logo

Česká pošta, s.p.

Přibližně 20 000 zaměstnanců
Poštovní služby

Představení

Jsme jednou z největších firem v České republice. Aktuálně procházíme transformací a měníme způsob, jakým fungujeme, a vy máte možnost ovlivnit budoucnost České pošty. Naše pobočky, depa, třídící centra a doručovací kontaktní centra pracují v dokonalé souhře. Kurýři, pracovníci na přepážkách a zaměstnanci z centrály, každý z nich hraje klíčovou roli ve fungování celé firmy. Přidejte se k nám a přispějte k úspěchu a inovacím, které nám pomohou růst a uspět v rychle se měnícím prostředí.

Jak by mi to tady sedlo?
Zjistěte, jak se potkávají vaše představy s tím, co říkají zaměstnanci této firmy.
Projděte si detaily firmy od
Všech zaměstnanců (830)
Všech oddělení/oborů (830)
Komentáře zaměstnanců

Byla to krásná práce s lidmi a pro lidi a v příjemném kolektivu.
Změnu managementu a snížení stavů v této oblasti. Služby České pošty, s.p., které pošta poskytovala svým zákazníkům byly na nějaké úrovni a tento podnik byl zákazníky dříve uznáván. V současnosti kam Česká pošta, s.p. díky svým službám spíše než poštovním službám jako takovým směřuje, nevidím její budoucnost moc dobře. Zákazníkům je spíše pro smích. Management ČP nezajímá už nic jiného než poštovní služby jako takové, spíše navyšování nesmyslných plánů v oblasti nabízení a poskytování přehnaných bankovních služeb a pojištění a to v době, kdy je na trhu tzv. bankovní poradenství, které svým klientům nabídne ten nejlepší produkt, který bude zákazníkovi nejvíce vyhovovat. Je to dost smutné, kam to ČP dopracovala. Nás, kteří jsme s láskou k tomuto povolání přistupovali a vykonávali několik let, byli jsme odmaturovaní pošťáci, tak nás z důvodu snižování stavů, a že jsme se znelíbili vedení, bez varování vyhodili Po nás se na poště vystřídalo již mnoho nekvalifikovaných pracovníků a stavy se znovu navýšily.
V době hodnocení byl/a:
Bývalý zaměstnanec
Z oddělení:Obsluha zákazníků, prodej na prodejně
Odpracoval u zaměstnavatele:více než 10 let
Napsáno:červen 2018
Byl tento komentář užitečný?
Nahlásit

Pro zobrazení dalších komentářů se přihlaste

Ještě nemáte účet na Atmoskop.cz? Zaregistrujte se

Přihlášením si dále odemknete:
  • Jednodušší sledování firem a odběr nabídek
  • Přesnější doporučení firem odpovídajících vašim potřebám
  • Veškerý obsah Atmoskopu
pracovní doba po-pá, volnější prac. doba tzn, až jak si uděláš svou práci jdeš domů
špatné vztahy na pracovišti
V době hodnocení byl/a:
Současný zaměstnanec
Z oddělení:Logistika, doprava
Odpracoval u zaměstnavatele:více než 2 roky
Napsáno:prosinec 2018
Byl tento komentář užitečný?
Nahlásit

s ničím
budu dávat výpověd ve zkušební době
V době hodnocení byl/a:
Současný zaměstnanec
Z oddělení:Obsluha zákazníků, prodej na prodejně
Odpracoval u zaměstnavatele:méně než 3 měsíce
Napsáno:listopad 2018
Byl tento komentář užitečný?
Nahlásit

Takzvané sociální jistoty, každý měsíc přišla výplata včas, stravenky jako bonus, dnes už pomalu v každé větší firmě.
Změnila bych přístup k přepážkovým zaměstnancům, je na ně nakládáno mnoho povinností, zejména nesplnitelné plány objemu zakládání nových účtů, pojistek, plány objemu prodeje tiskovin, losů apod., toto vše by se mělo na poště změnit, jinak budou neustále odcházet kvalitní zaměstnanci, dále také zázemí některých poboček není úplně pěkné.
V době hodnocení byl/a:
Bývalý zaměstnanec
Z oddělení:Obsluha zákazníků, prodej na prodejně
Odpracoval u zaměstnavatele:více než 5 let
Napsáno:únor 2018
Byl tento komentář užitečný?
Nahlásit

logo
Jak by mi to sedlo ve společnosti Česká pošta, s.p.?
Zjistěte, jak se potkávají vaše představy s tím, co říkají zaměstnanci této firmy.
Stačí 3 minuty
zvýšit platy, aby neutíkalo tolik lidí, ostatní se pak mohou sedřít a nikoho to nezajímá, že dělají práci za dva za pár kaček.
V době hodnocení byl/a:
Současný zaměstnanec
Z oddělení:Logistika, doprava
Odpracoval u zaměstnavatele:více než 10 let
Napsáno:únor 2018
Byl tento komentář užitečný?
Nahlásit

zeštíhlit manažerskou strukturu od úrovně obvodu, regionu a přidat lidi do provozu a zaplatit je

Jistotu a stabilitu
Výplata přesně ve výplatní termín, tradice, státní podnik

Řád a pravidla
Vše se řídí predpisy
V době hodnocení byl/a:
Současný zaměstnanec
Z oddělení:Obsluha zákazníků, prodej na prodejně
Odpracoval u zaměstnavatele:více než 1 rok
Napsáno:srpen 2018
Byl tento komentář užitečný?
Nahlásit

ničeho
víc pěnez férové jednání
V době hodnocení byl/a:
Bývalý zaměstnanec
Z oddělení:Jiné
Odpracoval u zaměstnavatele:více než 1 rok
Napsáno:srpen 2018
Byl tento komentář užitečný?
Nahlásit

Pracoval jsem na poště v různých pozicích, na různých úrovních v různém čase. Odešel jsem od přepážky v době, kdy se moji nadřízení ke mně chovali víceméně slušně a férově. Potom jsem pracoval v nižším managementu s často se měnícími nadřízenými. Těžko hodnotit, každý jiný. V zásadě bez výrazných potíží. Na přepážkách je dnes zcela jiná situace, stejně tak v doručovací službě, logistice.
Zaměřit se na to, co veřejnost od pošty očékává. To znamená, doručit něco, někam, v dohodnutém čase. K tomu základní peněžní služby, orientace bankovních služeb na potřeby klienta, ne na kvantitu. Zcela zrušit nabídku peněžních a jiných služeb u doručovatelů, nebo aby nabídka nebyla součástí osobního ohodnocení. Nastavit podmínky osobního ohodnocení přepážkových zaměstnanců tak, aby byly splnitelné. Plány bankovních produktů potom slouží pouze k buzeraci nadřízených a nevyplácení plných mezd. Zamezit odchodu kvalitních zaměstnanců. Zamezit v zásadě libovolného psychického teroru v obchodní části. Snížení zbytečné administrativy, optimalizace míst ve všech částech managementu o minimálně 1/3. Zrušení prodeje předmětů na přepážkách, které nekupují zákazníci, ale zaměstnanci, kteří si takto zachovávají osobní ohodnocení ve svých mzdách. Kontrola, zda se nejedná o nevýhodně uzavřené kontrakty, kdy se bere cca 30 tisíc zaměstnanců jako potenciálních zákazníků, když dostanou prodej nesmyslného zboží jako úkol v osobním ohodnocení. Kontrola nevýhodně uzavřených smluv s podavateli. Robotizace na třídících centrech, optimalizace dodacích termínů v době špiček podání (pneumatiky, Vánoce atp.). Dodržování termínů dodání. Větší propojení agendy se státní správou....
V době hodnocení byl/a:
Bývalý zaměstnanec
Z oddělení:Administrativa
Odpracoval u zaměstnavatele:více než 10 let
Napsáno:leden 2018
Byl tento komentář užitečný?
Nahlásit

PŘÍSTUPU K PODŘÍZENÝM
ZMĚNIT VEDOUCÍ NĚKTERÝCH POBOČEK A PROVĚŘOVAT JEJICH CHOVÁNÍ K PODŘÍZENÝM A TRESTAT ZNEUŽÍVÁNÍ ŽEN JEJICH PŘÍMÝM NADŘÍZENÝM
V době hodnocení byl/a:
Bývalý zaměstnanec
Z oddělení:Administrativa
Odpracoval u zaměstnavatele:více než 10 let
Napsáno:červenec 2018
Byl tento komentář užitečný?
Nahlásit

Více se zaměřit na poštovní transakce a méně se zabývat obchodními činnostmi (prodejem pojištění, nabízením účtů atd..)
V době hodnocení byl/a:
Bývalý zaměstnanec
Z oddělení:Obsluha zákazníků, prodej na prodejně
Odpracoval u zaměstnavatele:více než 1 rok
Napsáno:únor 2018
Byl tento komentář užitečný?
Nahlásit
Zaujala / nezaujala vás firma Česká pošta, s.p.?
Můžete tím získat vhodné nabídky práce.