pracovní doba 36 hod týdně, mzda pravidelně včas na účtu, příspěvek na důchodové připojištění, stravenky, po 20 letech v nepřetržitém provozu týdenní rekondiční pobyt, bezproblémové placení přesčasů
Práce v řízení provozu je odborně, psychicky i časově náročná. Každý rok lékařské prohlídky, několikrát do roka ověřování znalostí, povinná školení, nepohodlné uniformy (umělé neprodyšné materiály), neustálá kontrola ze všech stran (za každou banální chybičku "pokuta"), úplně chybí pozitivní motivace, nedostatečné ohodnocení velice zodpovědné práce (stačí hodně málo na trestní stíhání). V poslední době prudký nárůst přesčasové práce (nejsou lidi, kteří by to chtěli za současných podmínek dělat a ještě splňovali zdravotní a psychické nároky), někteří dojíždí do práce i 150 km, drahé jízdní výhody které jsou mi k ničemu, protože je uznávají jen ČD a na "mé" trati jezdí jiný dopravce'' . Je to práce pro odolné fanoušky železnice.
Complex tasks
V některých profesích jsou potřeba velmi specifické odborné znalosti a hlavně samostatnost a psychická odolnost
Varied work
U SŽDC je spousta profesí od dělnických, strojnických, kancelářských po dispečerskou v řízení železničního provozu, od práce na kterou stačí zaškolení až po vysoce odborné inženýrské v oborech kolem budování, udržování a provozování železniční dopravy, a s tím související personální agenda a správa majetku. To vše na celém území ČR
Don't you have an account on Atmoskop.cz yet? Register
By registering you will also unlock:
Easier company tracking and receiving job offers
More accurate recommendations of companies that meet your needs
All Atmoskop content
Dělám to co mě baví.
Zázemí státní organizace - relativně jistá budoucnost.
Nestrannost vůči dopravcům.
Dopravci si nemohou dělat co chtějí.
Řada partnerských vztahů jsou původně kolegiální - ideální příležitost pro nezadané :-) (zejména v uzlech, např. posunovači-signalistky apod.)
Občasný boj s větrnými mlýny.
Příkazy shora mnohdy neodpovídají reálnému (silnému) provozu a jsou neuskutečnitelné.
Poznatky z provozu nejsou mnohdy vyslyšeny, případně nejsou správně pochopeny.
Většina kolegů nad lecčíms mávne rukou a nemá snahu to postoupit výše, jedinec tak snadno může působit problémově.
S řadou věcí je potřeba se smířit.
Silné přetěžování zaměstnanců na některých pracovištích (zejména v uzlech), kteří ve srovnání s jinými pracovišti (s malým provozem) nejsou pak adekvátně ohodnoceni.
V současné době je platové rozpětí pro výpravčí pouhé tři tarifní stupně, což zdaleka neodpovídá úrovni provozu.
Nutno dobře zvážit členství v některých odborových organizacích - některé jsou jen taháním peněz z výplatních pásek zaměstnanců a namísto snahy o zlepšování kvality pracovišť a přístupu vedení jsou s vedením jedna ruka a záměrně zakonzervovávají současný stav.
Někteří kolegové příliš upřednostňují národní dopravce (ČD, ČDC) na úkor provozu soukromých dopravců a nesprávným jednáním přidělávají práci ostatním (ale většinou pouze jedinci a jedná se o jednotky případů).
Nejvíce jsem spokojen s tím,že výplata chodí na čas,stravenky a zatím jízdní výhody
Pracuji jako DOZORCE VÝHYBEK a mám krom výhybek na starosti úklid místností-vytírání podlah,vynesení košů,utírání prachu,umytí kuchyňské linky a sprchového koutu a úklid v železniční stanici v kolejišti-odpadky.
Order and rules
Protože je to firma,která platí včas a je to státní sektor
Nejsou píchačky zatím. rozhoduji si o své práci sám.
Velká zodpovědnost za málo pěnez. Vedení nerozumí práci podřízených. Jako udržujcí pracovník v přes elektro nekvylitní nářadí půls nedostatečné množství. Časté jednání o mě beze mně, tím pádem i neefektivní hodnocení za odvedenou prácí.
Jobs for people aged 50+
Jelikož je to stabilní práce a má stále málo zaměstnanců.
Plat
Zakrňuji - žádné školení a vzdělávání vestsina lidi na administrativních pozicich neumí ani s excelem ani wordem
Zkostnatělost - hodně věcí se dělá jem proto aby se to delalo, zlepšení napr. Nový software vzdy znamena víc práce protoze to nefunguje jak má
Personální politika - nahoru se dostávají často neschopní. Výběr nových zaměstnanců na základě přátelství či rodiny takže ani nový pracovníci neumí základní věci jako prace ve wordu a excelu
benefity (režijka, 6 týdnů dovolené, společenské a vzdělávací akce), přátelský kolektiv, jistota a stabilita, postupné zvedání platů každý rok, férové platové ohodnocení
zbytečná byrokracie,
občas se vyhazují peníze oknem, jindy se škrtí koruny
mohla by být větší flexibilita, ale v tak velké firmě to není tak snadné
Opportunities for career advancement
je to obrovská společnost, kde může člověk začít od píky, projít si různé pozice, kde bude spokojený a postupně budovat kariéru, pokud je dotyčný kariérista.
Non-stressful work
prostě to tak často chodí u velkých firem patřící státu
Atmoskop.cz - find a job that suits you
We believe that people should have a job that fits naturally into the life they want to lead.
Ratings are anonymous and companies cannot delete them.
Don't you have an account on Atmoskop.cz yet? Register