Komerční banka, a.s. image 1
Máme zasedací místnosti s moderním vybavením a tech vychytávkami
Máme zasedací místnosti s moderním vybavením a tech vychytávkami
U nás na centrále si každý najde to "své" místo pro práci
U nás na centrále si každý najde to "své" místo pro práci
KB Trainee program+3
logo

Komerční banka, a.s.

Přibližně 6 300 zaměstnanců
Bankovnictví
Jak by mi to tady sedlo?
Zjistěte, jak se potkávají vaše představy s tím, co říkají zaměstnanci této firmy.
Projděte si detaily firmy od
Všech zaměstnanců (463)
Všech oddělení/oborů (463)
Komentáře zaměstnanců

Férovost a transparentnost, dále chování mezi kolegy a neustálý růst...

Možnost učit se novým věcem
Bankovnictví, je tak dynamické, že až se naučím základy, stále se něco mění rozvíjí a vylepšuje. Zároveň je zde možnost kariérního růstu a to přináší nové znalosti a kompetence.
V době hodnocení byl/a:
Současný zaměstnanec
Z oddělení:Management
Odpracoval u zaměstnavatele:více než 5 let
Napsáno:červen 2021
Byl tento komentář užitečný?
Nahlásit

Pro zobrazení dalších komentářů se přihlaste

Ještě nemáte účet na Atmoskop.cz? Zaregistrujte se

Přihlášením si dále odemknete:
  • Jednodušší sledování firem a odběr nabídek
  • Přesnější doporučení firem odpovídajících vašim potřebám
  • Veškerý obsah Atmoskopu
Pracovala jsem v kontaktním centru ve Zlíně asi půl roku na dohodu, jako brigádník při škole. Cílem práce bylo volat klientům KB a zvát je na schůzky na pobočky za bankovními poradci, vyplňovat dotazníky s klienty nebo obsluhovat příchozí hovory od klientů a řešit jejich aktuální požadavky. Féroví vedoucí, kteří se nám vždy ve všem snažili vyjít vstříc, velká flexibilita pracovní doby, což při škole / jako brigáda navíc je skvělé. Člověk si může vybrat který den a na jak dlouho chce do práce přijít. Atmosféra na hale byla téměř vždy příjemná a dobře se tam pracovalo. Pro někoho může být nevýhoda open space (hluk, pohyb lidí,...), na druhou stranu, když si člověk s něčím nevěděl rady, měl okolo sebe kolegy a vedoucí, kteří se vždy snažili pomoct a najít nějaké řešení. Při jakékoliv novince (kampaně, komunikace s klienty,...) bylo vždy důkladné školení a následné zpětné vazby tak, aby ta komunikace byla vždy taková jaká má být. Při zpětné vazbě byly vždy předány smysluplné podněty, jak styl komunikace vylepšit.
Technické vybavení KC - zasloužilo by si lepší monitory a klávesnice. Fluktuace lidí, která je v KC způsobena hlavně tím, že se jedná o brigádníky (studenty, matky na rodičovské,...)
V době hodnocení byl/a:
Bývalý zaměstnanec
Z oddělení:Zákaznická podpora
Odpracoval u zaměstnavatele:méně než 1 rok
Napsáno:červen 2021
Byl tento komentář užitečný?
Nahlásit

Kolektiv, vstřícný přístup,
Časově omezená doba, od rána do večera, rodina se musela přizpůsobit, dlouhé plánování návštěv u lékaře, nelze péče o blízké, těžko zástup na rodičovské schůzky , nejsou volná odpoledne pro sport a zábavu, jen večery a to zase řešíte rodinu
V době hodnocení byl/a:
Bývalý zaměstnanec
Z oddělení:Finance, účetnictví
Odpracoval u zaměstnavatele:více než 10 let
Napsáno:duben 2021
Byl tento komentář užitečný?
Nahlásit

stabilita, vize, inovace
komplikovanost řízení, přílišná svázanost
V době hodnocení byl/a:
Současný zaměstnanec
Z oddělení:Zákaznická podpora
Odpracoval u zaměstnavatele:více než 10 let
Napsáno:květen 2021
Byl tento komentář užitečný?
Nahlásit

logo
Jak by mi to sedlo ve společnosti Komerční banka, a.s.?
Zjistěte, jak se potkávají vaše představy s tím, co říkají zaměstnanci této firmy.
Stačí 3 minuty
Flexibilní pracovní místo i čas, stravenky bez poplatku, narozeninový den.
Home office bez finančního příspěvku.
V době hodnocení byl/a:
Současný zaměstnanec
Z oddělení:IT, vývoj software
Odpracoval u zaměstnavatele:více než 1 rok
Napsáno:červen 2021
Byl tento komentář užitečný?
Nahlásit

Oceňuji přístup zaměstnavatele ke svým zaměstnancům, kterých si váží, snaží se neustále zlepšovat pracovní prostředí, benefity, vzdělávání. Umožnil mi po rodičovské dovolené zkrácený úvazek kombinovaný s prací z domova, takže mohu skloubit péči o rodinu a znovu nastartování kariéry.
Napadá mě jedině vzdálenost centrály (Stodůlky), což je od mého bydliště téměř hodina jízdy. Ale s konceptem Smart office a plánováním práce z domova to pro mne není taková překážka.
V době hodnocení byl/a:
Současný zaměstnanec
Z oddělení:Personalistika, HR
Odpracoval u zaměstnavatele:více než 10 let
Napsáno:červen 2021
Byl tento komentář užitečný?
Nahlásit

Férový zaměstnavatel, který nabízí spoustu benefitů - 5 týdnů dovolené, narozeninový den, příspěvek na penzijní spoření, životní pojištění, zvýhodněné bankovní produkty, body do cafeterie, stravenky v hodnotě 100 Kč/den, které jsou plně hrazené bankou. Skvělý přátelský kolektiv. Pružná pracovní doba, kdy se dá skloubit pracovní a osobní život.
Člověk se rozhodně nikdy nenudí :)

Práci v týmu mladých lidí
KB zaměstnává také spoustu mladých lidí po škole.

Volnost a samostatnost
Na některých pozicích je možnost pružné pracovní doby, člověk si sám určí, od kdy do kdy bude pracovat. Má také samostatnost v rozhodování.
V době hodnocení byl/a:
Současný zaměstnanec
Z oddělení:Jiné
Odpracoval u zaměstnavatele:více než 2 roky
Napsáno:červen 2021
Byl tento komentář užitečný?
Nahlásit

Skvělý tým a podpora od nadřízených, home office, super benefity a bonusy, spokojenost na všech stranách i platově
V době hodnocení byl/a:
Současný zaměstnanec
Z oddělení:Zákaznická podpora
Odpracoval u zaměstnavatele:více než 1 rok
Napsáno:červen 2021
Byl tento komentář užitečný?
Nahlásit

V KB mám jistotu: - že se o mě zaměstnavatel postará (spousta benefitů a často i pomoc kolegů i v mimořádných situacích) - že když mám zájem a jsem aktivní, tak se mohu rozvíjet a učit novým věcem - že mám báječné kolegy - že mám šéfa, kterého si vážím, a který své lidi umí podržet - že mi přijde v čas výplata na účet - že mám jistou práci a nemusím bát, že o ní kvůli covid situaci přijdu
Stabilita, rychlost a složitost systémů/aplikací. Na tom, ale KB už pracuje, tak věřím, že i v této oblasti budeme mít brzy jednodušší život.
V době hodnocení byl/a:
Současný zaměstnanec
Z oddělení:Zákaznická podpora
Odpracoval u zaměstnavatele:více než 10 let
Napsáno:červen 2021
Byl tento komentář užitečný?
Nahlásit

Jako plus hodnotím benefity – plně hrazené stravenky, benefitní kartu, příspěvek do penzijního spoření, výhodně bankovní produkty. Ale tím to plus asi končí …
Komerční banku hodnotím jako jedno z nejhorších zaměstnavatelů, u kterých jsem pracovala. Nemůžete říct svůj názor. Hlavně nesmíte být proklientský. Pokud máte obchodního ducha tzv. „přes mrtvoly“ věřím, že se vám v KB bude líbit. Ale pokud spadáte (jako já) do sekce slušných lidí, co pro klienta chtějí být „poradcem“ a ne prodejcem, tak bohužel, nemáte šanci se usadit. Nesmyslné nabízení produktů. Nereálné plány. Žádný vztah k zaměstnancům. Žádný tým, žádná spolupráce. Základem každodenní práce je soutěžení. Soutěžení o to, kdo bude mít víc „čárek“ a pak skupinový ortel vůči těm, co kazí plán pobočky. Je toho mnohem víc .. ale to bych musela napsat celou knihu. Jednoduše řečeno, nedoporučuji!
V době hodnocení byl/a:
Bývalý zaměstnanec
Z oddělení:Obsluha zákazníků, prodej na prodejně
Odpracoval u zaměstnavatele:více než 2 roky
Napsáno:duben 2021
Byl tento komentář užitečný?
Nahlásit
Zaujala / nezaujala vás firma Komerční banka, a.s.?
Můžete tím získat vhodné nabídky práce.