Nejvíce jsem spokojen s tím, že je šance natrefit na adekvátní lidí jak ve vedení, tak i řadové zaměstnance, se kterýma se jde normálně na čímkoliv domluvit. Nicméně není to běžné a dost závisí na pobočce.
Ze strany společnosti se dost zanedbává nejen kvalita objnavaneho zboží, ale i pomůcek určených pro zaměstnance, čímž se velmi výrazně snižuje efektivita práce, kterou zase požadují na špičkové úrovni.
Rozmanitou práci
Rozmanitost práce z toho důvodu, že práce není vůbec stereotypní. Musíte plnit velkou hromadu různých úkolů v různých částech prodejny často v jednu chvíli.
Pohlídat si množství pečiva, kvalitu zeleniny, doplnenost chlazeného zboží, cenovky na maso, úklid před prodejnou, rozložení palet v zázemí atd atp a to vše zároveň))
Zaškolení formou "běž to udělat..a teď se podívej ty troubo, cos provedl, takhle se to nedělá". Nikdo se nemá nováčkům čas věnovat a pak je často hrubě kárají za chyby.
Staromódně pracující vedoucí, nic nelze dělat efektivně, ale pouze tak, jak se to dělá už roky.
Procesy a organizace práce jsou takové pultovkové, nemoderní.
Všichni mě varovali při nástupu, že jako vedoucí budu mít těžkou práci s pokladními, nicméně to byly ty nejochotnější a nejpracovitější oproti některým zástupcům vedoucího.
Práce v Penny je i pro vedoucí fyzicky hodně náročná, nepřekoná to ale zdaleka ani ten psychický nápor od "kolegů", kteří si rádi přihřejí polívčičku na něčí chybě.
Abych nebyl pouze negativní, je to škola života a zajímavá zkušenost s provozem.
Náročné úkoly
Na náročné úkoly jste většinou sám a navíc v časovém pressu.
Naprosto nevyhovující školení - jako školení jsem byl 3x vypomáhat na doplňování zboží na několik hodin a za celou dobu jsem byl na pokladně dohromady 20 minut, přitom mě potom dali na pokladnu a už jsem nedoplňoval.
Plat na brigádě neodpovídal tomu co inzerovali, prý to dorovnají cca po měsíci až se člověk všude proškolí, ale nic nedorovnali.
Pozice neodpovídala dohodě s oblastní vedoucí - domlouval jsem se na doplňování zboži, jako chlap jsem měl dělat vody, piva atd., prostě těžší věci a na pokladně jen vypomáhat, ale vedoucí prodejny mě potom dala vždy na pokladnu, protože ostatní to nechtěli dělat.
Konec směny byl pružný - večer to chápu, uklidí se a potom se jde, ale i na ranní směně se často přetahovalo, protože ostatní zaměstnanci (zástupci vedoucí) chodili třeba o hodinu déle, než měli.
Práci v týmu mladých lidí
Lidi se tam hodně střídají a kolektiv je tak poměrně mladý, podlě mě to je tím že mladí lidé nelpí tolik na detailech a tom jestli člověk udělá svojí práci pořádně, hned po škole jde často hlavně o peníze a zbytek je druhořadý. Člověk co ale už má něoc za sebou a očekává nějakou profesionalitu a dochvilnost od kolegů a vedení v Penny šťastný nebude.
Jak by mi to sedlo ve společnosti Penny Market s.r.o.?
Zjistěte, jak se potkávají vaše představy s tím, co říkají zaměstnanci této firmy.
Stačí 3 minuty
Bohužel jsem moc spokojená nebyla
Velký tlak ze strany vedení, špatné chování vedoucí
Jistotu a stabilitu
Beru to z toho pohledu, že je to obchodní řetězec, a ty budou stále otevřené. Lidé budou stále nakupovat. Pokud si človek bude plnit své povinnosti tak jak má a práce v obchodě ho bude bavit pak má jistotu, že o ní nepřijde. Dobrých prodavačů je málo.
Naučila jsem se spoustu věcí ,Penny je pro mě škola životem.
S Benefity jsem spokojená, které nechávám v lékárně.
Špatná komunikace, nepříjemní manažeři, oblastní.
K zaměstnancům se nechovají slušně.
Málo lidí na prodejně, pořád se šetří hodinový výkonem, přitom hodiny na to jsou.
Ušetřené hodiny se dávají jiným prodejnami.
Neváží si stálých slušných zaměstnanců atd.
Zjistila sem ze tým ve kterém sem byla se nedalo důvěřovat a byla sem velice zklamaná ale na druhou stranu sem se dozvěděla spoustu novych věci jak se chovat k lidem
Atmoskop.cz - najděte si práci, která vám sedne
Věříme, že by lidé měli mít práci, která přirozeně zapadne do života, jaký chtějí mít.
Hodnocení jsou anonymní a firmy je nemohou smazat.
Ještě nemáte účet na Atmoskop.cz? Zaregistrujte se
Benefitní cafeterie
Dárkové karty
Jsme blízko