UniCredit Bank Czech Republic and Slovakia, a.s.

100 hodnocení
Přibližně 2 250 zaměstnanců
Jdu hodnotit

Přehled

Zaměstnanci si tu pochvalují

  • Náročné úkoly
  • Práce v mezinárodním prostředí
  • Možnost kariérního postupu

A o čem se zaměstnanci rozpovídali?

45 minut volného času během přestávky na oběd

Co dalšího se jim líbí a co jim naopak vadí?

Firemní atmosféra v kostce

Jaký je zaměstnavatel

65 %
+

Kolegové

78 %
+

Nadřízení

65 %
+

Kompletní přehled



Projděte si detaily firmy od


Komentáře zaměstnanců

Nejpřínosnější Nejnovější

  • 45 minut volného času během přestávky na oběd
  • Běžný den na pobočce začíná tím, že Vás nadřízený nechá vypsat na tabuli před kolegy co se chystáte přes den dělat. Po tom zhodnotí to, co jste "slíbili" a neudělali, resp. proč jste toho neudělali více. Žádná odpověď není správná, žádné úsilí není dostatečné. Další typickým znakem práce v UniCredit Bank je to, že se snad účelně zbavila všech kvalitních manažerů poboček. Aktuálně je většina pobočce plná manažerů kteří nemají ani poloviční zkušenosti jako jejich podřízení. Při spouštění nových projektů se zpravidla spustí nejprve software a následně se tvoří, podle možností programu, metodika. Nikdo vlastně pořádně neví co a jak má dělat. A to dokonce ani metodici. Sam za sebe bych nikomu práci v UniCredit Bank nedoporučil. Víc než kde jinde platí že zaměstnavatel se řídí pravidlem, slibem nezarmoutis.

Současný zaměstnanec

Z oddělení:
Obsluha zákazníků, prodej na prodejně

Pracuje u zaměstnavatele:
více než 5 let

Napsáno:
před více jak 6 měsíci

  • upřímě nejvíce si cenním toho, že jsem v divizi řízení rizik, která je izolovaná od toho děsnýho obchodního tlaku a stresu
  • lepší komunikace se zaměstnanci; zaměřit se na snahu udržet a motivovat ty klíčové zaměstnance, kteří tvoří hodnoty a ne je nechat odejít, protože prostě nesplňují tabulkový požadavek na mzdu, když prostě medián v bance je jinde (ale tvořen lidmi s naprosto diametrálně jinými znalostmi a dovednostmi, tedy logicky i jinými ambicemi); zaměřit se na méně tlaku na objemy a zaměřit se spíše na kvalitu; nešetřit na místech kde je úspora minimální, ale zaměstnance to naštve (občerstvení na školení, voňavky na záchodech atd..); více investovat do IT, zjednodušování procesů a hlavně do kvality IT zaměstnanců!!!!

Současný zaměstnanec

Z oddělení:
IT, vývoj software

Pracuje u zaměstnavatele:
více než 5 let

Napsáno:
před více jak 1 rokem

  • Slušné benefity, možnost skloubení osobního a pracovního života. Slušné možnosti se naučit nové věci a být u zajímavých transakcí.
  • Pomalé IT systémy, velké množství přístupových hesel a různých systémů, velká fluktuace zaměstnanců, špatná koordinace práce.

Současný zaměstnanec

Z oddělení:
Finance, účetnictví

Pracuje u zaměstnavatele:
více než 1 rok

Napsáno:
před více jak 1 měsícem

  • jasná strategie zapálení spolupracovníci
  • zvýšit počet FTE (v současné době je v rámci úspor zredukován stav personálu natolik, že v případě nemoci či dovolené pracovníka nefunguje zastupitelnost).

Současný zaměstnanec

Z oddělení:
Finance, účetnictví

Pracuje u zaměstnavatele:
více než 10 let

Napsáno:
před více jak 1 rokem

  • Globální rozměr, možnost sdílet zkušenosti mezinárodně. Ekonomický silná finanční skupina.
  • "Italský" způsob vedení. IT řízené a spravované z Itálie. HR-ne chovat se k lidem jako k pracovním nástrojům

Bývalý zaměstnanec

Z oddělení:
Management

Pracoval u zaměstnavatele:
OPTION_NOT_SHARING

Napsáno:
před více jak 1 rokem

  • Jsem ráda, že v UCB již nepracuji.
  • Zaměřit se na práci manažerů poboček, škoda, že nemohu být konkrétní :-(

Bývalý zaměstnanec

Z oddělení:
Obsluha zákazníků, prodej na prodejně

Pracoval u zaměstnavatele:
OPTION_NOT_SHARING

Napsáno:
před více jak 1 rokem

  • Pracovní prostředí, kolektiv pracovníků, ochota si vzájemně pomáhat, slušný příjem i benefity, zajímavé ocenění úspěšných pracovníků
  • Neprůhledný výběr vedoucích pracovníků umožňující dosazování nekompetentních na místa, kde by měli fungovat odborníci. Složitý, neprůhledný a nepředvídatelný systém odměňování. Opakující se zpětné úpravy pravidel hmotné zainteresovanosti
  • Příjemné pracovní prostředí

    Firma se většinou snažila zřizovat a zařizovat svá pracoviště v prostorách a způsobem, který se mi líbil. Též bylo dbáno na každodenní úklid pracovních prostor externími pracovníky a na pracovních místech byly tolerovány i malé drobnosti připomínající rodinu nebo oblíbená místa. Vypadá to jako samozřejmost, ale ne ve všech firmách ( a byly jich díky práci v Unicredit... stovky ) kam jsem se dostal na jednání, to bylo podobné.

  • Práci v týmu mladých lidí

    Nevím, zda je to vždy plus, ale při výběru pracovníků dávala firma vesměs přednost těm mladším. Kolektivy jsou pak tvořeny většinou věkově blízkými osobami. Je pak větší šance shodnout se i mimo pracoviště při volnočasových aktivitách.

Bývalý zaměstnanec

Z oddělení:
Obchodník

Pracoval u zaměstnavatele:
více než 10 let

Napsáno:
před více jak 6 měsíci

  • Zájem na dlouhodobém působení na na českém finančním trhu.
  • technické vybavení zploštění organizačńí struktury vyšší zainteresovanost na konkretním úkolu / cíli

Současný zaměstnanec

Z oddělení:
Administrativa

Pracuje u zaměstnavatele:
více než 10 let

Napsáno:
před více jak 1 rokem

  • HR - Dostala jsem příležitost po škole bez znalostí. Možnost interního posunu, kvalitní zaměstnanci CIB - Stabilní strategie v korporátní divizi, velmi dobré postavení na trhu
  • Přístup senior managementu

Současný zaměstnanec

Z oddělení:
Personalistika, HR

Pracuje u zaměstnavatele:
více než 2 roky

Napsáno:
před více jak 1 rokem

  • Bohužel asi ničeho.
  • Pracovní prostředí, práci s lidmi (ve smyslu udržení kvalitních zaměstnanců). Inforomování zaměstnanců. Zlepšení IT a IT systémů.

Současný zaměstnanec

Z oddělení:
Jiné

Pracuje u zaměstnavatele:
více než 10 let

Napsáno:
před více jak 1 rokem


Firemní atmosféra v kostce

Jaký je zaměstnavatel

Skloubení pracovního a osobního života
66 %
+
Stabilita a budoucnost firmy
63 %
+
Slušné a férové jednání
64 %
+

Kolegové

Spolehlivost
76 %
+
Vzájemné porozumění
79 %
+
Celková spolupráce
78 %
+

Nadřízení

Schopnost pochválit
63 %
+
Férovost
67 %
+
Důvěra
63 %
+
Celková spolupráce
65 %
+

Výše příjmu

Míra spokojenosti

58 %

Jak zaměstnanci hodnotí svůj příjem?

Za moji práci mě platí velmi dobře říká 7

Za moji práci mě platí slušně říká 28

Mohlo by to být lepší, ale nestěžuju si říká 30

Jinde by mi za stejnou práci nejspíše zaplatili lépe říká 16

Jinde by mi za stejnou práci určitě zaplatili lépe říká 19


Zasloužíte si dostat přidáno…

…slýcháte tohle u vás ve firmě?
Řekněte o tom ostatním lidem, jak to máte s příjmem.

Ohodnotím svůj příjem

Zaměstnanci doporučují

Náročné úkoly

doporučuje 33

Práci v mezinárodním prostředí

doporučuje 31

Možnost kariérního postupu

doporučuje 29

Středně velká rostoucí banka.

Možnost učit se novým věcem

doporučuje 28

Uplatnění pro lidi bez zkušeností

doporučuje 25

Velká fluktuace zaměstnanců umožňuje více příležitosti pro nováčky, kteří nemaji zkušenosti.


Komu byste doporučili svoji firmu?

Lidem, kteří hledají…

Jdu doporučit



Na čem mi v práci nejvíce záleží?