77 hodnocení s 55 komentáři
Nejužitečnější komentář
Vedli mě na úrovni brigádníka - studenta, který nesmí, ač má s problematikou větší zkušenosti než oni, do ničeho mluvit. Když jsem se o to pokusil, nepochopili, neznali, chtěli dokázat, že jsem neschopný. Nebylo se ke komu odvolat, protože vedoucí byla kamarádkou a dlouholetou spolupracovnicí nadřízené vedoucí a tak dále. Výše by člověk nenašel už vůbec pochopení, protože šlo o naškrobené akademické prostředí a činnost, kterou jsem vykonával, byla jen jakýsi přívažek. Důležitá byla čísla, počty a pokud měl člověk jiný kvalifikovanější názor, odkádrovali mě a už se to se mnou vezlo.
Ještě bych snad uvedl, že řešení nějakého úkolu, pokud jste obyčejný zaměstnanec, je nepřekonatelný problém hlavně co se týče spolupráce mezi odděleními. Z obyčejné věci, která by se někde jednoduše vyřešila, vysvětlila, je problém, který se téměř nedá vyřešit. Každý si hlídá teplé křesílko, svůj píseček ... Karlova Univerzita je však velký moloch - jinak je to na Rektorátu, jinak je to na fakultách a záleží na kterých. Opakuji, že se vstřícností MFF jsem byl 15 let spokojen!
Bývalý zaměstnanec
Z oddělení:Zákaznická podpora
Pracoval u zaměstnavatele:více než 10 let
Napsáno:před více než 1 rokem
Firemní atmosféra v kostce
Jaký je zaměstnavatel69 %
Kolegové71 %
Nadřízení58 %
Zaměstnanci si tu pochvalují:
Jistotu a stabilitu
doporučuje 30
Možnost učit se novým věcem
doporučuje 26
Příležitost využít cizí jazyky
doporučuje 20