nemůžu najít jedinou věc, kterou bych mohla hodnotit pozitivně.
- ve firmě jsem pracovala přes 4 roky, a zpětně si uvědomuji, že tato firma nemá pro zaměstnance žádnou budoucnost
- problémy začínají u vedení firmy, kde nejsou schopní pochopit, že většina zaměstnanců chodí do práce pro peníze, a ne z lásky k firmě, až po nejnižší pozice
- můžu zde napsat řadu věcí, které jsem opravdu zažila:
- jako vedoucí prodejny v hlavním městě nemáte šanci brát víc, než 22 (prodavačky berou ještě méně)
- k platu nemáte už nic. Žádné stravenky, bonusy, pojištění - bonusem je 20% sleva na zboží které není v akci-je to ale ta samá cena, kterou máte na zboží na eshopu-takže to vlastně bonus ani není
- můžete získat peníze na sodexo-odměna z obratu, který je nastavený tak, že nemáte šanci ho splnit, a nebo soutěž z prodeje, nastavená tak, že za ty roky se nepodařilo ani jednou splnit
- o věci, které by měly být samozřejmostí si musíte říkat a připomínat se
- záležitost ohledně přidávání peněz je kapitola sama o sobě
- máte podepsanou hmotku na zboží na obchodě, ze strany vedení není zájem vyjít Vám vstříc jak zboží více chránit, ale jak se nakrade - zboží uhradí personál - jako opravdu...
- protože věčně chybí personál, lítáte z prodejny na prodejnu
- prodejny nemají ani slušné zázemí-stůl s mikrovlnkou, lednice a čau. WC mimo prodejny.
-pokud nejsou lidi-nemůžete jen tak nepřijít za někoho do práce, chodíte mnoho směn za sebou. Prodejna přece nemůže zůstat zavřená
- 0 komunikace s vedením. ano, holky/kluci z centrály Vám poradí když vědí, ale hlavní vedení rozhoduje o Vás bez Vás. To že se rozhodli Vám neprodloužit smlouvu nebo že se rozhodli Vám za týden zavřít Vaší prodejnu, to se dozvídáte až na poslední den
- když přijde vedení na prodejnu, sotva pozdraví, nikdy Vám jakožto vedoucí nikdo nepodá ruku, nepředstaví se, natož aby se Vás zeptali jak se máte, nebo jak to jde. Jsou na Vaší prodejně, ale chovají se jako by Vás to nemělo zajímat. To se mi nikde jinde nestalo, aby přijelo vedení a ani nepodalo ruku.
- systém je zastaralý, pomalý, nepřehledný - informace, které se k Vám dostávají jsou z každé ruky jiné
-nikde nejsou jasně daná pravidla, platící pro každého. Takže ve finále ani nevíte, co jak dělat
- jeden den dostanete zákaz něco dělat, druhý den dostanete vynadáno že to neděláte
- jakékoliv pokusy o to zlepšit cokoliv vůči komukoliv jsou ihned potlačeny
- přitom se jen snažíte mít na prodejně tržbu
- vedení firmy si sedí v kancelářích, za stolem a vymýšlí absurdní věci -jak zvýšit prodej.
Zákazníkům je opravdu jedno, zdali je Lego napravo od vchodu nebo nalevo, ale když se vedení zachce, strávíte týden nesmyslným předěláváním prodejny sem a tam, a když se to nelíbí, jedete znova
- je tak smutné vidět den za dnem jak se firma snaží za každou cenu ušetřit na Vás i poslední halíř - ale zároveň vidíte co všechno firma zbytečně platí a sponzoruje-jen kvůli reklamě - jedná se o prodejnu hraček-nikoliv o hernu. 90% zákazníků si to neuvědomuje, a tak nechají děti dělat si co chtějí. Pokud zákazníka napomenete, nebo i pokud si zákazník vydupává něco co je proti pravidlům firmy, je jasné že zákazník pošle na Vás stížnost, tak se to po Vás sveze se vším všudy.
- pokud nemáte to štěstí na šikovné kolegy, ale vychytáte holky či kluky které/kteří nedokončily/i ani základní školu a neumí ani držet koště v ruce, připravte se na to, že všechna práce bude na Vás-od úklidu až po vedení prodejny.
- a i když budete mít šikovné lidi, v průběhu času je ta demotivace ve firmě dostane do bodu, kdy se přestanou snažit nebo raději odejdou za lepším
- JINÝMI SLOVY - PRÁCE V TÉTO FIRMĚ NEMÁ SMYSL ANI BUDOUCNOST
Pracuji tu rok jako vedoucí prodejny, začínala jsem na poloviční úvazek a nyní jsem na plný úvazek. Manažerka mi zatím vyšla ve všem vstříc. Záleží v jakém jste regionu a kdo vás má na starost, ale já jsem s manažerkou spokojená. Vytkla bych pouze peníze, jako vedoucí je plat malý, ale to taky záleží jaký mate úvazek.
Tato firma není schopna fungovat pro zaměstnance ani pro zákazníka. Zboží sice můžete objednat, ale buď objednávku sníží nebo Vám zboží nepošlou či nezavedou do systému a vy ho pak vracíte. Nesmyslné bonusové programy, které když nesplníte prodej daného zboží, tak máte smůlu a pak také měsíční prodeje. Jednoduše řečeno, nesplníš - "nežereš" (stravenky).
Další průšvih a opravdu velký je hmotná odpovědnost za zboží. Lidé kradli, kradou a budou krást, ale aby zaměstnavatel chtěl, aby se zaměstnanec podílel na zaplacení kradeného zboží zákazníky za prodejní cenu, je už při tak nízkém platu naprosto nechutné. Důležité je říci, že zde není pultový prodej a zákazník si zboží bere z regálů sám. Chybějící částka se pak rozpočítá a nad povolený limit se dělí mezi všechny zaměstnance prodejny.
Zaměstnavatel hlavně řeší jen to, kde a na kom ušetřit, vydělat a hlavně jak má být regálová cena umístěna - milimetr sem nebo tam, označení akčního zboží a jiné - někdy ano, jindy ne a za pár týdnů v mailu zjistíte, že to má být naopak. Nejlépe Vás mezi tím navštíví někdo z "VYŠŠÍCH" a oznámí Vám, že je všechno špatně a že nečtete jejich maily.
Řeší se tu rozmístění zboží dle dodavatele a ne dle poptávky zákazníka, takže se každému zákazníkovi věnujete minimálně 30minut, což by bylo naprosto v pořádku, kdyby ovšem na prodejně bylo více zaměstnanců, na to množství zákazníků.
Neberte si nikdy do práce krokoměr, jelikož ho zavaříte.
Pokud chcete zboží a práci v daný den dokončit, tak zapomeňte na jídlo i wc.
Doporučuji Vám vše si ověřovat, prověřovat, někdy dochází k chybám ze strany firmy.
Systém pc - na co dělat věci jednoduše, když se dají dělat složitě..a budete u toho stát celou věčnost a čekat až se Vám vše načte, pokud to dříve teda celé nespadne.
Jestliže zaměstnavatel nezmění přístup, tak je tato práce vhodná jen na chvíli a pro mladé lidi po škole, aby zjistili co opravdu v práci nechtějí - do budoucna.
Mohla bych takto psát dál a dál, ale kdo chce ať zkusí sám tady pracovat.
Jsem v životě vděčná za každou pracovní zkušenost a kolegyně byly moc fajn, ale to stejné nemohu říci o zaměstnavateli.
Uplatnění pro lidi bez zkušeností
Vhodné pro lidi bez zkušeností proto, protože ten systém, který zde je a které vedení vyžaduje, je jen o slepém poslouchání nesmyslných nařízení. Vlastně bych to mohla přirovnat k "novodobému otroctví".
Ano, naučíte se zde práci s lidmi, s kasou, příjem zboží, práci skladníka. Naučíte se zde sortiment hraček a kojeneckého zboží (což jako budoucí žena a matka jednou upotřebíte, až budete mít děti vlastní), umístění zboží do regálů, ocenění zboží, přesouvání zboží z jedné prodejny na druhou, reklamace, pak jak zákazníkovi objednat zboží přes e-shop na prodejnu atd. Vše se učíte za pochodu, ale vesměs sama či po telefonu s někým z jiné prodejny, kdo je v této firmě již déle, protože vám nikdo jiný moc neporadí.
Pro nováčka je to poměrně stresující, takže se naučíte i odolnosti vůči stresu.
Je to hezká práce s hračkami, byť fyzicky a psychicky velmi náročná, hlavně v období před a o Vánocích.
Přístup vedení je otřesný. Se vším je problém, na vše mají dostatek času. Vy ovšem čas nemáte skoro na nic. Slovo které vedení dá se nedrží. Kontroly jsou směšné a ten kdo má jít příkladem sedí na židli a telefonuje (samozřejmě ne pracovně).
Zkrátka nekompetentní osoby na pozicích vedoucích prodejen.
O platu, který je směšný ani nemluvím.
Na slibované bonusy také raději zapomenou nebo najdou důvod, proč vám je nedat.
pro možnost zvýšení výplaty byly firmou organizovány prodejní akce, kdy za prodej určitého zboží bonusy, ale zboží pokaždé přišlo se zpožděním cca 14 dní, kdy jsme již nemohli výši prodeje dohnat. Malá prodejna v menším městě = nízké tržby = nuda, místo prodeje jsem stále dokola uklízela prodejnu abych se nenudila, neférovost vedoucí, zamítání dotazů, nápadů z minulé praxe na zvýšení prodeje, bez diskuze, jen ze strachu o svoji pozici, a ačkoliv jsme ten den spolu mluvily, výpověď mi byla zaslána bez upozornění e-mailem v době nemoci. pod takovouto vedoucí může pracovat pouze ten, kdo nemá žádné pracovní zkušenosti a vlastní názor a smíří se s minimální mzdou
Bonusy
Klidná práce a čisté prostředi.
Paradni kolektiv, když bylo třeba volno nebo prohodit směny, nebyl problem.
Pro prodejny velikosti MM: Nízka mzda,
malo lidí (pouze 3) a vzdy 4 dny práce a 2 dny volna. Polovinu času na prodejně jste samí, bez kamer, byly dny kdy se nedal obchod uhlídat.
Výpoved ve zkušebni době zamestnavatelem vypada takto- máte odpolední směnu, jdete do práce, a vedouci na vás "máš tu výpoved, dej kliče, podepis to a to a jeste tamto a mužeš jit" Ráno to opravdu nejde. Maji dost času. Nečekejte že vám řeknou důvod, o tomhle proč me ji dali si ale myslim sve a je to dost hnusne od nich. Pak tam hledaji lidi a do te doby-muze to trvat klidne i mesic makate ve dvou i celé směny od rána do večera. Za mě to chce bud zvysit mzdu, uz jen z toho duvodu že kradeze atd.platite z vlastni kapse, nebo pracovat každou směnu alespoň ve dvojici kdyz už to maji jen na zkraceny uvazek.
Pouze 1 pokladna na prodejně a to i pro příjem zboží, žádna rudla pro přemístění krabic se zbožím.Žádné benefity, prémie místo do výplaty uloženy na gastro kartu.
Uplatnění pro lidi bez zkušeností
Jelikož většina lidí není v každodenním styku s hračkami, kromě zainteresovaných matek s dětmi a prarodičů, fanoušků LEGA , modelářů. Pokud máte se v této sféře orientovat, tak musíte sledovat televizní reklamy, naslouchat požadavkům zákazníků , co se týče školení ohledně sortimentu ze strany obchodních zástupců renomovaných firem, tak ze své zkušenosti na prodejně především dbají na striktním vystavením pozic a jejich fotodokumentaci.
Společnosti ze skupiny Alma Career budou zpracovávat Vámi zadaný e-mail, aby Vám mohly posílat nabídky nových pozic a/nebo hodnocení firem. Nastavení těchto e-mailů můžete spravovat ve svém účtu na Atmoskopu Zobrazit více | Podmínky služby
Atmoskop.cz - najděte si práci, která vám sedne
Věříme, že by lidé měli mít práci, která přirozeně zapadne do života, jaký chtějí mít.
Hodnocení jsou anonymní a firmy je nemohou smazat.
Ještě nemáte účet na Atmoskop.cz? Zaregistrujte se