Těšila mě práce s lidmi, bylo hezké vidět, když hosté byli spokojeni.
Nekompetentní vedení hotelu, většina nekompetentního managementu, převažují zaměstnanci najatí přes agentury. Zaměstnanci často nerozumí, nedovedou se s hosty domluvit a neumí splnit přání hostů. Vysoká fluktuace zaměstnanců, dosluhující vybavení hotelu.
Uplatnění pro lidi bez zkušeností
Management sám mnoho zkušeností nemá a hotelovému byznysu v hodně případech nerozumí.
V době hodnocení byl/a:
Bývalý zaměstnanec
Z oddělení:Obsluha zákazníků, prodej na prodejně
Odpracoval u zaměstnavatele:zaměstnanec nic nevyplnil
Benefity pro zamestnance, možnost profesního růstu, individuální fin.ohodnoceni
Neprofesionalni postoj lidí z nejvyssich pozic při řešení vzniklých situaci. Bez rozdílů řeší vše razantně, bez ohledu na oboustrannou spokojenost v předešlých dnech či měsících.
HR oddeleni. Rekl bych, ze se snazi max pomoci svym zaměstnancům atd. Zaroven klam pred nastupem a napln prace uplne jina. A to vim i od jinych kolegu. Velka fluktuace zamestnancu na vsech strediskach. Obecne ne moc dobra pracovni atmosfera. Vsichni jsi ve stresu a pod napetim nadrizenych, kteri pozaduji max vykon s minimum pracovniku kteri chybi. O prescasech ani nemluvim. Skoro kazdodenni klasika. Ale vedeni to nezajima a prescasy se neproplaci. Neco radikalne by se melo zmenit od vedeni ke strane personalu, neboli toho malo “ceskeho” ktery to nejvice tahne. Jinak je to samy outsoursing ukrajina az to hezky neni. Spis je to smutny. Radsi zaplatit cizince kterym nejde o hodnoty hotelnictvi, ale jen o to, aby meli co nejvice penez, nezli zaplatit a opravdu zaplatit cesky personal, ktery ve finale udela praci za 3 takovy UK pracovniky. Asi jsem stara skola hotelnictvi ale v tomhle opravdu cestu v pred v progresu hotelu nevidim. Nynejsi managmet by si mel uvedomit, ze zakladem a stavebnim kamenem uspesneho hotelu je kvalitni personal! Hold se musi radne zaplatit! V dnesni dobe uz davno neni bran personal (kvalitni) jak naklad ale jak prinos pro firmu. V dobre fungujicich hotelech je fluktuace zamestnancu zanedbatelna. A to se vlastne dostavame na zacatek tohoto komentare
Za byvaleho vedení společnosti se jeste se zamestnanci jednalo slušně. Zakladna spolupracovniku byla skvela
Následně nove vedeni dokázalo behem par let totalne otravit v podstate vsechny dlouhodobe zamestnance
Chvastave sliby ohledne zvýšení mezd, diskriminace, nerealne az totalne nesmyslne požadavky naprosto oborově nevzdelanych lidi.
Blízko mého bydliště
Brigáda, která se týkala oboru mého studia (v hotelu Růže i Old inn)
Vcelku dobrý pracovní kolektiv
Když jsem nastupovala byla jsem opravdu hrdá a vděčná, že v takových hotelech mohu pracovat. Za celých 5 let se zde vystřídalo nespočet F&B manažerů a ostatních zaměstnanců a rok od roku šly oba hotely od 10 k 5 ať už z hlediska kvality poskytovaných služeb nebo přístupu k personálu a pod.. Po 5 letech jsem odcházela s tím, že se dnes stydím říct, že jsem v těchto hotelech pracovala. Opravdu smutné.
Příležitost využít cizí jazyky
Češi se zde ubytují či stravují výjimečně - ceny jsou vysoké a nepřiměřené kvalitě, takže je zde především klientela z Asijských zemí a další.
Nadřízený nejsou vůbec k zaměstnancům/pokojskych/vůbec neseriózní!!!! Oni dávají že jsou víc než nějaká pokojská nebo uklízečka.proto tam málo kdo vydrží!!!!!
Společnosti ze skupiny Alma Career budou zpracovávat Vámi zadaný e-mail, aby Vám mohly posílat nabídky nových pozic a/nebo hodnocení firem. Nastavení těchto e-mailů můžete spravovat ve svém účtu na Atmoskopu Zobrazit více | Podmínky služby
Zaujala / nezaujala vás firma Bohemia Properties a.s.?
Atmoskop.cz - najděte si práci, která vám sedne
Věříme, že by lidé měli mít práci, která přirozeně zapadne do života, jaký chtějí mít.
Hodnocení jsou anonymní a firmy je nemohou smazat.
Ještě nemáte účet na Atmoskop.cz? Zaregistrujte se