Manažeři se nestarají, nezaučí, pozdě reagují na maily i telefony.
Málo jezdí na prodejny.
Nastavují laťku plnění vysoko, bez ohledu na okolností, je prakticky nemožné dosáhnout na bonusy.
rozhodně by se měli začít více věnovat svým zaměstnancům, ohodnotit je a víc si jich vážit, poněvadž bez prodavaček by tu firmu mohli zavřít .. když potřebují mažou med kolem pusy ale ve chvili kdy potřebujete podporu tak Vám podkopnou nohy a obrátí to vůči vám.. slovo děkujeme za Vaši práci a důvěru a oporu v nich opravdu čekat nemůžeme..
přístup zaměstnavatele k zaměstnancům, větší důvěra, moderní přístup k zaměstnancům, zavedení homeoffice, možnost kariérního růstu, věrnostní systém pro zaměstnance, zlepšit platové podmínky u zaměstnanců, zejména prodavaček
Nemohu říci,že jsem si něčeho cenila.Vážila jsem si své práce,protože s prací je to bída.Ale vesměs si nás jako podřízené v obchodě jako prodavačky a nebo vedoucich prodejen náš zaměstnavatel vůbec necenil a nevážil.
Co bych změnila?přístup zaměstnavatele ke svým zaměstnancům.Lépe bych je hodnotila,motivovala bonusama a respektovala je.Místo věčného snižování platu,osobního ohodnocení a placení inventur,bych kvalitním zaměstnancům přidala.Měla jsem tuto práci ráda,ale jako vyžit s tímto platem a bát se,že mi bude něco strhnuto,byl to nejen pro mě,ale i mé spolupracovnice věčný strach.Samozdřejmě mě tato práce obohatila o mnoho zkušeností a za ně jsem ráda.
Atmoskop.cz - najděte si práci, která vám sedne
Věříme, že by lidé měli mít práci, která přirozeně zapadne do života, jaký chtějí mít.
Hodnocení jsou anonymní a firmy je nemohou smazat.
Ještě nemáte účet na Atmoskop.cz? Zaregistrujte se