Nejvyšší vrstvy vedení neumí komunikovat s podřízenými. Neřeší důvody, přijde pouze restrikce. Po přestěhování do nových prostor došlo třeba k zákazu využívání jedné ze dvou kuchyní, ta je pouze pro VIP. Nejsou nabízeny žádné benefity. Za poslední rok šla kultura vedení velmi dolů. Vedení dává okatě najevo, že vsichni pod nimi jsou prakticky "méněcenný". Rozhodně nedoporučuji ucházet se zde o práci.
Částečně pružná pracovní doba (povinná část 9-14 h.).
Stravenkový paušál.
Blízkost pobočky k místu bydliště.
Benefity vyplývající ze služebního zákona (25 dnů dovolené, 5 sickdays)
Občasná práce z domova.
Nekompetentní vedení.
Neseriózní jednání.
Finanční ohodnocení a omezené benfity.
Organizace práce.
Chaotické metodiky.
Nulová zpětná vazba na podněty k řešení.
Relativně dobré časy v této organizaci již skončily. Nikdo se nepozastavuje nad odlivem dlouhodobých i zkušených pracovníků (obměna je prý žádoucí). I přes detailní zpětnou vazbu zaměstnance při odchodu z organizace se nic nemění. Regionální vedení má na prosto tristní úroveň. Zkušení a pečliví pracovníci jsou spíš na obtíž, vedení má nulovou snahu si zkušené zaměstnance udržet. V lepším případě je při odchodu nikdo nepřemlouvá, v tom horším jsou za ty špatné oni. Vyhovují mladí nezkušení nováčci, které si vedení povodí podle svého. Velmi se snížila úroveň zaměstnaneckých benefitů, zůstalo skoro pouze to co je dáno služebním zákonem. S občasnou prací z domova jsou někdy problémy. Vedení stanovuje takové podmínky pro práci z domova, aby od ní zaměstnance odradili, přitom se jedná o práci, kterou z 95 % lze dělat odkudkoliv. Finanční ohodnocení se v relativním srovnání oproti předchozím letům zhoršilo. Na odměny údajně nejsou prostředky, no asi to však neplatí pro zdroje na odměny vedení (jednoduše ověřitelné). Věcně by se mohlo jednat o dost zajímavou a pestrou práci, ale podmínky nejsou ideální. Metodika je oproti předchozímu období jeden velký guláš. Kariérní posun nemožný. Profilace na konkrétní agendu je možná pouze pokud se to tzv. hodí do krámu. Nemá smysl se snažit o nadprůměrné výsledky, na fin.ohodnocení to nepoznáte a dostanete jen práci navíc.
Práci vhodnou pro rodiče s dětmi
Pruzna pracovní doba. V pripade nemoci ditete mitnist orace z domiva. 25 dnu dovolene.
5 týdnů dovolené, 5 sick days, aktuálně 5 dní homeoffice/měsíc
samostatná a zodpovědná práce
pěkné zázemí pobočky a její lokalita
milí a vstřícní kolegové
všechno stihnete vyřešit v pracovní době
nemožnost navýšení osobního příplatku, v podstatě čekáte jen na navýšení platových tabulek
přístup vedení pobočky k zaměstnancům
málo kontaktu s přímým nadřízeným (což tedy může být i výhoda)
příliš detailní metodiky, řešení zbytečností, neefektivnost
od 2024 žádné benefity krom paušálu na stravování + malá částka měsíčně na penzijko
Za minulé vedoucí jsem mohla absolvovat různá školení včetně osobního rozvoje
V období covidu velké množství home office
Otřesné chování nadřízených, které vedení organizace zametá pod koberec.
Nekompetentní vedení a vedoucí.
Nepořádky v metodice.
Školení a benefity - jako práce z domova, prémie, vánoční večírek jen pro oblíbené podřízené.
Neoblíbení nemají nárok.
Zbavování se vzdělaných a zkušených zaměstnanců, kteří překážejí takovému vedení organizace.
Jistota a stabilita zaměstnání, výhody plynoucí ze služebního poměru, umístění pobočky v centru Ústí nad Labem, 5 dní homeoffice v měsíci (dobrý benefit oproti jiným úřadům), nově opravené a vybavené kanceláře, pružná pracovní doba bez dodržování úředních hodin (nutnost být přítomen každý den min. do 14 hod v kanceláři), jazyková výuka na pobočce v rámci pracovní doby, ochotní kolegové (většina), schválí volno, jak potřebujete, někdo si dokáže vyjednat kratší úvazek, když se moc neozýváte, máte v práci pohodu
nízká prestiž organizace (nikdo ji nezná), v organizaci se obecně uplatňuje přístup „raději nevyčnívat“, tristní motivace zaměstnanců -neváží si jich („každý je nahraditelný“, „když se vám to nelíbí, můžete jít“), se zaměstnanci se nejedná jako s dospělými, přehnaná byrokracie (papír se vytváří pro papír), minimální možnost kariérního posunu na pobočce (za kariérní posun se považuje to, že dostanete novou agendu x za stejné peníze), slabá vyjednávací síla pobočky vůči centrále (ta se prostě poslouchá), nadřízeným chybí zkušenosti, odborné znalosti a manažerské dovednosti, při zpětné vazbě nebo sdělování námětů dostanete defenzivní reakci nebo zpětná vazba nemá žádnou váhu (je pouze formální), tendence k alibistickému přístupu při řešení projektových problémů (cítíte, že lepší strategie je na problémy neupozorňovat a mít méně práce, raději se řeší nepodstatné banality), osobní příplatky zaměstnanců stagnují v řádu let, nepředvídatelný a netransparentní systém mimořádných odměn, vedení organizace prakticky vůbec nekomunikuje s řadovými zaměstnanci, mizerná metodická pomoc z centrály (mají podstav, nestíhají, nemají odborníky a neumí je sehnat), poslední dobou odchází dost lidí, nevyplatí se být iniciativní a o něco se zajímat nebo se více vzdělávat (dostanete další agendu/více práce/složitější úkoly x docenění minimální)
Vlastní parkoviště. Relativně pružná pracovní doba.Na rozdíl od nadřízených jsou kolegové přátelští, spolupracují a dobře vzájemně mezi sebou vychází.
Osobní ohodnocení podle servility a donášení, nikoli podle pracovního výkonu. Většina nadřízených má funkci díky protekci, často jsou naprosto neschopní jak z hlediska řízení kolektivu, tak z hlediska osobnostního a odborné způsobilosti. Minimální zázemí, nulová kultura stravování, titěrné kanceláře, klimatizace a topení se zapíná podle data, nikoli podle počasí. Rozkastování na vedoucí a podřízené. Snaha vyhnout se odpovědnosti a snaha přehodit co bnejvíce práce na jiné. Protekcionismus a anální alpinismus převažuje nad normálními vztahy mezi nadřízenými a podřízenými. Vedení se o lidi vůbec nezajímá a když chtějí něco zlepšit, tak jim říkají, že můžou odejít, když se jim to nelíbí. Naprostá odlehlost od jakékoli občanské vybavenosti, takže tu nemáte kde se najíst ani si něco k jídlu o polední pauze koupit. I když se úřad rád chlubí svojí moderností a digitalizací všech činností a 95% agendy lze vykonávat home office, tak tuto možnost Centrum výrazně omezilo. Aby se vedení zalíbilo ministerstvu, snížilo osobní ohodnocení a i odměňování, takže reálný příjem je asi tak o 25% nižší, než byl před vlnou inflace. Vůbec nejhorší je, že je jako nejdůležitějším faktorem při oceňování podřízených anální alpinismus a ochota donášet a žalovat na kolegy.
- jistota zaměstnání
- služební poměr a z něho vyplývající benefity (5 sickdays, 25 dní dovolené, 1 den na zařízení osobních záležitostí)
- pružná pracovní doba (pevná část 9-14h)
- možnost jazykového vzdělávání
- fokus pass, stravenkový paušál
- milí a vstřícní kolegové (většina)
- poměrně dobrá dostupnost poboček v území
- naprostá nesmyslnost některých postupů (částečně daná předpisy, kterými se musíme řídit, částečně umocněná neschopností vedení)
- nedocenění kvalitních zaměstnanců (nadprůměrnost se nevyplácí, za více a lépe odvedené práce obdržíte jako odměnu práci navíc a horší služební hodnocení, aby nemuseli zvýšit os.ohodnocení)
- neschopnost komunikace vedoucích s podřízenými (čest výjimkám)
- absence manažerských schopností většiny vedoucích (veliká čest výjimkám)
- neschopnost vedení přerozdělovat práci (nadprůměrně výkonní vyfasují práci za kolegy netáhla)
- okamžitá negace jakékoliv zpětné vazby ("nic nejde, nikdo jiný s tím nemá problém")
- nemožnost "postupu/povýšení"
- namísto vděku za období covidu, kdy zaměstnanci bez jakýchkoliv náhrad pracovali na své technice, utráceli své peníze na soukromých telefonech a makali "o 106" z domova, kde zároveň pečovali o děti, je home office prezentován jako benefit a v současné chvíli jako nežádoucí (snížení počtu dnů na homeoffice), ač činnost lze z 90 % vykonávat naprosto bez problémů odkudkoliv, kde je přístup k internetu
- stagnace platů (zde opravdu neplatí, že tabulkový plát bude těm schopným "dotažen" osobním ohodnocením)
- rozdávání vedoucích pozic probíhalo zřejmě na základě služebního stáří, ne schopností (podle toho to vypadá)
Parkování u budovy
Možnost home office (ale už omezují)
Velmi ochotní kolegové
Plat chodí včas
Pružná pracovní doba (9-14 povinnost)
Špatná práce s nováčky. Hodí vás do vody a plav, zaučuje kolega, který je sám natolik vyřízený, že je to vlastně chudák.
Obrovský tlak ze strany vedení na výkon, což vede k tomu, že je většina manažerů přetížená a pak jen těžko zvládají svou práci.
Žádné zajímavé benefity, jen focus pass a stravenkový paušál(75 korun).
Mizerný plat! Osobní ohodnocení se vám nezvedne ani po 4 letech, to co dostanete po půl roce je finito, i kdybyste se rozkrájeli.
Odměny často slibovány, ale ve skutečnosti nic. A když už, tak jednou do roka.
Vedení, které vám s ničím nepomůže, i když se na venek tváři jako hrozně friendly, není tomu tak. Jestli se chcete cítit jak ve školce, tak budete spokojeni. Empatie nulová a chování, to radši nekomentuji. Nehledě na fakt, že lidi ve vedení nerozumí práci svých podřízených.
nekompetentní vedení - vedoucí dělají neschopní lidé
neférové jednání vedení se zaměstnanci - jsem pro ně jen pouhá čísla
neflexibilnost prostředí
vybavení budovy
platové ohodnocení a prémie
benefity
Společnosti ze skupiny Alma Career budou zpracovávat Vámi zadaný e-mail, aby Vám mohly posílat nabídky nových pozic a/nebo hodnocení firem. Nastavení těchto e-mailů můžete spravovat ve svém účtu na Atmoskopu Zobrazit více | Podmínky služby
Zaujala / nezaujala vás firma Centrum pro regionální rozvoj České republiky?
Atmoskop.cz - najděte si práci, která vám sedne
Věříme, že by lidé měli mít práci, která přirozeně zapadne do života, jaký chtějí mít.
Hodnocení jsou anonymní a firmy je nemohou smazat.
Ještě nemáte účet na Atmoskop.cz? Zaregistrujte se