logo

Česká pošta, s.p.

Přibližně 20 000 zaměstnanců
Poštovní služby

Představení

Jsme jednou z největších firem v České republice. Aktuálně procházíme transformací a měníme způsob, jakým fungujeme, a vy máte možnost ovlivnit budoucnost České pošty. Naše pobočky, depa, třídící centra a doručovací kontaktní centra pracují v dokonalé souhře. Kurýři, pracovníci na přepážkách a zaměstnanci z centrály, každý z nich hraje klíčovou roli ve fungování celé firmy. Přidejte se k nám a přispějte k úspěchu a inovacím, které nám pomohou růst a uspět v rychle se měnícím prostředí.

Jak by mi to tady sedlo?
Zjistěte, jak se potkávají vaše představy s tím, co říkají zaměstnanci této firmy.
Projděte si detaily firmy od
Všech zaměstnanců (830)
Všech oddělení/oborů (830)
Komentáře zaměstnanců

Ničeho si necenim. Není čeho si cenit. Nadřízený se za své lidi nepostaví.
Každopádně bych vyměnila komplet vedeni, a dala tam lidi - co si tou poštou prošli a ví co to je ta pošta. Proč tam jsou lidi - co ví úplný nic. A hlavně bych zvedla platy! Zaco lidi pracuji??? To je ubohy!
V době hodnocení byl/a:
Současný zaměstnanec
Z oddělení:Jiné
Odpracoval u zaměstnavatele:více než 2 roky
Napsáno:leden 2018
Byl tento komentář užitečný?
Nahlásit

Pro zobrazení dalších komentářů se přihlaste

Ještě nemáte účet na Atmoskop.cz? Zaregistrujte se

Přihlášením si dále odemknete:
  • Jednodušší sledování firem a odběr nabídek
  • Přesnější doporučení firem odpovídajících vašim potřebám
  • Veškerý obsah Atmoskopu
Na pozici doručovatele mi nejvíce vyhovala možnost být v terénu a potkávat se denně s lidmi, práce to je sice náročnější, jak fyzicky tak po stránce technické, aby se na nic nezapomnělo a nevznikly zbytečné potíže. I když je pravdou, že lidé dělaji prostředí není celkově Česká pošta špatná, taky jsou na ní kladeny velké nároky, aby ustála konkurencím, proto mnohdy to uvnitř tak vypadá i po stránce personàlní a přístupu k zaměstnancům.
Nejspíš nestavět tolik na jménu a prestiži, čím více se někdo chce vyrovnat druhým, tím rychleji zapomene, že má vlastní zájmy a lidé co tam chtějí pracovat nebo už pracuji jsou jenom lidé a ty nároky, které jsou na ně kladené často způsobují to, že jsou pak nespokojení a odejdou, nehledě na finanční stránku a jejich odměňování.
V době hodnocení byl/a:
Bývalý zaměstnanec
Z oddělení:Logistika, doprava
Odpracoval u zaměstnavatele:méně než 1 rok
Napsáno:leden 2018
Byl tento komentář užitečný?
Nahlásit

stabilní podnik , pravidelná mzda
vynechat nabídku produktů aliančních partnerů,
V době hodnocení byl/a:
Bývalý zaměstnanec
Z oddělení:Obsluha zákazníků, prodej na prodejně
Odpracoval u zaměstnavatele:více než 10 let
Napsáno:leden 2018
Byl tento komentář užitečný?
Nahlásit

zrušení plnění plánu pro alianční partnery
V době hodnocení byl/a:
Bývalý zaměstnanec
Z oddělení:Management
Odpracoval u zaměstnavatele:více než 5 let
Napsáno:prosinec 2017
Byl tento komentář užitečný?
Nahlásit

logo
Jak by mi to sedlo ve společnosti Česká pošta, s.p.?
Zjistěte, jak se potkávají vaše představy s tím, co říkají zaměstnanci této firmy.
Stačí 3 minuty
stabilní zázemí a plat
velké nároky na plnění výnosových a produktových plánů, velký nestandartní nátlak nadřízeného a jeho chování
V době hodnocení byl/a:
Bývalý zaměstnanec
Z oddělení:Obsluha zákazníků, prodej na prodejně
Odpracoval u zaměstnavatele:více než 10 let
Napsáno:leden 2018
Byl tento komentář užitečný?
Nahlásit

Nejvíce jsem si cenila toho, že mohu práci skloubit se soukr. životem
Jednání s lidmi, pak bych určitě požadovala aby pracovníci na svých pozicích perfektně znali problematiku své pozice, viz např. mzdová účtárna.
V době hodnocení byl/a:
Bývalý zaměstnanec
Z oddělení:Logistika, doprava
Odpracoval u zaměstnavatele:více než 1 rok
Napsáno:leden 2018
Byl tento komentář užitečný?
Nahlásit

takřka nic...
rozpustil bych tento státní podnik a založil nový, který by plnil to, co má v popisu práce...
V době hodnocení byl/a:
Současný zaměstnanec
Z oddělení:Jiné
Odpracoval u zaměstnavatele:méně než 1 rok
Napsáno:červen 2017
Byl tento komentář užitečný?
Nahlásit

nebylo to stereotypní zaměstnání
rozhodně zrušit nátlaky na zaměstnance, aby uzavírali různá pojištění nebo uzavírali smlouvy o účtech - dle mě je to činnost pojišťoven.
V době hodnocení byl/a:
Bývalý zaměstnanec
Z oddělení:Obsluha zákazníků, prodej na prodejně
Odpracoval u zaměstnavatele:více než 2 roky
Napsáno:září 2017
Byl tento komentář užitečný?
Nahlásit

obsluha klientů
zrušila nabídku produktů, upravila pracovní dobu tak, aby odpovídala skutečně odpracované době nebo proplácela přesčasy. zaměřila se na komunikaci mezi odděleními, aby zákazníci nemuseli lidem za přepážkou nadávat za věci způsobené doručovateli
V době hodnocení byl/a:
Bývalý zaměstnanec
Z oddělení:Obsluha zákazníků, prodej na prodejně
Odpracoval u zaměstnavatele:více než 5 let
Napsáno:červen 2017
Byl tento komentář užitečný?
Nahlásit

skoleni pracovniku, volna pracovni doba, ktera se ovsem s nastupem ruznach "manazeru" casem znacne zmenila, muznost testovani verzi primo v ostrem provozu
caste zmeny ve vrcholovem managementu vzdy po volbach, kdy casto nastupovali jedinci, kteri dokazali znacne zneprijemnit zivot svymi zasahy, coz mnohdy vedlo k odchodu tech nejlepsich
V době hodnocení byl/a:
Bývalý zaměstnanec
Z oddělení:IT, vývoj software
Odpracoval u zaměstnavatele:více než 10 let
Napsáno:říjen 2017
Byl tento komentář užitečný?
Nahlásit
Zaujala / nezaujala vás firma Česká pošta, s.p.?
Můžete tím získat vhodné nabídky práce.