V Tescu je každý vítán.
V Tescu je každý vítán.
Chováme se k lidem tak, jak si přejí.
Chováme se k lidem tak, jak si přejí.
Zákazníkům přinášíme každý den něco navíc.
Zákazníkům přinášíme každý den něco navíc.
Uplatnění pro lidi bez zkušeností+9
logo

Tesco Stores ČR a.s.

Přibližně 10 000 zaměstnanců
Maloobchod s převahou potravin

Představení

Když víš, že Tvá práce má opravdu význam… tomu pocitu se nic nevyrovná. U nás to zažíváme denně, protože vším, co děláme, pomáháme. Zákazníkům. Kolegům. Komunitám. Dokonce i planetě. Ať už tím, že jim doručíme oblíbené sušenky, anebo díky našim produktům snáz vyjdou s penězi. Ať už mezi regály natrefí na náš úsměv, anebo nabídkou pomocné ruky. Všechno, co děláme, děláme pro lepší svět. Druzí s námi počítají, a ty můžeš taky. Takže jestli hledáš práci, kde se dobře pracuje i žije, našel si ji.

Jak by mi to tady sedlo?
Zjistěte, jak se potkávají vaše představy s tím, co říkají zaměstnanci této firmy.
Projděte si detaily firmy od
Všech zaměstnanců (602)
Všech oddělení/oborů (602)
Komentáře zaměstnanců

Benefity, jistota příjmu
Příliš málo zaměstnanců na obchodě
V době hodnocení byl/a:
Současný zaměstnanec
Z oddělení:Management
Odpracoval u zaměstnavatele:více než 5 let
Napsáno:září 2019
Byl tento komentář užitečný?
Nahlásit

Pro zobrazení dalších komentářů se přihlaste

Ještě nemáte účet na Atmoskop.cz? Zaregistrujte se

Přihlášením si dále odemknete:
  • Jednodušší sledování firem a odběr nabídek
  • Přesnější doporučení firem odpovídajících vašim potřebám
  • Veškerý obsah Atmoskopu
Arogantní chování
V době hodnocení byl/a:
Bývalý zaměstnanec
Z oddělení:Obsluha zákazníků, prodej na prodejně
Odpracoval u zaměstnavatele:méně než 3 měsíce
Napsáno:leden 2020
Byl tento komentář užitečný?
Nahlásit

Galerie
Tesco Stores ČR a.s. image 1
I malá pomoc může mít velký význam.

I malá pomoc může mít velký význam.

Nikdo nedělá pro své zákazníky více než my.

Nikdo nedělá pro své zákazníky více než my.

Rozvíjíme potenciál všech.+9

Celkem pruzna pracovni doba, pokud to jde vyjde mi vstric a ja jemu. Muj tym lidi je super. Prace je ruznoroda.
Plytvani penezi na zbytecnosti. Neni vyslysen muj nazor. Zbytecna byrokracie. Za praci, kterou odvanim jsem financne nespokojen.
V době hodnocení byl/a:
Současný zaměstnanec
Z oddělení:Management
Odpracoval u zaměstnavatele:více než 10 let
Napsáno:září 2019
Byl tento komentář užitečný?
Nahlásit

Chování nadřízených, nekorektnost v jednání
V době hodnocení byl/a:
Bývalý zaměstnanec
Z oddělení:Obsluha zákazníků, prodej na prodejně
Odpracoval u zaměstnavatele:více než 1 rok
Napsáno:srpen 2019
Byl tento komentář užitečný?
Nahlásit

logo
Jak by mi to sedlo ve společnosti Tesco Stores ČR a.s.?
Zjistěte, jak se potkávají vaše představy s tím, co říkají zaměstnanci této firmy.
Stačí 3 minuty
Málo placená práce a hodně. Na celé oddělení hypermarketu pouze 2 zaměstnanci,v oddělení pečiva, takže spokojená spíš pouze jako zákazník, určitě ne jako prodavačka.
Finančně málo peněz, u oddělení pečiva a dopékání a obsluha zákusků a doplňování pečiva a potravin a hlídání expirace v hypermarketu, na dva lidi? To je málo, brigádník sem tam jeden.
V době hodnocení byl/a:
Bývalý zaměstnanec
Z oddělení:Obsluha zákazníků, prodej na prodejně
Odpracoval u zaměstnavatele:méně než 1 rok
Napsáno:září 2019
Byl tento komentář užitečný?
Nahlásit

Bavila mě moje práce...
Moje práce není doceněna, jak nadřízenými, tak finančně. Snižují se stavy zaměstnanců, zaměstnanci jsou přetíženi, přibývá pracovních víkendů. Nucené směny navíc, pokud kolega onemocní nebo má dovolenou, s tím se snad při snižování stavů vůbec nepočítá.
V době hodnocení byl/a:
Současný zaměstnanec
Z oddělení:Finance, účetnictví
Odpracoval u zaměstnavatele:více než 5 let
Napsáno:červen 2019
Byl tento komentář užitečný?
Nahlásit

Oceňuji jako brigádník zvolení směn, dle mých požadavků a potřeb...jak délka pracovní doby, tak dny v týdnu.
Zvýšit základní mzdu, nebo vymyslet motivační bonusy pro zaměstnance, kteří jsou bezproblémoví a kteří jsou ve své práci a ve své funkci vzorní...toto by měl každý zaměstnavatel ocenit jakýmkoliv bonusem...udrží to zaměstnance a zároveň je to motivuje k dalším a lepším výkonům.
V době hodnocení byl/a:
Současný zaměstnanec
Z oddělení:Obsluha zákazníků, prodej na prodejně
Odpracoval u zaměstnavatele:více než 1 rok
Napsáno:září 2019
Byl tento komentář užitečný?
Nahlásit

Možnost domluvit si individuálně směny. Záleží na konkrétních lidech. Vím, že lidé v jiných odděleních nebyli tak spokojeni jako já.
Zkostnatělost firmy. Novinky se prosazovaly jen velmi pomalu.

Řád a pravidla
Nechce se, abyste moc přemýšleli, ale dělali to, co říká systém a šéf.

Práci v týmu mladých lidí
Pracuje zde spousta brigádníků ze středních škol. Samozřejmě nejen (jsou tu i lidé před důchodem), ale studentů a mladých lidí je tu hodně.
V době hodnocení byl/a:
Bývalý zaměstnanec
Z oddělení:Logistika, doprava
Odpracoval u zaměstnavatele:více než 2 roky
Napsáno:červenec 2019
Byl tento komentář užitečný?
Nahlásit

Neslušné jednání s podřízenými.
V době hodnocení byl/a:
Bývalý zaměstnanec
Z oddělení:Nákup
Odpracoval u zaměstnavatele:méně než 1 rok
Napsáno:červen 2019
Byl tento komentář užitečný?
Nahlásit

Naučila jsem se spoustu věcí . Například zacházet s PCDU. A jak se chovat k zaměstnancům. Myslím, že může být hur.
Chování firmy vůči lidem co pracují na prodejní ploše. Můj mng mi nevyhovuje vůbec. Je to nejchytřejší člověk na světě a zákeřný.... Oblastní manažer neumí přiznat chybu a také přiznat pravdu služebně staršího zaměstnance.
V době hodnocení byl/a:
Současný zaměstnanec
Z oddělení:Obsluha zákazníků, prodej na prodejně
Odpracoval u zaměstnavatele:více než 1 rok
Napsáno:březen 2019
Byl tento komentář užitečný?
Nahlásit
Zaujala / nezaujala vás firma Tesco Stores ČR a.s.?
Můžete tím získat vhodné nabídky práce.