V praci me drzi jen kolektiv laskavych zen a muzu, ktery udelaji pro klienty co jim na ocich vidi. A vstricnost primeho nadrizeneho s velkym srdcem a pochopenim pro ruzne zivotni situace. A to ze tu praci miluji.
Zamestnavatel nedodrzuje dohody.Zrusil v prubehu roku ( od nadtupu) velkou cast benefitu, ktere byly pro me dulezite pri nastupu. Nejedna se zamestnanci jako s dulezitou casti tymu, ale v duchu myslenky" Pokud se Vam nelibi muzete jit, nikdo Vas tady nedrzi." Vedeni firmy se chova z meho pohledu neprofesionalne a nekorektne.
Služby navíc, které nejsou proplacené, ale dávány jako dovolená.
Těžcí pacienti a hodně práce na málo zaměstnanců na službě
Odpověď zaměstnavatele:
Dobrý den, děkujeme a těší nás, že pozitivně vnímáte nabídku benefitů.
U sester a ošetřovatelů fungujeme v nepřetržitém provozu a režimu 12 hod směn, a proto máme vyrovnávací období. Přesto se snažíme každý měsíc služby nad rámec 1,0 úvazku proplácet okamžitě tak, aby zaměstnanci viděli peníze hned a nemuseli čekat na půlroční interval vyrovnávacího období. Někdy je možné, že se s nadřízeným domluvíte na čerpání formou náhradního volna. Jsou období, kdy je více náročných pacientů a z personálu např. někdo onemocní. Vedoucím se nepodaří vždy ve 100% případů jej nahradit. Také se stává, že je personálu na směně více, než je potřeba, protože není plně obsazeno oddělení pacienty, a pak mají všichni méně práce. V obou těchto případech se snažíme dělat maximum proto, aby bylo ke všem zaměstnancům přistupováno maximálně fér.
Děkujeme za vaši zpětnou vazbu a mrzí nás, že to takto vnímáte. Všem zaměstnancům se snažíme zajistit stejné pracovní podmínky, aby se každý z nás cítil na svém pracovišti dobře. Může se stát, že má někdo ke svému nadřízenému vztah vřelejší či naopak. Snažíme se však přistupovat ke všem zaměstnancům stejně férově. Pokud máte skutečně pocit, že se děje nějaká nespravedlnost, obraťte se prosím na vedení vašeho zdravotnického zařízení, a můžeme společně konkrétní situaci vyřešit.
Nové zkušenosti, benefit v podobě příspěvku na dovolenou je fajn.
Flexipass by byl lepší ve formě “kreditní karty”.
S některými kolegy. Nepatří zde.
Flexipass v kreditní formě by byl lepší.
Odpověď zaměstnavatele:
Děkujeme za vaši zpětnou vazbu. Pokud máte připomínky k benefitnímu systému, prosíme o vyplnění zpětné vazby na benefity, kterou najdete pod QR kódem v posledním čísle firemního newsletteru. Tato zpětná vazba je pro nás velmi důležitá právě proto, abychom benefitní sytém nastavili co nejlépe.
Atmoskop.cz - najděte si práci, která vám sedne
Věříme, že by lidé měli mít práci, která přirozeně zapadne do života, jaký chtějí mít.
Hodnocení jsou anonymní a firmy je nemohou smazat.
Ještě nemáte účet na Atmoskop.cz? Zaregistrujte se