POMPO spol. s r.o.

49 hodnocení
Přibližně 375 zaměstnanců
Maloobchod s hrami a hračkami
Jdu hodnotit

Přehled

Zaměstnanci si tu pochvalují

  • Uplatnění pro lidi bez zkušeností
  • Příjemné pracovní prostředí
  • Práce bez přesčasů

A o čem se zaměstnanci rozpovídali?

Ničeho si necením, horší firmu jsem nezažila.

Co dalšího se jim líbí a co jim naopak vadí?

Firemní atmosféra v kostce

Jaký je zaměstnavatel

59 %
+

Kolegové

72 %
+

Nadřízení

49 %
+

Kompletní přehled



Projděte si detaily firmy od


Komentáře zaměstnanců

Nejpřínosnější Nejnovější

  • zaměstnanec nic nevyplnil
  • rozhodně by se měli začít více věnovat svým zaměstnancům, ohodnotit je a víc si jich vážit, poněvadž bez prodavaček by tu firmu mohli zavřít .. když potřebují mažou med kolem pusy ale ve chvili kdy potřebujete podporu tak Vám podkopnou nohy a obrátí to vůči vám.. slovo děkujeme za Vaši práci a důvěru a oporu v nich opravdu čekat nemůžeme..

Současný zaměstnanec

Z oddělení:
Obsluha zákazníků, prodej na prodejně

Pracuje u zaměstnavatele:
více než 1 rok

Napsáno:
před více jak 1 rokem

  • Ničeho si necením, horší firmu jsem nezažila.
  • Mzda, chování k zaměstnancům, finanční ohodnocení, motivace, férové jednání.

Současný zaměstnanec

Z oddělení:
Management

Pracuje u zaměstnavatele:
více než 2 roky

Napsáno:
před více jak 1 rokem

  • Nemohu říci,že jsem si něčeho cenila.Vážila jsem si své práce,protože s prací je to bída.Ale vesměs si nás jako podřízené v obchodě jako prodavačky a nebo vedoucich prodejen náš zaměstnavatel vůbec necenil a nevážil.
  • Co bych změnila?přístup zaměstnavatele ke svým zaměstnancům.Lépe bych je hodnotila,motivovala bonusama a respektovala je.Místo věčného snižování platu,osobního ohodnocení a placení inventur,bych kvalitním zaměstnancům přidala.Měla jsem tuto práci ráda,ale jako vyžit s tímto platem a bát se,že mi bude něco strhnuto,byl to nejen pro mě,ale i mé spolupracovnice věčný strach.Samozdřejmě mě tato práce obohatila o mnoho zkušeností a za ně jsem ráda.

Bývalý zaměstnanec

Z oddělení:
Obsluha zákazníků, prodej na prodejně

Pracoval u zaměstnavatele:
více než 5 let

Napsáno:
před více jak 1 rokem

  • Cenit se na teto firme nedalo niceho. Byla jsem rada kdyz jsem nastoupila a postupem casu jsem toho velice litovala.
  • Zmenila bych celkove vedeni jak regionalni tak vedouci dale chod prodejny lepsi zabezpeceni a usporadani prodejny.

Bývalý zaměstnanec

Z oddělení:
Obsluha zákazníků, prodej na prodejně

Pracoval u zaměstnavatele:
méně než 1 rok

Napsáno:
před více jak 1 rokem

  • umístění firmy s ohledem na moje bydliště
  • přístup zaměstnavatele k zaměstnancům, větší důvěra, moderní přístup k zaměstnancům, zavedení homeoffice, možnost kariérního růstu, věrnostní systém pro zaměstnance, zlepšit platové podmínky u zaměstnanců, zejména prodavaček

Současný zaměstnanec

Z oddělení:
Administrativa

Pracuje u zaměstnavatele:
více než 1 rok

Napsáno:
před více jak 1 rokem

  • Pravidelne šichty
  • Žádné proškolení,nedostatečné ohodnocení a ocenění veškerých nápadů, stupidní a nesmyslné příkazy
  • Uplatnění pro lidi bez zkušeností

    Oceňuje hlavně lidi bez mozku. Nepotřebuje lidi ,kteří něco umí a nebo rozumí obchodu. Největší devizou jsou pro ni lidé, kteří nemají žádný vkus.

Bývalý zaměstnanec

Z oddělení:
Obsluha zákazníků, prodej na prodejně

Pracoval u zaměstnavatele:
méně než 1 rok

Napsáno:
před více jak 1 měsícem

  • Práce s lidmi
  • Manažeři se nestarají, nezaučí, pozdě reagují na maily i telefony. Málo jezdí na prodejny. Nastavují laťku plnění vysoko, bez ohledu na okolností, je prakticky nemožné dosáhnout na bonusy.
  • Práci vhodnou pro rodiče s dětmi

    Nabízí zkrácené úvazky

Současný zaměstnanec

Z oddělení:
Obsluha zákazníků, prodej na prodejně

Pracuje u zaměstnavatele:
více než 1 rok

Napsáno:
před více jak 6 měsíci

  • zaměstnanec nic nevyplnil
  • Pouze 1 pokladna na prodejně a to i pro příjem zboží, žádna rudla pro přemístění krabic se zbožím.Žádné benefity, prémie místo do výplaty uloženy na gastro kartu.
  • Uplatnění pro lidi bez zkušeností

    Jelikož většina lidí není v každodenním styku s hračkami, kromě zainteresovaných matek s dětmi a prarodičů, fanoušků LEGA , modelářů. Pokud máte se v této sféře orientovat, tak musíte sledovat televizní reklamy, naslouchat požadavkům zákazníků , co se týče školení ohledně sortimentu ze strany obchodních zástupců renomovaných firem, tak ze své zkušenosti na prodejně především dbají na striktním vystavením pozic a jejich fotodokumentaci.

Bývalý zaměstnanec

Z oddělení:
Obsluha zákazníků, prodej na prodejně

Pracoval u zaměstnavatele:
méně než 3 měsíce

Napsáno:
před více jak 1 měsícem

  • Nic užitečného mi firma nepřinesla
  • Neplánované přesčasy které se neproplácejí.

Bývalý zaměstnanec

Z oddělení:
Obsluha zákazníků, prodej na prodejně

Pracoval u zaměstnavatele:
více než 2 roky

Napsáno:
před více jak 1 měsícem

  • žádne benefity,hodně práce za málo peněz
  • s firemní politikou

Bývalý zaměstnanec

Z oddělení:
Administrativa

Pracoval u zaměstnavatele:
více než 1 rok

Napsáno:
před více jak 6 měsíci


Firemní atmosféra v kostce

Jaký je zaměstnavatel

Skloubení pracovního a osobního života
68 %
+
Stabilita a budoucnost firmy
56 %
+
Slušné a férové jednání
51 %
+

Kolegové

Spolehlivost
67 %
+
Vzájemné porozumění
75 %
+
Celková spolupráce
72 %
+

Nadřízení

Schopnost pochválit
46 %
+
Férovost
51 %
+
Důvěra
47 %
+
Celková spolupráce
51 %
+

Výše příjmu

Míra spokojenosti

38 %

Jak zaměstnanci hodnotí svůj příjem?

Za moji práci mě platí velmi dobře říká 0

Za moji práci mě platí slušně říká 4

Mohlo by to být lepší, ale nestěžuju si říká 10

Jinde by mi za stejnou práci nejspíše zaplatili lépe říká 13

Jinde by mi za stejnou práci určitě zaplatili lépe říká 22


Zasloužíte si dostat přidáno…

…slýcháte tohle u vás ve firmě?
Řekněte o tom ostatním lidem, jak to máte s příjmem.

Ohodnotím svůj příjem

Zaměstnanci doporučují

Uplatnění pro lidi bez zkušeností

doporučuje 22

Jelikož většina lidí není v každodenním styku s hračkami, kromě zainteresovaných matek s dětmi a prarodičů, fanoušků LEGA , modelářů. Pokud máte se v této sféře orientovat, tak musíte sledovat televizní reklamy, naslouchat požadavkům zákazníků , co se týče školení ohledně sortimentu ze strany obchodních zástupců renomovaných firem, tak ze své zkušenosti na prodejně především dbají na striktním vystavením pozic a jejich fotodokumentaci.

Chci si přečíst další upřesnění od 1

Příjemné pracovní prostředí

doporučuje 10

Práci bez přesčasů

doporučuje 10

Neformální pracovní atmosféru

doporučuje 8

Práci vhodnou pro rodiče s dětmi

doporučuje 8

Nabízí zkrácené úvazky


Komu byste doporučili svoji firmu?

Lidem, kteří hledají…

Jdu doporučit



Na čem mi v práci nejvíce záleží?