Skvělí kolegové a práce, která má smysl. Najděte také své místo.
Skvělí kolegové a práce, která má smysl. Najděte také své místo.
Technologie
Technologie
Růst
Růst
Netradiční benefity+9
logo

O2 Czech Republic a.s.

Přibližně 4 500 zaměstnanců
Telekomunikační činnosti

Představení

Zlepšujeme život díky skvělým technologiím. Technologie se velmi rychle mění a my chceme být schopni nabízet ty nejnovější a nejkvalitnější. Proto máme 2 hnací motory, které nás ženou kupředu - 4000 zaměstnanců a více než 7,5 mil. zákazníků. Prvním z nich jsou kolegyně a kolegové. Protože za každým produktem, projektem a službou stojí konkrétní lidé a jejich každodenní práce. Přidejte se k nám a zažijte výhody práce pro technologického lídra.

Jak by mi to tady sedlo?
Zjistěte, jak se potkávají vaše představy s tím, co říkají zaměstnanci této firmy.
Projděte si detaily firmy od
Všech zaměstnanců (633)
Všech oddělení/oborů (633)
Komentáře zaměstnanců

s firemním tarifem zázemím velké společnosti
hodně veliký nátlak na prodej na pasivní lince
V době hodnocení byl/a:
Bývalý zaměstnanec
Z oddělení:Zákaznická podpora
Odpracoval u zaměstnavatele:méně než 1 rok
Napsáno:listopad 2018
Byl tento komentář užitečný?
Nahlásit

Pro zobrazení dalších komentářů se přihlaste

Ještě nemáte účet na Atmoskop.cz? Zaregistrujte se

Přihlášením si dále odemknete:
  • Jednodušší sledování firem a odběr nabídek
  • Přesnější doporučení firem odpovídajících vašim potřebám
  • Veškerý obsah Atmoskopu
Pristup vedeni k zakaznikum.
V době hodnocení byl/a:
Současný zaměstnanec
Z oddělení:Obchodník
Odpracoval u zaměstnavatele:více než 1 rok
Napsáno:prosinec 2018
Byl tento komentář užitečný?
Nahlásit

Galerie
O2 Guru Veletrh

O2 Guru Veletrh

Na nálepky u nás nehrajeme!

Na nálepky u nás nehrajeme!

Táhneme za jeden provaz a bavíme se i mimo práci

Táhneme za jeden provaz a bavíme se i mimo práci

Úspěchů dosahujeme společně a stejně společně je i slavíme+9

O2 jako zaměstnavatel se opravdu snaží nám zlepšovat podmínky- uskutečňuje různé soutěže a losovačky o benefit body apod.
Určitě bych jela na každou prodejnu zvlášť, abych pochopila zákazníky, se kterými každá prodejna pracuje. Na každé prodejně jsou zákazníci jiní a úplně jinak se prodává. Bohužel si nemyslím, že by to tak v tuhle chvíli bylo. Navíc náš měsíční plán, který máme plnit je trochu mazec. Kvůli němu je spousta z nás jen na základní mzdě+ práce za so/ne. A pokud bych mohla něco změnit, přestala bych ponižovat provize, pokud nemáte 100% splněný plán. Což není úplně fér.
V době hodnocení byl/a:
Současný zaměstnanec
Z oddělení:Obsluha zákazníků, prodej na prodejně
Odpracoval u zaměstnavatele:více než 1 rok
Napsáno:květen 2018
Byl tento komentář užitečný?
Nahlásit

Zame vyhody
Nefunguje karierni posun
V době hodnocení byl/a:
Současný zaměstnanec
Z oddělení:Obchodník
Odpracoval u zaměstnavatele:více než 10 let
Napsáno:červenec 2018
Byl tento komentář užitečný?
Nahlásit

logo
Jak by mi to sedlo ve společnosti O2 Czech Republic a.s.?
Zjistěte, jak se potkávají vaše představy s tím, co říkají zaměstnanci této firmy.
Stačí 3 minuty
Lide na vyšších postech by si nejdříve měli vyzkoušet práci svých podřízených, aby poté věděli o čem mluví.
V době hodnocení byl/a:
Současný zaměstnanec
Z oddělení:Obsluha zákazníků, prodej na prodejně
Odpracoval u zaměstnavatele:méně než 1 rok
Napsáno:duben 2018
Byl tento komentář užitečný?
Nahlásit

Ferovost že strany nadřízeného. Různé soutěže.
Člověk se vše musí naučit sám. V mém případě vlastně neproběhlo žádné zauceni. Spousta věcí se bere automaticky, neplacené prokazatelne přesčasy, které si prý můžeme vybrat, ovšem u nás to většinou nebylo z personálních důvodu možné. Prostě nás do toho hodili a poraď si.
V době hodnocení byl/a:
Bývalý zaměstnanec
Z oddělení:Obsluha zákazníků, prodej na prodejně
Odpracoval u zaměstnavatele:více než 1 rok
Napsáno:listopad 2018
Byl tento komentář užitečný?
Nahlásit

Se služebním telefonem.
Atmosférou. Odlidštěním práce.
V době hodnocení byl/a:
Současný zaměstnanec
Z oddělení:Jiné
Odpracoval u zaměstnavatele:méně než 1 rok
Napsáno:listopad 2018
Byl tento komentář užitečný?
Nahlásit

Nejvíce si cením stability a flexibility
Začal bych pravidelně všem zaměstnancům zvyšovat mzdu.
V době hodnocení byl/a:
Současný zaměstnanec
Z oddělení:Obchodník
Odpracoval u zaměstnavatele:více než 5 let
Napsáno:květen 2018
Byl tento komentář užitečný?
Nahlásit

Velmi dobre platili sobotni a nedelni sluzby, plat byl celkove velmi dobry. Byli tam nadrizeni, kteri dokazali pomahat a radi, na druhou stranu ale i takovi, kteri generovali problemy prakticky z niceho.
Je tam treba zjednodusit a zprehlednit elektronicke aplikace, pro mnohe zakazniky bylo napr. doslova utrpenim pracovat s elektronickou samoobsluhou. Velmi narocne to casto bylo i pro operatora. Svet bychom meli budovat pro lidi, ne pro IT specialisty.
V době hodnocení byl/a:
Bývalý zaměstnanec
Z oddělení:Zákaznická podpora
Odpracoval u zaměstnavatele:méně než 1 rok
Napsáno:srpen 2018
Byl tento komentář užitečný?
Nahlásit

široké pole řešených služeb
specifikace procesů (kdo, kdy , co, proč, čím, ... dělá)
V době hodnocení byl/a:
Současný zaměstnanec
Z oddělení:Jiné
Odpracoval u zaměstnavatele:více než 1 rok
Napsáno:červenec 2018
Byl tento komentář užitečný?
Nahlásit
Zaujala / nezaujala vás firma O2 Czech Republic a.s.?
Můžete tím získat vhodné nabídky práce.