Projděte si detaily firmy od
Všech zaměstnanců (10)
Všech oddělení/oborů (10)
Firemní atmosféra v kostce
Jaký je zaměstnavatel
Skloubení pracovního a osobního života58 %
Stabilita a budoucnost firmy76 %
Slušné a férové jednání46 %
Kolegové
Spolehlivost50 %
Vzájemné porozumění54 %
Celková spolupráce54 %
Nadřízení
Schopnost pochválit36 %
Férovost36 %
Důvěra40 %
Celková spolupráce38 %
Výše příjmu
Míra spokojenosti
86 %
Sloupec vám ukazuje, nakolik jsou zaměstnanci spokojeni s příjmem. Čím větší procento, tím více jsou spokojeni. Jedná se o průměrnou spokojenost zaměstnanců, kteří hodnotili příjem.
Jak zaměstnanci hodnotí svůj příjem?
Za moji práci mě platí velmi dobřeříká 440 %
Za moji práci mě platí slušněříká 550 %
Mohlo by to být lepší, ale nestěžuju siříká 110 %
Jinde by mi za stejnou práci nejspíše zaplatili lépeříká 00 %
Jinde by mi za stejnou práci určitě zaplatili lépeříká 00 %
Zasloužíte si dostat přidáno…
…slýcháte tohle u vás ve firmě? Řekněte o tom ostatním lidem, jak to máte s příjmem.
Zaměstnanci doporučují
Pružnou pracovní dobu
doporučují 3
Práci bez přesčasů
doporučují 3
Možnost učit se novým věcem
doporučují 3
Jistotu a stabilitu
doporučují 3
Příjemné pracovní prostředí
doporučují 2
V ČPZP na pozici přepážkové pracovnice je nutné se znát problematiku zdravotního pojištění v ČR. Umět se orientovat v pojištění cizích státních příslušníků ze zemi EU i mimo EU. Dále je náplní práce navádět lázeňské návrhy, žádanky o zvýšení úhrady, proplácení preventivních programů - takže mít i přehled co se v daném roce klientům za preventivní programy nabízí. A v neposlední řadě obsluha klientů. Být připravený na dotazy klientů, empatický a umět si v každé situaci poradit. Dle mého názoru, je v pojišťovně stále něco, co se budete učit. I po 23.letech jsem se pořad zdokonalovala. Přeji všem novým zaměstnancům pevné nervy. Práce je to zajímavá, ale náročná. A po několika letech slušně ohodnocená.