Spokojenost se skládá vždy s více záležitostí. Jedna velmi důležitá je lidskost, zájem o klienty i zaměstnance, aby poskytované služby byly dobré, zaměstnancům se naslouchá a hledá se řešení různých záležitostí, které život běžně přináší.
Nezametají se těžkosti pod koberec. Otevřená komunikace.
Ne
Příjemné pracovní prostředí
Lidé se k sobě chovají ohleduplně, umí si pomáhat, odpustit.
Vedení slyší na potřeby zaměstnanců, řeší jejich problémy a požadavky.
Je tady cítit lidskost, dbá se na to.
profesionalita a kvalita poskytovaných služeb, smysluplnost práce s ohledem na poslání organizace, flexibilní přístup k novým výzvám, zaměstnanecké benefity, kvalitní řízení, dobré pracovní vztahy a kolegialita, férový přístup zaměstnavatele, snaha neustále zlepšovat a zkvalitňovat služby, zázemí, procesy atd.
nižší společenská prestiž oboru poskytování sociálních služeb, občas nepřesně vymezené pracovní kompetence,
Rozmanitou práci
Management v organizaci poskytující sociální a zdravotní služby musí reagovat na změny legislativních podmínek, potřeby zkvalitňování služeb a zázemí pro klienty, a dlouhodobě řešit nejistotu vícezdrojového financování provozu služeb.
Společnosti ze skupiny Alma Career budou zpracovávat Vámi zadaný e-mail, aby Vám mohly posílat nabídky nových pozic a/nebo hodnocení firem. Nastavení těchto e-mailů můžete spravovat ve svém účtu na Atmoskopu Zobrazit více | Podmínky služby
Atmoskop.cz - najděte si práci, která vám sedne
Věříme, že by lidé měli mít práci, která přirozeně zapadne do života, jaký chtějí mít.
Hodnocení jsou anonymní a firmy je nemohou smazat.
Ještě nemáte účet na Atmoskop.cz? Zaregistrujte se
U této firmy máme ještě 5 komentářů, ale nejsme si zatím na 100 % jistí, že je opravdu psali zaměstnanci. Jaký je rozdíl mezi potvrzeným a nepotvrzeným hodnocením?