?
Nahlásit

logo
Jak by mi to sedlo ve společnosti Generali Česká pojišťovna a.s.?
Zjistěte, jak se potkávají vaše představy s tím, co říkají zaměstnanci této firmy.
Stačí 3 minuty
Jediné s čím jsem byla spokojena byl kolektiv. Benefit byla sleva na produkty...
Špatný systém ohodnocování - platí vás za to, když plníte plány. Musíte cpát produkty i lidem co pojistky mají.
V době hodnocení byl/a:
Bývalý zaměstnanec
Z oddělení:Finance, účetnictví
Odpracoval u zaměstnavatele:méně než 1 rok
Napsáno:leden 2020
Byl tento komentář užitečný?
Nahlásit

Zajímavé benefity
Interní boj o smlouvy/klienty.
V době hodnocení byl/a:
Bývalý zaměstnanec
Z oddělení:Obsluha zákazníků, prodej na prodejně
Odpracoval u zaměstnavatele:více než 1 rok
Napsáno:únor 2020
Byl tento komentář užitečný?
Nahlásit

S chováním manažerky a jejím přístupem k zaměstnancům.
V době hodnocení byl/a:
Bývalý zaměstnanec
Z oddělení:Administrativa
Odpracoval u zaměstnavatele:více než 2 roky
Napsáno:říjen 2019
Byl tento komentář užitečný?
Nahlásit

Clkový přístup není špatný, ale obecně.....splní tak 5% příslibů a dohod, co bylo na začátku.
nedodržování dohod, nepřiměřený tlak, když člověk v dobrém úmyslu navrhne zlepšení nějakého procesu, je potrestán...
V době hodnocení byl/a:
Současný zaměstnanec
Z oddělení:Management
Odpracoval u zaměstnavatele:více než 1 rok
Napsáno:listopad 2019
Byl tento komentář užitečný?
Nahlásit

CP poskytuje dostatek různých benefitů a pracovního volna. Všechno ani zdaleka neuvyužiju, ale chápu, že pro někoho to může být důležité.
V CP pracuji na IT pozici. Bohužel pozoruji trend, kdy interní IT lidi jen oparvují bugy a do nových vývojových požadavků se nepouštějí. To neznamená, že společnost nemá žádný nový vývoj, má, ale na to jsou najímáni externí kontraktoři, případně dodavatelské firmy, které odevzdají hotové řešení. Na začátku mého působení mi sice bylo řečeno, že společnost se chce vydat cestou interních lidí, to ale vůbec neodpovídá realitě. Z pohledu technologií to také kolikrát není slavné. Použití něčeho trochu nového většinou není možné, protože jsou zde již nastavené procesy, které počítají s určitou technologií, která je ale už třeba 10 let zastaralá a v dnešní době téměř nepoužitelná.
V době hodnocení byl/a:
Současný zaměstnanec
Z oddělení:IT, vývoj software
Odpracoval u zaměstnavatele:více než 1 rok
Napsáno:srpen 2019
Byl tento komentář užitečný?
Nahlásit

Při pohovoru mi zapomněli říct, že když skončím jak do jednoho roku, budu platit neskutečné poplatky.
V době hodnocení byl/a:
Bývalý zaměstnanec
Z oddělení:Obchodník
Odpracoval u zaměstnavatele:méně než 3 měsíce
Napsáno:květen 2019
Byl tento komentář užitečný?
Nahlásit
Zaujala / nezaujala vás firma Generali Česká pojišťovna a.s.?
Můžete tím získat vhodné nabídky práce.