Tento profil zatím neobsahuje žádnou fotografii
Přidat fotku
Logo zatím není k dispozici
Přidat logo

Kyndryl Client Center, s.r.o.

Přibližně 4 500 zaměstnanců
Poradenství v oblasti počítačů
Jak by mi to tady sedlo?
Zjistěte, jak se potkávají vaše představy s tím, co říkají zaměstnanci této firmy.
Projděte si detaily firmy od
Všech zaměstnanců (96)
Všech oddělení/oborů (96)
Komentáře zaměstnanců

Moznost flexibilni pracovni doby
komunikace s kolegy v zahranici
V době hodnocení byl/a:
Současný zaměstnanec
Z oddělení:Bezpečnost, ostraha, ozbrojené složky
Odpracoval u zaměstnavatele:zaměstnanec nic nevyplnil
Napsáno:prosinec 2017
Byl tento komentář užitečný?
Nahlásit

Pro zobrazení dalších komentářů se přihlaste

Ještě nemáte účet na Atmoskop.cz? Zaregistrujte se

Přihlášením si dále odemknete:
  • Jednodušší sledování firem a odběr nabídek
  • Přesnější doporučení firem odpovídajících vašim potřebám
  • Veškerý obsah Atmoskopu
Good for juniors. Nice experience on start of carrier
People management. Too much people for one "people"manager. Is impossible For 1 manager to have more than 40 emp. a be informed and fair
V době hodnocení byl/a:
Bývalý zaměstnanec
Z oddělení:IT, vývoj software
Odpracoval u zaměstnavatele:zaměstnanec nic nevyplnil
Napsáno:únor 2017
Byl tento komentář užitečný?
Nahlásit

Dobry start pro absolventy, kdy muzou zuzitkovat zkusenesti v dalsich firmach
People management
V době hodnocení byl/a:
Bývalý zaměstnanec
Z oddělení:Zákaznická podpora
Odpracoval u zaměstnavatele:zaměstnanec nic nevyplnil
Napsáno:únor 2017
Byl tento komentář užitečný?
Nahlásit

Workbalance, moznost neomezeného home office, ale i firemni kultura a pracovni prostredi.
Prestoze nase podnety na zmeny byly vzdy vitany a dokonce ocenovany, nikdy se nic nezmenilo nebo velmi tezko. Smesne odmeny a v tomto odvetvi nizke platy.

Pružnou pracovní dobu
Na pozici projekt manager mi bylo zduraznovano, ze memu manazerovi zalezi vic na tom, ze plnim ukol, nez kolik hodin mi to zabere. To bylo pred covidem, kdy jsme vsichni chodili do kancelare, uz tehdy rodicum bylo bez problemu umoznovano, aby po obede odjeli vyzvedavat deti a pripadnou praci dokoncovali z domu. Behem covidu a po nem se to posunulo jeste dal na permanentni home office, ale do kancelare jsme mohli, kdy chteli na ruzne meetingy atd. Pokud to charakter prace dovoloval, nebyl problem si dohodnout, ze nejaky den misto rano, budete pracovat vecer a nektere matky s detmi to tak mely nastaveno permanetne. Plati ale, ze toto bylo mozne jen na urcitych pozicich a taky se mohl najit manazer, ktery to chtel postaru. Takoveho jsem ja ale nastesti nemela :-)
V době hodnocení byl/a:
Bývalý zaměstnanec
Z oddělení:Administrativa
Odpracoval u zaměstnavatele:více než 10 let
Napsáno:červenec 2025
Byl tento komentář užitečný?
Nahlásit

možnost pracovat v mezinárodním kolektivu, komunikace s lidmi různých kultur a národností, každý má možnost najít pozici, která mu bude "sedět" pokud je dostatečně aktivní, globální firemní kultura (důraz na work-life balance, fair zacházení se zaměstnanci), možnosti vzdělávání, existence standardů
obecně pravidla jsou nadefinována dobře, ale mnohdy jejich interpretace a implementace pokulhává - záleží velmi na konkrétním člověku; je pravda že velmi záleží na tom, na jakého nadřízeného člověk narazí (velmi případné přísloví - poturčenec horší turka se bohužel velmi často ukazuje jako případné v každodenní praxi) to, jak člověk vnímá celou firmu je zejména ovlivněno chováním přímého nadřízeného nejen ke konkrétnímu jedinci, ale obecně jeho metodami řízení míra byrokracie je dána celkovou velikostí firmy - nejen té lokální v ČR

Práci v mezinárodním prostředí
Pracovní kolektiv je mezinárodní a to jak lokálně v Brně tak v rámci širší maticové organizace. V Brně pracují lidé více než 70ti národností a tedy nutností je komunikace v angličtině.

Příležitost využít cizí jazyky
Jednotná komunikační řeč ve firmě je angličtina, ale velkou výhodou je znalost i jiných jazyků neboť je potřeba komunikovat s lidmi po celém světě a je zde tedy unikátní příležitost ke konverzaci v jakémkoli dalším jazyce který se dokážete naučit. Jen chtít!
V době hodnocení byl/a:
Současný zaměstnanec
Z oddělení:Management
Odpracoval u zaměstnavatele:více než 10 let
Napsáno:leden 2020
Byl tento komentář užitečný?
Nahlásit

Podpora rodiny a zen s detmi - nastoupila jsem po materske zpet do prace za pul roku, zamestnavatel mi ve vsem vychazi vstric - HO, flexibilni hodiny apod.
Nevim
V době hodnocení byl/a:
Současný zaměstnanec
Z oddělení:Administrativa
Odpracoval u zaměstnavatele:více než 5 let
Napsáno:červenec 2018
Byl tento komentář užitečný?
Nahlásit

Možnost rozvoje. Firma důsledně dbá na rozšiřování znalostí.
Lepší zaměstnanecké benefity, např. stravenky nebo FlexiPass. Současné benefity jsou zaměřeny hlavně na pracovníky bydlící v sídle firmy.
V době hodnocení byl/a:
Současný zaměstnanec
Z oddělení:IT, vývoj software
Odpracoval u zaměstnavatele:více než 2 roky
Napsáno:únor 2018
Byl tento komentář užitečný?
Nahlásit

flexibilita
V době hodnocení byl/a:
Současný zaměstnanec
Z oddělení:IT, vývoj software
Odpracoval u zaměstnavatele:více než 10 let
Napsáno:květen 2018
Byl tento komentář užitečný?
Nahlásit

V IBM má každý zaměstnanec možnost sebevzdělávání a každý se může naučit téměř cokoliv. Investice do sebevzdělávání má přímý vliv na kariérní postup.
V prostorách IBM bych ocenila více místností pro 30 a více lidí, vhodných pro skupinová školení a workshopy.
V době hodnocení byl/a:
Současný zaměstnanec
Z oddělení:Management
Odpracoval u zaměstnavatele:více než 10 let
Napsáno:září 2018
Byl tento komentář užitečný?
Nahlásit

Otevřenost, flexibilita, benefity, diverzita, tolerance, platové ohodnocení, perspektiva, příležitosti, rozvoj, komunikace
Stravování

Náročné úkoly
Protože se dá kombinovat technické zaměření a ledership, komunikace je se zahraničními klienty v cizích jazycích a kolegové jsou ze všech koutu světa. Ne pro každého je jednoduché zvládnout práci v multikulturním mezinárodním prostředí.
V době hodnocení byl/a:
Současný zaměstnanec
Z oddělení:IT, vývoj software
Odpracoval u zaměstnavatele:více než 1 rok
Napsáno:říjen 2018
Byl tento komentář užitečný?
Nahlásit
Zaujala / nezaujala vás firma Kyndryl Client Center, s.r.o.?
Můžete tím získat vhodné nabídky práce.