Jsme z Generali České, jasně že všichni tvoříme firemní kulturu.
Jsme z Generali České, jasně že všichni tvoříme firemní kulturu.
Jsme z Generali České! Jasně, že nás baví pracovat na projektech společně.
Jsme z Generali České! Jasně, že nás baví pracovat na projektech společně.
Jsme z Generali České! Jasně, že si můžeme popovídat u kávy.
Jsme z Generali České! Jasně, že si můžeme popovídat u kávy.
Opportunity to learn new things+9
logo

Generali Česká pojišťovna a.s.

Approximately 4,000 employees
Pojišťovnictví

Introduction

Generali Česká pojišťovna nabízí stabilitu a zázemí velké mezinárodní společnosti. Jenom v České republice se staráme o 2,9 milionů klientů a pečujeme o 6,6 milionu pojistných smluv. Jsme moderní a dynamickou firmou, které záleží na tom, aby se u nás každý cítil dobře. Podporujeme kolegy a kolegyně na mateřské a rodičovské dovolené, stejně jako LGBTQI+, OZP, diverzitní týmy, mezigenerační spolupráci. Jsme flexibilní, proto podporujeme hybridní způsoby práce, včetně práce z domova.

How would I fit in here?
Find out how your ideas match up with what the employees of this company are saying.
Explore the company as seen by
All employees (214)
All departments/fields (214)
Employee Comments

S benefity
Navolávání si klienty a pokud jste nesplnili,tak začali vyhružky,že Vám sáhnou na peníze. Potom to zaučování je docela síla
At the time of the review was:
Former employee
Department:Shop Assistant, Serving Customers
Worked for the employer:less than 1 year
Written:May 2020
Was this comment helpful?
Report

Please login to view further comments

Don't you have an account on Atmoskop.cz yet? Register

By registering you will also unlock:
  • Easier company tracking and receiving job offers
  • More accurate recommendations of companies that meet your needs
  • All Atmoskop content
Problém byl takový, že práce pojišťovacího agenta není pro každého, je velmi těžké v pojišťovnictví získat nové klienty. I když jste dobře proškoleni, bez širokého kmene klientů nejste schopni se uživit.
Pojišťovák musí mít náturu -vyženou mě dveřmi - vlezu znovu oknem. Každý si musí rozmyslet, zda na to má.

Flexible working hours
Jako pojišťovací agent si domlouváte schůzky u klientů. Záleží jen na Vás a dohodě s klientem, na který den a časový úsek si tyto schůzky domluvíte. Potřebujete-li např. ve středu dopoledne volno, tak si na tento časový úsek nic nedomluvíte. Smlouvy pro klienta také můžete dělat třeba večer.
At the time of the review was:
Former employee
Department:Sales
Worked for the employer:less than 1 year
Written:May 2020
Was this comment helpful?
Report

Gallery
Podporujeme diverzitu týmů a vytváříme bezpečné a podporující prostředí pro všechny. Dáváme příležitosti ženám, které mají chuť zahájit novou kariéru v našem IT týmu. Podporujeme LGBTQI+ zaměstnanectvo a také rodiče na i po rodičovské dovolené.

Podporujeme diverzitu týmů a vytváříme bezpečné a podporující prostředí pro všechny. Dáváme příležitosti ženám, které mají chuť zahájit novou kariéru v našem IT týmu. Podporujeme LGBTQI+ zaměstnanectvo a také rodiče na i po rodičovské dovolené.

Jsme součástí globální iniciativy The Human Safety Net. THSN řeší základní problémy komunit, ve kterých žijeme a pracujeme. Jejich cílem je umožnit znevýhodněným skupinám lidí zlepšit jejich životy i životy jejich rodin a komunit.

Jsme součástí globální iniciativy The Human Safety Net. THSN řeší základní problémy komunit, ve kterých žijeme a pracujeme. Jejich cílem je umožnit znevýhodněným skupinám lidí zlepšit jejich životy i životy jejich rodin a komunit.

Nejsme "jen" pojišťováci. Příležitosti máme v různorodých týmech: marketing, PR, komunikace a HR; likvidace, call centrum, správa pojištění; finance, analýzy, pojistná matematika; produktový management, risk management; IT - vývoj, správa.

Nejsme "jen" pojišťováci. Příležitosti máme v různorodých týmech: marketing, PR, komunikace a HR; likvidace, call centrum, správa pojištění; finance, analýzy, pojistná matematika; produktový management, risk management; IT - vývoj, správa.

Rovnováha pracovního a osobního života je pro nás důležitá. Stavíme na osobní zodpovědnosti každého z nás, na vzájemné důvěře a otevřené zpětné vazbě.+9

Kvalita instruktorů a školitelů.
Chtělo se po každém x věcí najednou, které jsou prostě zbytečně uspěchané. učit se na 2-3 certifikace najednou během 14 dní, každé měla přes 800 otázek a do toho i vícero odpovědí, do toho uzavírat smlouvy, dále ještě školení na softwary...kdyby to dali postupně, tak je to i skvělá práce, ale prostě očekávají, že všichni budou profíci během hodiny a budeme všechno umět během druhé hodiny.
At the time of the review was:
Former employee
Department:Administrative Work
Worked for the employer:less than 3 months
Written:February 2020
Was this comment helpful?
Report

Stále se učíte novým věcem
Stále vyšší plán, peníze stejné...mnohdy nižší. Nastavení odměňování pro pobočkovou síť - zaměstnance, je velmi slabé
At the time of the review was:
Current employee
Department:Shop Assistant, Serving Customers
Worked for the employer:5+ years
Written:November 2019
Was this comment helpful?
Report

logo
How would I fit in at Generali Česká pojišťovna a.s.?
Find out how your ideas match what employees of this company say.
Just 3 minutes
Jediné s čím jsem byla spokojena byl kolektiv. Benefit byla sleva na produkty...
Špatný systém ohodnocování - platí vás za to, když plníte plány. Musíte cpát produkty i lidem co pojistky mají.
At the time of the review was:
Former employee
Department:Finance and Accounting
Worked for the employer:less than 1 year
Written:January 2020
Was this comment helpful?
Report

Zajímavé benefity
Interní boj o smlouvy/klienty.
At the time of the review was:
Former employee
Department:Shop Assistant, Serving Customers
Worked for the employer:more than 1 year
Written:February 2020
Was this comment helpful?
Report

S chováním manažerky a jejím přístupem k zaměstnancům.
At the time of the review was:
Former employee
Department:Administrative Work
Worked for the employer:more than 2 years
Written:October 2019
Was this comment helpful?
Report

Clkový přístup není špatný, ale obecně.....splní tak 5% příslibů a dohod, co bylo na začátku.
nedodržování dohod, nepřiměřený tlak, když člověk v dobrém úmyslu navrhne zlepšení nějakého procesu, je potrestán...
At the time of the review was:
Current employee
Department:Management
Worked for the employer:more than 1 year
Written:November 2019
Was this comment helpful?
Report

CP poskytuje dostatek různých benefitů a pracovního volna. Všechno ani zdaleka neuvyužiju, ale chápu, že pro někoho to může být důležité.
V CP pracuji na IT pozici. Bohužel pozoruji trend, kdy interní IT lidi jen oparvují bugy a do nových vývojových požadavků se nepouštějí. To neznamená, že společnost nemá žádný nový vývoj, má, ale na to jsou najímáni externí kontraktoři, případně dodavatelské firmy, které odevzdají hotové řešení. Na začátku mého působení mi sice bylo řečeno, že společnost se chce vydat cestou interních lidí, to ale vůbec neodpovídá realitě. Z pohledu technologií to také kolikrát není slavné. Použití něčeho trochu nového většinou není možné, protože jsou zde již nastavené procesy, které počítají s určitou technologií, která je ale už třeba 10 let zastaralá a v dnešní době téměř nepoužitelná.
At the time of the review was:
Current employee
Department:IT, Software Development
Worked for the employer:more than 1 year
Written:August 2019
Was this comment helpful?
Report

Při pohovoru mi zapomněli říct, že když skončím jak do jednoho roku, budu platit neskutečné poplatky.
At the time of the review was:
Former employee
Department:Sales
Worked for the employer:less than 3 months
Written:May 2019
Was this comment helpful?
Report
Did you find Generali Česká pojišťovna a.s. interesting?
Let us help you find suitable jobs.