Spokojenost se skládá vždy s více záležitostí. Jedna velmi důležitá je lidskost, zájem o klienty i zaměstnance, aby poskytované služby byly dobré, zaměstnancům se naslouchá a hledá se řešení různých záležitostí, které život běžně přináší.
Nezametají se těžkosti pod koberec. Otevřená komunikace.
Ne
Pleasant work environment
Lidé se k sobě chovají ohleduplně, umí si pomáhat, odpustit.
Vedení slyší na potřeby zaměstnanců, řeší jejich problémy a požadavky.
Je tady cítit lidskost, dbá se na to.
profesionalita a kvalita poskytovaných služeb, smysluplnost práce s ohledem na poslání organizace, flexibilní přístup k novým výzvám, zaměstnanecké benefity, kvalitní řízení, dobré pracovní vztahy a kolegialita, férový přístup zaměstnavatele, snaha neustále zlepšovat a zkvalitňovat služby, zázemí, procesy atd.
nižší společenská prestiž oboru poskytování sociálních služeb, občas nepřesně vymezené pracovní kompetence,
Varied work
Management v organizaci poskytující sociální a zdravotní služby musí reagovat na změny legislativních podmínek, potřeby zkvalitňování služeb a zázemí pro klienty, a dlouhodobě řešit nejistotu vícezdrojového financování provozu služeb.
Alma Career companies will process the e-mail you provide in order to send you job offers and/or company reviews. You can manage the settings for these e-mails in your Atmoscope account. Show more | Terms of Service
Atmoskop.cz - find a job that suits you
We believe that people should have a job that fits naturally into the life they want to lead.
Ratings are anonymous and companies cannot delete them.
Don't you have an account on Atmoskop.cz yet? Register
There are 5 more comments about this company, but we are not 100% sure yet that they were written by employees. What is the difference between a confirmed and an unconfirmed review?