UPC Česká republika, s.r.o.

94 hodnocení
Přibližně 750 zaměstnanců
Telekomunikační činnosti
Jdu hodnotit

Přehled

Zaměstnanci si tu pochvalují

  • Uplatnění pro lidi bez zkušeností
  • Práce v týmu mladých lidí
  • Možnost učit se novým věcem

A o čem se zaměstnanci rozpovídali?

Sleva na služby Fajn kolektiv Home Office Pružná pracovní doba

Co dalšího se jim líbí a co jim naopak vadí?

Firemní atmosféra v kostce

Jaký je zaměstnavatel

70 %
+

Kolegové

80 %
+

Nadřízení

77 %
+

Kompletní přehled



Jste firma? Chcete být vidět pro porovnání jako tyto tři společnosti?

Zjistit více

Projděte si detaily firmy od


Komentáře zaměstnanců

Nejpřínosnější Nejnovější

  • Sleva na služby Fajn kolektiv Home Office Pružná pracovní doba
  • Nedostačující komunikace v rámci oddělení a tím pádem I neúplné zaškolení. Vedoucí a manažeři se nedokážou mezi sebou pořádně dohodnout a pak to vykomunikovat ostatním - pravá ruka neví, co dělá levá...Půlka týmu něco dělá tak, druhá zase onak, nakonec se to má dělat třeba ještě úplně jinak. Jeden den něco platí, druhý den už ne -> neustálé změny, kterým snad ale ani nerozumí ti, co se na nich podílí. Neustálé výpadky systému, služeb, interních aplikací...pomalý systém Složité procesy Nedostatečné finanční ohodnocení pro některé oddělení (např. Back Office) Vysoká fluktuace Člověk většinou musí opravovat chyby druhých a omlouvat se klientům.

Bývalý zaměstnanec

Z oddělení:
Zákaznická podpora

Pracoval u zaměstnavatele:
více než 1 rok

Napsáno:
před více než 6 měsíci

  • Nižší managment se trochu snaží starat se o zaměstnance.
  • Na vyšší pozice jsou dosazováni nekompetentní osoby, arogance nejen ze strany vedení, neochota, velmi nízké platové ohodnocení.

Bývalý zaměstnanec

Z oddělení:
Zákaznická podpora

Pracoval u zaměstnavatele:
více než 2 roky

Napsáno:
před více než 6 měsíci

  • S přímím nadřízeným, možnost přesčasů.
  • Jednání managementu, komunikace uvnitř firmy, jednání uvnitř firmy, nejdůležitějším ukazatelem jsou "čárky" (prodeje), kvalita nehraje až tak velkou roli, směrem k zaměstnancům klienstkého centra je komunikováno, že mají být maximálně proklienští, ale jednání vrcholového managementu je přesně opačné.
  • Uplatnění pro lidi bez zkušeností

    Na pozici operátora není potřeba žádných zvláštních schopností. Číst a psát, rozumět psanému textu. Ostatní UPC zaučí. Z pozice operátora se poté dá postoupit ve firmě na jinou pozici.

  • Rozmanitou práci

    Je tu dost pozic, možnost kariérního posunu, většina zaměstnanců dělá různorodou práci. A hlavně, každý den vás naštve někdo jiný :o) a to se vyplatí.

Současný zaměstnanec

Z oddělení:
Jiné

Pracuje u zaměstnavatele:
více než 5 let

Napsáno:
před více než 6 měsíci

  • Nejvíce jsem si cenila práce, kterou jsem mohla dělat a která mne bavila. Před cca 5 lety na KC Nagano v Praze také snahy něčeho dosáhnout, zlepšit se v očích zákazníků, vylepšení špatné pověsti... V průběhu let se však tato "snaha" neobrátila k dobrému a při práci na KC Ostrava už mi ani snaha této společnosti nepřišla taková, za jakou jsem ji původně měla.
  • Přístup k zaměstnancům, kteří pro firmu pracovali několik let - čistky ze strany UPC, sjednocení s UPC SK a vše co se s touto změnou dělo. Prezentace a vysvětlení produktů - projevů a zatajování skutečností. Udržet lidi v nevědomosti co nejdéle je "fé" přístup ze strany UPC. V porovnání s jinými firmami UPC nenabízí ani zajímavé benefity.

Bývalý zaměstnanec

Z oddělení:
Obsluha zákazníků, prodej na prodejně

Pracoval u zaměstnavatele:
více než 2 roky

Napsáno:
před více než 1 rokem

  • zaměstnanec nic nevyplnil
  • OCENIT LÉPE DOBU, KTEROU BYL ZAMĚSTNANEC U FIRMY ...

Bývalý zaměstnanec

Z oddělení:
Zákaznická podpora

Pracoval u zaměstnavatele:
více než 5 let

Napsáno:
před více než 1 rokem

  • Nadřízený, kolegové
  • Top management bez vize a konceptu. I přes snahu nadřízeného management nefungoval. Rozhodnutí managementu snižovalo výnosy firmy. Rušení perspektivních poboček za náhradu poboček s nízkou kvalifikací zaměstnanců (snížení mzdy za cenu kvality)

Bývalý zaměstnanec

Z oddělení:
Management

Pracoval u zaměstnavatele:
více než 5 let

Napsáno:
před více než 6 měsíci

  • Moznost pracovat z domova je asi nejvetsi vyhoda, kterou nabizi malokdo. Kdyz clovek chce, muze si vydelat hezke penize.
  • Jako obrovske minus povazuji neustale se zvysujici naroky bez jakehokoliv ohodnoceni a bez radneho proskoleni + neproplaceni povinnych prescasu.

Současný zaměstnanec

Z oddělení:
Administrativa

Pracuje u zaměstnavatele:
více než 1 rok

Napsáno:
před více než 6 měsíci

  • Kolektiv ochotnych a loajalnich spolupracovniku,ktery tam dnes jiz neni ani se necti.
  • Setkal jsem se tam s pokusy az hranicniho jednani z pozice nadrizeny vs podrizeny

Bývalý zaměstnanec

Z oddělení:
Finance, účetnictví

Pracoval u zaměstnavatele:
více než 5 let

Napsáno:
před více než 1 rokem

  • šance pro absolventy i pro starší ročníky, pro matky s malými dětmi.
  • hodnocení kvality, které je dost často nerelevantní

Bývalý zaměstnanec

Z oddělení:
Zákaznická podpora

Pracoval u zaměstnavatele:
méně než 1 rok

Napsáno:
před více než 6 měsíci

  • Společnost UPC nabízí více možností, co se týče výběr práce - oddělení. Je fajn mít možnost postoupit nebo přestoupit na jiné oddělení. Určitě oceňuji chválu a podporu na pracovišti.
  • Určitě bych se pozastavila nad financemi. Práce operátora je psychicky náročná a myslím si, že není dost ohodnocena.

Současný zaměstnanec

Z oddělení:
Zákaznická podpora

Pracuje u zaměstnavatele:
více než 1 rok

Napsáno:
před více než 1 rokem


Firemní atmosféra v kostce

Jaký je zaměstnavatel

Skloubení pracovního a osobního života
73 %
+
Stabilita a budoucnost firmy
66 %
+
Slušné a férové jednání
68 %
+

Kolegové

Spolehlivost
74 %
+
Vzájemné porozumění
84 %
+
Celková spolupráce
82 %
+

Nadřízení

Schopnost pochválit
74 %
+
Férovost
79 %
+
Důvěra
77 %
+
Celková spolupráce
76 %
+

Výše příjmu

Míra spokojenosti

60 %

Jak zaměstnanci hodnotí svůj příjem?

Za moji práci mě platí velmi dobře říká 10

Za moji práci mě platí slušně říká 26

Mohlo by to být lepší, ale nestěžuju si říká 25

Jinde by mi za stejnou práci nejspíše zaplatili lépe říká 19

Jinde by mi za stejnou práci určitě zaplatili lépe říká 14


Zasloužíte si dostat přidáno…

…slýcháte tohle u vás ve firmě?
Řekněte o tom ostatním lidem, jak to máte s příjmem.

Ohodnotím svůj příjem

Zaměstnanci doporučují

Uplatnění pro lidi bez zkušeností

doporučuje 44

Na pozici operátora není potřeba žádných zvláštních schopností. Číst a psát, rozumět psanému textu. Ostatní UPC zaučí. Z pozice operátora se poté dá postoupit ve firmě na jinou pozici.

Práci v týmu mladých lidí

doporučuje 38

Možnost učit se novým věcem

doporučuje 36

Příjemné pracovní prostředí

doporučuje 34

Neformální pracovní atmosféru

doporučuje 34


Komu byste doporučili svoji firmu?

Lidem, kteří hledají…

Jdu doporučit



Na čem mi v práci nejvíce záleží?