Komerční banka, a.s. image 1
Máme zasedací místnosti s moderním vybavením a tech vychytávkami
Máme zasedací místnosti s moderním vybavením a tech vychytávkami
U nás na centrále si každý najde to "své" místo pro práci
U nás na centrále si každý najde to "své" místo pro práci
KB Trainee program+3
logo

Komerční banka, a.s.

Přibližně 6 300 zaměstnanců
Bankovnictví
Jak by mi to tady sedlo?
Zjistěte, jak se potkávají vaše představy s tím, co říkají zaměstnanci této firmy.
Projděte si detaily firmy od
Všech zaměstnanců (463)
Všech oddělení/oborů (463)
Komentáře zaměstnanců

(zdánlivě) vysoká firemní kultura, slušný vnitrobankovní systém s příslušnými aplikacemi, maximální snaha k digitalizaci
v poslední době nízká kvalifikovanost a fundovanost spodního managementu, ustrašená až nedůstojně devotní komunikace s centrálou......, neprofesionální reprezentace firmy

Příjemné pracovní prostředí
Pracovní prostředí je všeobecně na vysoké kultivované úrovni, všechny prostory jsou vytvářeny na míru, profesionálně, moderně. Jsou používány příjemné barvy i materiály, všude dostatek světla, kvalitní nábytek. Myslí se i na menší soukromí pro zaměstnance s dostatečným a bezpečným zázemím a přitom je pocitově neodděluje od okolí. Často se inovuje, vždy se myslí na dobrý pocit klienta. Všeobecně jsou perfektně vybavené školící a zasedací prostory, spousta firem i škol může závidět.
V době hodnocení byl/a:
Bývalý zaměstnanec
Z oddělení:Administrativa
Odpracoval u zaměstnavatele:více než 10 let
Napsáno:listopad 2019
Byl tento komentář užitečný?
Nahlásit

Pro zobrazení dalších komentářů se přihlaste

Ještě nemáte účet na Atmoskop.cz? Zaregistrujte se

Přihlášením si dále odemknete:
  • Jednodušší sledování firem a odběr nabídek
  • Přesnější doporučení firem odpovídajících vašim potřebám
  • Veškerý obsah Atmoskopu
Pratelsky pristup
Nulove zauceni, nikdo nestal o to, aby me prace bavila, nekdo se mi nevenoval.
V době hodnocení byl/a:
Bývalý zaměstnanec
Z oddělení:Finance, účetnictví
Odpracoval u zaměstnavatele:méně než 3 měsíce
Napsáno:srpen 2019
Byl tento komentář užitečný?
Nahlásit

Pěkné pracovní prostředí, skvělí kolegové, získávání zkušeností a potřebná školení.
KB je ve vnitřních systémech zkostnatělá, snad na vše má jiné systémy, než jsem kdy viděla. Většina úkonů přes počítač je zbytečně složitá a zdlouhavá. Díky vysokému pracovnímu vytížení na běžné přepážce nebyl čas na administrativu a tak bylo běžné chodit dříve, či odcházet později. Skloubení s dětmi téměř nemožné. Tlaky na prodeje a plnění plánů nesmyslné. Téměř žádná pochvala od nadřízeného, jen samá čísla a tabulky, žádný lidský přístup. A za to vše nízká mzda, ze které sebrali na doporučení ČNB i provize, které se nepohybovaly v žádných horentních sumách. Takže původní myšlenka, dohnat si ohodnocení na provizích či bonusech se rozplynula jako pára nad hrncem.

Uplatnění pro lidi bez zkušeností
Pozice na běžné obsluze klientů ja dobrá na rozjezd kariéry, kde se něco naučíte a můžete se dostat v rámci KB na lepší místo. Platově to určitě nebude stačit na uživení rodiny.
V době hodnocení byl/a:
Bývalý zaměstnanec
Z oddělení:Obsluha zákazníků, prodej na prodejně
Odpracoval u zaměstnavatele:více než 1 rok
Napsáno:červenec 2019
Byl tento komentář užitečný?
Nahlásit

Stravenky bez příplatku zaměstnance. Příspěvky na životní a penzijní spoření. Školení na vysoké úrovni.
Heslo banky zní: vyždímat a zahodit, pokud se vás chtějí zbavit, mají na to své metody - neustále vás udržují ve strachu, stresu a napětí a vyhrožují, že nedostanete bonusy - abyste makali, tak vám pořád slibují, že dostanete skvělé bonusy, ale jakmile nastane období vyplácení bonusů, tak si najdou vždy důvod proč vám museli dát nízké nebo žádné, nejčastější fráze je: přišla malá obálka (obnos peněz, který obdrží nadřízený, aby rozdělil bonusy mezi podřízené), to si zapamatujte, uslyšíte to velmi často - k lékaři se objednávejte po pracovní době, jinak absolvujete výslech proč se objednáváte v pracovní době - pokud onemocníte a jste na neschopence, tak vám bude šéf velmi často volat, kdy se vrátíte nebo bude každý den po vás něco potřebovat - každý rok musíte plnit ambiciózní obchodní plán, který se denně sleduje, pokud vám něco chybí v prodejích (např.investice, stavební spoření, penzijní spoření, úvěry) chodíte denně na kobereček, proč nemáte prodeje a co pro to děláte - nadřízení se snaží, aby mezi zaměstnanci panovala rivalita a nevraživost, aby mezi sebou soutěžili a byli větší prodeje pobočky, což má ovšem za následek stresující až nenávistnou atmosféru mezi kolegy - pokud jste na malé pobočce a máte štěstí na fajn kolegy a dobrého nadřízeného, tak váš největší stres bude akorát plnění plánů v prodejích produktů, na větší pobočce počítejte s rivalitou a ponižováním, vždycky se najde známý vašich nadřízených, který bude chtít vaši pozici. Obzvláště, pokud se vám podařilo na pozici bankovních poradců postoupit výše a mít již na starosti movitější klientelu - můžete plnit roční prodejní plán a očekávat bonusy, ale pokud šéfům neleštíte kliku, máte smůlu, jelikož vyplácení se řídí tzv. ksichtovným a je pouze na něm komu a jak je vyplatí - pokud se vás chce nadřízený zbavit, má na to různé metody, např.vás nutí, abyste podepsal dokument, že neplníte aktivity (ze zákona vás nemůže totiž vyhodit za neplnění prodejních plánů, ale neplnění AKTIVITY). Nebo absolvujete ponižující rozhovor ve vyšším managementu, který vůbec neřeší, jestli jsou tvrzení pravdivá či nikoliv a rovnou s vámi jedná jako s viníkem - další absurdita je, že i když se vám podaří udělat obchod roku a není to těsně před vyplácením bonusů, opět si do té doby najdou zase důvod proč vám je nevyplatí - nebo plníte velmi náročný plán, ale pro vyplácení bude důvod, že přišla malá obálka, protože neplnila obchodní plán celá pobočka - spousta úkolů, které na vás kladou se nedá absolutně stíhat, sice vám řeknou, že jsou zde oddělení, která pro vás připravují dokumenty, ale spoustu věcí přesto stejně přenášejí na vás - musíte plnit prodeje, mít pořád spoustu schůzek, volat kvůli různým kampaním (klienti, kteří jsou systémem vygenerováni, aby se jim zavolalo pro prodej určitého produktu a hlavně domluvení schůzky, kde se jim produkt prodá), do toho řešíte spoustu telefonátů a emailů od klientů a papírování - přechod na jinou pozici v podstatě nemožný, pokud nejste umístění v jisté části těla šéfa, jelikož na vás píše posudek - počítejte s velkou fluktuací jak kolegů, tak nadřízených, protože ti rozumní, kteří pochopí jakému obrovskému tlaku a sekýrování musí odolávat, tak raději odejdou a ti nerozumní, kteří zůstávají, protože se bojí, že budou jinde hůře placení, pak většinou končí naprosto vyhořelý. Takže, pokud se i po přečtení mých zkušeností za 9 let v KB rozhodnete přesto pracovat, tak vám přeji hodně štěstí a hodně prášků na nervy.
V době hodnocení byl/a:
Bývalý zaměstnanec
Z oddělení:Obchodník
Odpracoval u zaměstnavatele:více než 5 let
Napsáno:leden 2019
Byl tento komentář užitečný?
Nahlásit

logo
Jak by mi to sedlo ve společnosti Komerční banka, a.s.?
Zjistěte, jak se potkávají vaše představy s tím, co říkají zaměstnanci této firmy.
Stačí 3 minuty
Příspěvek zaměstnavatele na penzijní připojištění, pružná prac. doba
Příliš rychlé, hektické tempo práce, stres

Uplatnění pro starší 50 let
Pokud Vás vezmou, tak si myslím, že máte dlouhodobě postaráno o stabilní práci

Práci v týmu mladých lidí
Řekla bych, že ze 70% jsou v KB zamestnáni mladí lidé (tak do 35let)
V době hodnocení byl/a:
Současný zaměstnanec
Z oddělení:Administrativa
Odpracoval u zaměstnavatele:méně než 1 rok
Napsáno:listopad 2019
Byl tento komentář užitečný?
Nahlásit

Benefity, hodinová pauza na oběd, možnost získání certifikací, možnost růstu v rámci KB
Poměr mzda/náročnost práce, neustálý tlak a nespokojenost z vyšších pozic, nastavené plány, které nebylo uplně možné splnit, nestálý kolektiv, žádný seniorní kolega na pobočce, nutnost obvolávat klienty a tahat je na schůzky - ač to mnohdy nebylo pro klienta potřebné, moc velký důraz na tzv. tah na branku (prodej co můžeš), nutnost neustále doma ležet ve štosech učebních materiálů..a mě osobně nejvíce zklamalo neprodloužení smlouvy bez jediného vyjadření či konzultace semnou nebo varování..a to v době, kdy jsem měla vážné zdravotní problémy - tedy přístup k zaměstnancům nula.
V době hodnocení byl/a:
Bývalý zaměstnanec
Z oddělení:Obsluha zákazníků, prodej na prodejně
Odpracoval u zaměstnavatele:více než 1 rok
Napsáno:únor 2019
Byl tento komentář užitečný?
Nahlásit

Složité procesy, spousta zbytečných schůzek Demotivovaní kolegové ("udělám jen to, co musím")
V době hodnocení byl/a:
Bývalý zaměstnanec
Z oddělení:IT, vývoj software
Odpracoval u zaměstnavatele:více než 10 let
Napsáno:červen 2019
Byl tento komentář užitečný?
Nahlásit

Nejvíce s benefity - příspěvek do penzijního fondu.
Dali výpověď, i když jsem to měl méně než 5 let do důchodu, přičemž podle Kolektivní smlouvy by toto mělo přicházet v úvahu jen zcela výjimečně, ale odborová organizace se mě vůbec nezastala, přičemž jsme byli na stejné pozici dva, takže mohli vybrat toho druhého. Slabá odborová organizace, jejíž představitelé se starají jen o svoje výhody. Dostal jsem výpověď po 40 letech práce v bance, přičemž ve Francii (země vlastníků banky) se za 30 let uděluje nejvyšší občanské vyznamenání. S odměnama to bylo slabší a velmi závislé na náladě a oblíbenosti ze strany vedoucích. Špatně nastavená motivace na výsledky, které nešly v žádném případě ze strany pracovníka ovlivnit. Nedělal se rozdíl při hodnocení poboček, kde má velký vliv např. věková struktura obyvatel, možnost pracovat u velkých zaměstnavatelů, kde byly nadprůměrné výdělky, počet obyvatel v regionu, nemožnost uplatnit se v konkurenci velkých marketů atd., atd.
V době hodnocení byl/a:
Bývalý zaměstnanec
Z oddělení:Administrativa
Odpracoval u zaměstnavatele:více než 10 let
Napsáno:květen 2019
Byl tento komentář užitečný?
Nahlásit

Neustale organizacni zmeny, jistota zamestnani zadna
V době hodnocení byl/a:
Bývalý zaměstnanec
Z oddělení:Management
Odpracoval u zaměstnavatele:více než 1 rok
Napsáno:srpen 2019
Byl tento komentář užitečný?
Nahlásit

Spolehnout se sam na sebe, ne vse je tak jak to vypada.
Velke pozadavky za malo penez, narocny system skoleni a naslednych zkousek.
V době hodnocení byl/a:
Bývalý zaměstnanec
Z oddělení:Finance, účetnictví
Odpracoval u zaměstnavatele:méně než 3 měsíce
Napsáno:září 2019
Byl tento komentář užitečný?
Nahlásit
Zaujala / nezaujala vás firma Komerční banka, a.s.?
Můžete tím získat vhodné nabídky práce.