- nízké platové ohodnocení
- velký tlak na prodej
- dlouhá pracovní doba ( otevírací doba pobočky)
- neustále navyšování plánů
- stres
- nutnost spousty certifikací
- neustálá rotace zaměstnanců ( pobočky)
- permanentní podstav lidí na pobočkách
Náročné úkoly
Prace na pobočkách je náročná v mnoha směrech. Znalost spousty produktů, denně se setkáváme s různými typy klientů. Dnešní klienti nejsou zvyklí čekat, vše chtějí řešit ihned,nerespektují že se musí objednávat. Mnohdy jsou vulgární. Dále je zde velký tlak na prodej produktů banky.Klientský pracovník musí mít spoustu náročných certifikací a školení. Je to práce od rána do večera a velice špatně placená!!!! Pro management jste jen figurka, která když plní tak je vše v pořádku. Pokud projeví-te nespokojenost, či obavu,je vám řečeno, že máte podat výpověď. BANKA si neváží dlouhodobých zaměstnanců. Práce klientského pracovníka je jedna z nejsložitějších.
Možností kariérního postupu, benefitů, možnosti interních rotací a získávání zkušeností na různých pozicích.
Trochu bych ubral až "přihlouple sluníčkový přístup" z HR - tvářit se sluníčkově jak je vše super a jaká jsme jedna velká šťastná rodina - přičemž to tak není, není úplně košer.
Flexibilní pracovní doba (možné přijít od 6-9), tolerance v rámci dodržování 8 hodinové pracovní doby (nutné aby seděl měsíční hodinový fond), díky systému vykazování možné vyřízení osobních věcí během dne, velká možnost home office.
Atmoskop.cz - najděte si práci, která vám sedne
Věříme, že by lidé měli mít práci, která přirozeně zapadne do života, jaký chtějí mít.
Hodnocení jsou anonymní a firmy je nemohou smazat.
Ještě nemáte účet na Atmoskop.cz? Zaregistrujte se
Jsme si blízko
Nestojíme na místě