logo

Daimler Truck Customer Services & Parts s.r.o.

Přibližně 150 zaměstnanců
Logistika náhradních dílů a zákaznický servis

Představení

At Daimler Truck Customer Services & Parts s.r.o., we provide aftersales services on a global level. Based in Prague, we steer worldwide logistics of spare parts and provide customer service to retailers. Our growing young entity belongs under Daimler Truck – one of the world's largest commercial vehicle manufacturers of trucks and buses. What makes our company stand out is our unique company culture, focus on work-life balance of our employees and a diverse international team.

Jak by mi to tady sedlo?
Zjistěte, jak se potkávají vaše představy s tím, co říkají zaměstnanci této firmy.
Projděte si detaily firmy od
Všech zaměstnanců (53)
Všech oddělení/oborů (53)
Komentáře zaměstnanců

home office friendly environment
salary increase does not align with inflation training for newcomers / new positions could be improved
V době hodnocení byl/a:
Současný zaměstnanec
Z oddělení:Logistika, doprava
Odpracoval u zaměstnavatele:více než 2 roky
Napsáno:červenec 2024
Byl tento komentář užitečný?
Nahlásit

Pro zobrazení dalších komentářů se přihlaste

Ještě nemáte účet na Atmoskop.cz? Zaregistrujte se

Přihlášením si dále odemknete:
  • Jednodušší sledování firem a odběr nabídek
  • Přesnější doporučení firem odpovídajících vašim potřebám
  • Veškerý obsah Atmoskopu
Flexibility
Salary, management
V době hodnocení byl/a:
Současný zaměstnanec
Z oddělení:Logistika, doprava
Odpracoval u zaměstnavatele:více než 1 rok
Napsáno:červenec 2024
Byl tento komentář užitečný?
Nahlásit

Galerie
Daimler Truck Customer Services & Parts s.r.o. image 1
Daimler Truck Customer Services & Parts s.r.o. image 2
Daimler Truck Customer Services & Parts s.r.o. image 3
Daimler Truck Customer Services & Parts s.r.o. placeholder+9

home office flexibility benefits merchandise
Salary could be better, similar companies have higher salary or better benefits. Some of the management does not really have a clue how their employees work and what's the day-to-day operations like. They have issues to answer questions. Management does not spend much time with new comers and don't check if they are well trained.
V době hodnocení byl/a:
Současný zaměstnanec
Z oddělení:Logistika, doprava
Odpracoval u zaměstnavatele:více než 2 roky
Napsáno:červenec 2024
Byl tento komentář užitečný?
Nahlásit

I appreciate the possibility of working from home 80% of time, atmosphere within the company and good work-life balance. Nice office is also an advantage. All the team is very nice to work. Nice international environment.
All is good for now
V době hodnocení byl/a:
Současný zaměstnanec
Z oddělení:Nákup
Odpracoval u zaměstnavatele:méně než 1 rok
Napsáno:listopad 2024
Byl tento komentář užitečný?
Nahlásit

logo
Jak by mi to sedlo ve společnosti Daimler Truck Customer Services & Parts s.r.o.?
Zjistěte, jak se potkávají vaše představy s tím, co říkají zaměstnanci této firmy.
Stačí 3 minuty
Home office
V době hodnocení byl/a:
Současný zaměstnanec
Z oddělení:Administrativa
Odpracoval u zaměstnavatele:více než 1 rok
Napsáno:srpen 2024
Byl tento komentář užitečný?
Nahlásit

4 dny home office Dobry kolektiv Moderní prostory kanceláří
Bez možnosti karierniho rustu Roční ohodnocení je skoro nulové, neda se diskutovat o mzdě Žádné školení od zaměstnavatele
V době hodnocení byl/a:
Současný zaměstnanec
Z oddělení:Zákaznická podpora
Odpracoval u zaměstnavatele:více než 1 rok
Napsáno:srpen 2024
Byl tento komentář užitečný?
Nahlásit

The workplace has a great atmosphere and supportive environment. Colleagues are friendly, the manager is positive, and the office is nice. The benefits are good, and there’s a good work-life balance. Overall, it’s a great place to work
V době hodnocení byl/a:
Současný zaměstnanec
Z oddělení:Zákaznická podpora
Odpracoval u zaměstnavatele:více než 1 rok
Napsáno:červenec 2024
Byl tento komentář užitečný?
Nahlásit

Company culture Modern environment Professional development Team cooperation
Cooperation with headquarters and external partners - potential of improvement
V době hodnocení byl/a:
Současný zaměstnanec
Z oddělení:Zákaznická podpora
Odpracoval u zaměstnavatele:více než 2 roky
Napsáno:červenec 2024
Byl tento komentář užitečný?
Nahlásit

Management attitude is by far the best I have experienced in my career Flexibility within working hours and homeoffice Great colleagues Employee leasing for Mercedes-Benz car
I wish the departments in Germany were also so cooperative and agile as the teams in Prague are - often we get stuck to wait for their feedback/decisions. Starting salary negotiation is crucial, during yearly salary review is difficult to achieve significant improvement.
V době hodnocení byl/a:
Současný zaměstnanec
Z oddělení:Logistika, doprava
Odpracoval u zaměstnavatele:více než 2 roky
Napsáno:červenec 2024
Byl tento komentář užitečný?
Nahlásit

Colleagues, family company, benefits, Boss, all
missing some more power / push in corporate policy
V době hodnocení byl/a:
Současný zaměstnanec
Z oddělení:Kvalita, kontrola kvality
Odpracoval u zaměstnavatele:více než 2 roky
Napsáno:červenec 2024
Byl tento komentář užitečný?
Nahlásit
Zaujala / nezaujala vás firma Daimler Truck Customer Services & Parts s.r.o.?
Můžete tím získat vhodné nabídky práce.