Každý jsme jiný, ale všichni jsme #SamiSebou
Každý jsme jiný, ale všichni jsme #SamiSebou
T-Mobile Czech Republic a.s. image 2
T-Mobile Czech Republic a.s. image 3
T-Mobile Czech Republic a.s. image+9
logo

T-Mobile Czech Republic a.s.

Přibližně 3 500 zaměstnanců
Telekomunikační činnosti

Představení

Kdo řekl, že jsme jen telco operátor? V T-Mobilu se můžete uplatnit v mnoha perspektivních oborech současnosti. Podílíme se na digitální transformaci Česka a naše služby pomáhají v komunikaci, sdílení a uchovávání informací milionům jednotlivců i firem. V dnešním světě je stále důležitější stát si za tím, čemu věříte. A to neplatí pouze pro jednotlivce, ale my všichni, jako společnost, bychom měli usilovat o lepší svět. Pojďte dělat práci, která propojuje lidi a pomáhá měnit svět.

Jak by mi to tady sedlo?
Zjistěte, jak se potkávají vaše představy s tím, co říkají zaměstnanci této firmy.
Projděte si detaily firmy od
Všech zaměstnanců (276)
Všech oddělení/oborů (276)
Komentáře zaměstnanců

Směny - odpolední
V době hodnocení byl/a:
Současný zaměstnanec
Z oddělení:Zákaznická podpora
Odpracoval u zaměstnavatele:více než 1 rok
Napsáno:září 2022
Byl tento komentář užitečný?
Nahlásit

Pro zobrazení dalších komentářů se přihlaste

Ještě nemáte účet na Atmoskop.cz? Zaregistrujte se

Přihlášením si dále odemknete:
  • Jednodušší sledování firem a odběr nabídek
  • Přesnější doporučení firem odpovídajících vašim potřebám
  • Veškerý obsah Atmoskopu
Pokud máte na to, abyste byli dobří obchodníci, můžete si vydělat krásný peníze. Benefitů je z toho zaměstnání taky mnoho. Je to hlavně nejlepší práce pro absolventy, co neví kam dál. Pokud na to máte, dokážete si už hned vydělat krásný peníze a hlavně vám to pomůže se tzv. rozkoukat. Není to nic náročného, nepotřebujete praxi...ve finále jste tam jen jako obyčejný automat na peníze.
Na to, abyste byli schopni tuto práci vykonávat, nesmíte "mít páteř"...Podstata této práce je snažit se nabídnout co nejvíce služeb to jde, ikdyž zákazník přišel s něčím jiným. Takže to ve finále vypadá, že se zákazník přijde zeptat proč mu nejdou psát SMSky...a vy, předtím, než ten problém vyřešíte, zjistíte jak má zřízený tel. Číslo, jestli nechce internet na doma, jestli by nevyužil nový telefon nebo televizní kanály. Takže vám tam zákazník stráví 40 minut když se jeho požadavek dal vyřešit za 15 vteřin. Do těhle situací jste neustále tlačeni ze strany nadřízeného, protože prodejna i vy samotní potřebujete splnit měsíční plán prodejů. A že ti lidi nic nechtějí? Tak díky prodejním argumentům chtít budou...ano, skutečně jsou někteří kolegové natolik dobří, že z naštvaného zákazníka co chce odejít, udělají po půlhodinovém rozhovoru "spokojeného" zákazníka co si koupil nový telefon a k tomu si nechal udělat neomezený data, ikdyž ani neví co to data jsou. Tenhle (pro mě) neetický styl komunikace není pro každého a i díky tomu se zaměstnanci na prodejnách filtrují jak o závod. Občas jsem si za tím stolem připadal jak osel. Kolegové si to ale umí obhájit, že přece nejde o nic zlého, že o žádné vnucování nejde a že ti lidi to vždycky odsouhlasí. Tojo, ale ti zákazníci si přišli pro sklíčko na telefon a ne pro navýšení dat nebo o nový internet.
V době hodnocení byl/a:
Bývalý zaměstnanec
Z oddělení:Obsluha zákazníků, prodej na prodejně
Odpracoval u zaměstnavatele:méně než 3 měsíce
Napsáno:červenec 2022
Byl tento komentář užitečný?
Nahlásit

Galerie
T-Mobile Czech Republic a.s. image 1
T-Mobile Czech Republic a.s. image 2
T-Mobile Czech Republic a.s. image 3
T-Mobile Czech Republic a.s. placeholder+9

Inovace, benefity
Nekoncepčnost některý projektů, programů- chvíli se pracovalo na sjednocení procesů se Slováky, pak zase naopak, chvíli byl projek národní, pak nadnárodní, pak zas znovu národní. Bylo to neefektivni, zbytečně vynakladané úsilí, ztrata času i prace.
V době hodnocení byl/a:
Bývalý zaměstnanec
Z oddělení:Zákaznická podpora
Odpracoval u zaměstnavatele:více než 10 let
Napsáno:červen 2022
Byl tento komentář užitečný?
Nahlásit

Dekuju, ze jsem se mohl zúčastnit projektu Magenta experience center. Vzdělávání zákazníků a dokonalý tým a super prostředí byla ta nejkrásnější odmena
Za veci, co děláme navic, by se hodilo lepsi finanční ohodnoceni
V době hodnocení byl/a:
Současný zaměstnanec
Z oddělení:Zákaznická podpora
Odpracoval u zaměstnavatele:více než 2 roky
Napsáno:červen 2022
Byl tento komentář užitečný?
Nahlásit

logo
Jak by mi to sedlo ve společnosti T-Mobile Czech Republic a.s.?
Zjistěte, jak se potkávají vaše představy s tím, co říkají zaměstnanci této firmy.
Stačí 3 minuty
široké spektrum benefitů, přístup ke covidové situaci, možnost neomezeného HO, moderní pracovní prostředí a pracovní pomůcky
příliš časté schůzky a porady, kvůli kterým někteří kolegové nebyli k zastižení, nestandardní jednání při končení pracovního poměru
V době hodnocení byl/a:
Bývalý zaměstnanec
Z oddělení:Finance, účetnictví
Odpracoval u zaměstnavatele:více než 1 rok
Napsáno:duben 2022
Byl tento komentář užitečný?
Nahlásit

Benefity Vysoké finanční ohodnocení za prodej Pracovní doba Nadřízení Profesionální školení
Krátké přestávky (20 min na WC za celý den /pokud přesáhnete mohou vám navýšit vaše cíle či snížit výdělek z prodeje/ + 30 min pauza na oběd) Práce na infolince není pro lidi kterým vadí že na vás zákazník křičí 8 hodin v kuse od pondělí do pátku (furt se řeší jen stížnosti)

Práci v týmu mladých lidí
Mladý kolektiv. Většinou se jedná o lidi od 18 do 28 let, samozřejmě jsou tam výjimky a pracují zde i starší. T-Mobile dává možnost pracovat mladým lidem kteří nemají žádné zkušenosti s prodejem atp. Ovšem je to zde jak na běžícím páse, pokud neplníte měsíční cíle 3 měsíce za sebou, hrozí vám vyhazovat (nesplnit cíle není snadné, snadnější je je splnit ale zadarmo to také není)

Uplatnění pro lidi bez zkušeností
Dává možnost mladým ale i starším lidem bez zkušeností, naučí je marketingové tahy (prodej hlavně)
V době hodnocení byl/a:
Bývalý zaměstnanec
Z oddělení:Jiné
Odpracoval u zaměstnavatele:méně než 3 měsíce
Napsáno:duben 2022
Byl tento komentář užitečný?
Nahlásit

T-mobile má opravdu velkou škálu benefitů, ale jen pro zaměstnance, já pracuji na dohodu, takže se mne žádné netýkají, což je v některých případech opravdu nesmysl. Třeba nemám nárok na firemní tarif a telefon, ale mobil k práci využívám docela často. Nabízí tzv. T-univerzitu, kde mohou zaměstnanci absolvovat různé kurzy, školení v mnoha oblastech apod.
Peníze na dohodu jsou opravdu špatné a bez benefitů.
V době hodnocení byl/a:
Současný zaměstnanec
Z oddělení:Administrativa
Odpracoval u zaměstnavatele:více než 1 rok
Napsáno:září 2021
Byl tento komentář užitečný?
Nahlásit

Hierarchie nastavení veškerého řešení jednotlivých kroků v rámci firmy nemají ve většině případů dlouhodobou účinnost
V době hodnocení byl/a:
Současný zaměstnanec
Z oddělení:Obchodník
Odpracoval u zaměstnavatele:méně než 1 rok
Napsáno:červenec 2021
Byl tento komentář užitečný?
Nahlásit

Dobrý kolektiv i vedení. Jen výjimečně špatně nastavené finanční ohodnocení. Komunikace a jednání s lidmi. Člověk získá xp for live
Práce obchodníka vhodná do začátku po škole. Obrovský tlak na plnění cílů, každému musíte něco prodat až nutit... Betonový kariérního posun, každý si své místečko pěkně hlídá... Z druhé strany D2D prodej je extrémně náročný a je pouze pro silné flegmatické povahy

Netradiční benefity
Mají cafeterii a to i partnerské firmy. Soutěže za prodej, můžete mít měsíčně deseti tisíc k výplatě v benefitech, které utratite třeba za dovču, lékárnu apod... Plus pro top nejlepší firma každý rok veme lidi do zahraničí, třeba Mauricius
V době hodnocení byl/a:
Bývalý zaměstnanec
Z oddělení:Obchodník
Odpracoval u zaměstnavatele:více než 1 rok
Napsáno:únor 2021
Byl tento komentář užitečný?
Nahlásit

Benefity, stravenky, možnost tarifu pro ostatní členy rodiny
Plat
V době hodnocení byl/a:
Současný zaměstnanec
Z oddělení:Zákaznická podpora
Odpracoval u zaměstnavatele:více než 2 roky
Napsáno:únor 2021
Byl tento komentář užitečný?
Nahlásit
Zaujala / nezaujala vás firma T-Mobile Czech Republic a.s.?
Můžete tím získat vhodné nabídky práce.