Komerční banka, a.s.

Přibližně 7 500 zaměstnanců
Bankovnictví
štědré benefity jistý příjem stabilní značka
štědré benefity jistý příjem stabilní značka


Přehled

Zaměstnanci si tu pochvalují

  • Řád a pravidla
  • Jistota a stabilita
  • Možnost kariérního postupu

A o čem se zaměstnanci rozpovídali?

Bývalého vedení a starších a velmi zkušených kolegů. Ti nastavovali i platové podmínky. Za dobře odvedenou práci a výsledky…

Co dalšího se jim líbí a co jim naopak vadí?

Firemní atmosféra v kostce

Jaký je zaměstnavatel

64 %
+

Kolegové

76 %
+

Nadřízení

62 %
+

Kompletní přehled


Projděte si detaily firmy od


Komentáře zaměstnanců

Nejpřínosnější Nejnovější

  • Bývalého vedení a starších a velmi zkušených kolegů. Ti nastavovali i platové podmínky. Za dobře odvedenou práci a výsledky bývalé vedení dokázalo prosadit dostatečnou odměnu.
  • V současné době velmi špatné vztahy s novým nadřízeným. Obklopují se neschopnými lidmi, za kterými nebyly vidět žádné výsledky. Pomluvy a nepravdivé informace jsou samozřejmostí.

Bývalý zaměstnanec

Z oddělení:
Management

Pracoval u zaměstnavatele:
více než 10 let

Napsáno:
před více jak 1 rokem

  • KB jako zaměstnavatel je známá svými benefity, od poskytnutí stravenek s vysokou hodnotou (bez doplácení ze strany zaměstnance!), přes výhodná spoření, k poskytování bankovních půjček nebo jiných produktů s výhodnými úroky či podmínkami. Na druhou stranu však nebylo zastání od nadřízených. Vedoucí hodnotil a rozdával prémie dle subjektivního hodnocení, zaměstnanec neměl zastání ani u vyšší pozice. Pokud si člověk chtěl vymoci nějaké přehodnocení své práce, bylo to k ničemu. Vedoucí se bavili nad stížnostmi podřízených. Naopak dokázali dát důtku za porušení pracovní kázně i kvůli pozdnímu příchodu a sebrat tak prémie na tři měsíce. Shrnutí je asi takové, že pokud držíte, pusu a krok, moc nevyčníváte, dokážete se přihrbit, bude vám v KB dobře. Díky benefitům je KB solidní zaměstnavatel. Školení je na vynikající úrovni a díky praxi v bance člověk dokáže výborně komunikovat a odnese si do života spoustu informací. Na druhou stranu je to na některých pozicích velmi stresující práce a člověk samozřejmě brzy zjistí, že klient se může chovat jakkoliv, kdežto vy nesmíte skoro nic.
  • Člověk by uvítal možnost přezkoumání své práce od osoby nezaujaté, to jest od někoho jiného než je přímý nadřízený. U KB je vysoká fluktuace, bylo by dobré se zamyslet, proč tomu tak je......

Bývalý zaměstnanec

Z oddělení:
Zákaznická podpora

Pracoval u zaměstnavatele:
více než 5 let

Napsáno:
před více jak 1 rokem

  • zaměstnanec nic nevyplnil
  • Vyměnila bych manažery, kteří jsou na stejné pozici více než 5 let. "Stará garda" je obrovský problém, se kterým se musí KB vypořádat, jinak transformaci do moderní banky nezvládne.

Současný zaměstnanec

Z oddělení:
IT, vývoj software

Pracuje u zaměstnavatele:
méně než 1 rok

Napsáno:
před více jak 1 rokem

  • Poměrně slušné pracovní prostředí a vcelku zajimavé benefity. Kromě nadřízených vcelku férové chování kolegů.
  • Většina nadřízených včetně HR se chová a jedná doslova otřesným způsobem.

Bývalý zaměstnanec

Z oddělení:
Management

Pracoval u zaměstnavatele:
více než 10 let

Napsáno:
před více jak 6 měsíci

  • KB je skvely zamestnavatel. Ma mnoho benefitu. Muzu se na ni spolehnout
  • Strukturu - je jeste mnoho zkostnatela, vse trva strasne dlouho. Nadrizeni nejsou motivujici, ale spis demotivujici.

Současný zaměstnanec

Z oddělení:
Obsluha zákazníků, prodej na prodejně

Pracuje u zaměstnavatele:
více než 1 rok

Napsáno:
před více jak 1 rokem

  • Tradice Spolehlivost Jistota Pochopení
  • Spoustu administrativi a papírování Nesmyslné předpisy nepoužitelné v praxi Složité systémy

Současný zaměstnanec

Z oddělení:
Obsluha zákazníků, prodej na prodejně

Pracuje u zaměstnavatele:
více než 1 rok

Napsáno:
před více jak 1 rokem

  • zaměstnanec nic nevyplnil
  • Kdyz nastoupite za urcitou mzdu uz je velky problem si ji nechat zvysit. Lide co pracuji v kb treba deset let maji o nekolik tisic nizsi prijem nez novacci. Velky problem v rozvijeni. A posunu v kariere.

Současný zaměstnanec

Z oddělení:
Obsluha zákazníků, prodej na prodejně

Pracuje u zaměstnavatele:
OPTION_NOT_SHARING

Napsáno:
před více jak 1 rokem

  • Benefity, hodinová pauza na oběd, možnost získání certifikací, možnost růstu v rámci KB
  • Poměr mzda/náročnost práce, neustálý tlak a nespokojenost z vyšších pozic, nastavené plány, které nebylo uplně možné splnit, nestálý kolektiv, žádný seniorní kolega na pobočce, nutnost obvolávat klienty a tahat je na schůzky - ač to mnohdy nebylo pro klienta potřebné, moc velký důraz na tzv. tah na branku (prodej co můžeš), nutnost neustále doma ležet ve štosech učebních materiálů..a mě osobně nejvíce zklamalo neprodloužení smlouvy bez jediného vyjadření či konzultace semnou nebo varování..a to v době, kdy jsem měla vážné zdravotní problémy - tedy přístup k zaměstnancům nula.

Bývalý zaměstnanec

Z oddělení:
Obsluha zákazníků, prodej na prodejně

Pracoval u zaměstnavatele:
více než 1 rok

Napsáno:
před více jak 1 měsícem

  • Velmi dobře platí, spousta skvělých benefitů, akce pro zaměstnance
  • Moc lidí na vyšších funkcí a tím pádem vymýšlí spoustu programů, které ani pořádně nefungují.

Bývalý zaměstnanec

Z oddělení:
Obsluha zákazníků, prodej na prodejně

Pracoval u zaměstnavatele:
více než 1 rok

Napsáno:
před více jak 1 rokem

  • Výplata vždy šestého v měsíci.
  • Firemní kultura je strašná. Do každého velkého obchodu je začleněno více oddělení, které jdou proti sobě. Banka uvnitř je obrovský zkostnatělý moloch plný neochotných úředníků v back officu. Být obchodníkem znamená mnohem náročnější práci v jednání s bankou než s klientem. Stihl jsem působit ve více bankách, KB bezkonkurenčně na nejnižší úrovni interně.

Bývalý zaměstnanec

Z oddělení:
Obchodník

Pracoval u zaměstnavatele:
více než 1 rok

Napsáno:
před více jak 1 měsícem


Firemní atmosféra v kostce

Jaký je zaměstnavatel

Skloubení pracovního a osobního života
63 %
+
Stabilita a budoucnost firmy
67 %
+
Slušné a férové jednání
61 %
+

Kolegové

Spolehlivost
74 %
+
Vzájemné porozumění
78 %
+
Celková spolupráce
76 %
+

Nadřízení

Schopnost pochválit
62 %
+
Férovost
62 %
+
Důvěra
61 %
+
Celková spolupráce
61 %
+

Výše příjmu

Míra spokojenosti

58 %

Jak zaměstnanci hodnotí svůj příjem?

Za moji práci mě platí velmi dobře říká 24

Za moji práci mě platí slušně říká 48

Mohlo by to být lepší, ale nestěžuju si říká 73

Jinde by mi za stejnou práci nejspíše zaplatili lépe říká 50

Jinde by mi za stejnou práci určitě zaplatili lépe říká 36


Zasloužíte si dostat přidáno…

…slýcháte tohle u vás ve firmě?
Řekněte o tom ostatním lidem, jak to máte s příjmem.

Ohodnotím svůj příjem

Zaměstnanci doporučují

Řád a pravidla

doporučuje 94

Jde o korporaci, které dominují instrukce a přesně definované postupy. Leč je to často administrativně zatěžující a neflexibilní, vždy máte oporu v přesně popsané metodice a pro lidi se systémovým přístupem to může být vyhovující.

Jistotu a stabilitu

doporučuje 90

Jedná se o typickou korporátní kulturu. Procesy se příliš často nemění, mnoho lidí ve firmě zůstává mnoho let. Kultura je tradiční a konzervativní.

Chci si přečíst další upřesnění od 1

Možnost kariérního postupu

doporučuje 78

výhodou větší firmy je, že nabízí velké množství kariérních příležitostí napříč firmou. Množství příležitostí navíc roste spolu s nově nastaveným agilním řízením. Kdo chce a umí, má v KB ke kariéře otevřenou cestu.

Náročné úkoly

doporučuje 77

Možnost učit se novým věcem

doporučuje 71


Komu byste doporučili svoji firmu?

Lidem, kteří hledají…

Jdu doporučit

Koho právě teď firma potřebuje?


Na čem mi v práci nejvíce záleží?