logo

ČSOB Pojišťovna, a. s., člen holdingu ČSOB

Přibližně 750 zaměstnanců
Pojišťovnictví

Představení

Patříme mezi přední hráče na českém trhu. Pomáháme svým klientům chránit to, na čem jim záleží – ať už jde o zdraví, majetek, nebo finanční jistotu. Naším cílem je nejen řešit nečekané životní situace, ale také podporovat své klienty v jejich plánech a snech. Jako součást skupiny ČSOB máme za zády silné zázemí a nabízíme řešení, která jsou praktická a srozumitelná pro každého. Jsme moderní a energickou společností, která neustále hledá nové příležitost k růstu.

Jak by mi to tady sedlo?
Zjistěte, jak se potkávají vaše představy s tím, co říkají zaměstnanci této firmy.
Projděte si detaily firmy od
Všech zaměstnanců (61)
Všech oddělení/oborů (61)
Komentáře zaměstnanců

Benefity, různorodá práce, tvořivá práce, silná společnost, známá společnost Společnost dává příležitost i seniorním zaměstnancům, od kterých se dá leccos naučit
Zkostnatělost, spousta zbytečných nadřízených a spousta zbytečných agend. Přes spoustu mezičlánků se nevidí na poslední články, které vytvářejí hodnoty. Názor těch, co se setkávají s realitou nikoho nezajímají. Když říkáte to, co se chce slyšet, je dobře. Když říkáte to, co se slyšet nechce, nejste loajální. Chybí pravidla-

Náročné úkoly
Za poslední rok jsem dostala příležitost se zúčastnit pilotního projektu v oblasti tréninku pojišťovacích expertů na specializovaných pojišťovacích přepážkách České pošty. Vedoucí pracovník mi svěřil toto vzdělávání jako samostatný cíl, mohla jsem si sama vytvořit způsob vzdělávání, který se opíral o moji praxi a dosavadní zkušenosti.

Uplatnění pro starší 50 let
Při výběrovém řízení se mne nikdo neptal na věk, ale vedoucí pracovníci se zajímali o mé zkušenosti z praxe. při společných akcích vidím, že členy týmu jsou lidé všech věkových kategorií. Kolegové 55+ mají ve společnosti příležitost pro další kariérní postup. Mnozí toho rovněž využili.
V době hodnocení byl/a:
Současný zaměstnanec
Z oddělení:Management
Odpracoval u zaměstnavatele:více než 1 rok
Napsáno:březen 2019
Byl tento komentář užitečný?
Nahlásit

Pro zobrazení dalších komentářů se přihlaste

Ještě nemáte účet na Atmoskop.cz? Zaregistrujte se

Přihlášením si dále odemknete:
  • Jednodušší sledování firem a odběr nabídek
  • Přesnější doporučení firem odpovídajících vašim potřebám
  • Veškerý obsah Atmoskopu
Vše je skvělé,přístup,výplaty školení atd.
Nic není s čím bych byla nespokojená
V době hodnocení byl/a:
Současný zaměstnanec
Z oddělení:Obsluha zákazníků, prodej na prodejně
Odpracoval u zaměstnavatele:méně než 1 rok
Napsáno:říjen 2018
Byl tento komentář užitečný?
Nahlásit

V kanceláři je vcelku teplo a neprší tam tím výhody končí.
Zvednout základní platy.
V době hodnocení byl/a:
Současný zaměstnanec
Z oddělení:Jiné
Odpracoval u zaměstnavatele:více než 5 let
Napsáno:březen 2018
Byl tento komentář užitečný?
Nahlásit

Peníze vždy dorazily včas na účet
Zrušit swartz systém, který v pojišťovně panuje. Podpora obchodu vázne. Přednost má makléř před interní distribuční sítí.
V době hodnocení byl/a:
Bývalý zaměstnanec
Z oddělení:Obchodník
Odpracoval u zaměstnavatele:více než 2 roky
Napsáno:březen 2018
Byl tento komentář užitečný?
Nahlásit

logo
Jak by mi to sedlo ve společnosti ČSOB Pojišťovna, a. s., člen holdingu ČSOB?
Zjistěte, jak se potkávají vaše představy s tím, co říkají zaměstnanci této firmy.
Stačí 3 minuty
mimopracovní aktivity
bohužel všechno...přístup, ohodnocení, motivace
V době hodnocení byl/a:
Bývalý zaměstnanec
Z oddělení:Obsluha zákazníků, prodej na prodejně
Odpracoval u zaměstnavatele:více než 2 roky
Napsáno:únor 2018
Byl tento komentář užitečný?
Nahlásit

Benefity. Příspěvky na soukromé životní pojištění a penzijní připojištění, příspěvky na obědy, skvělé akce např. sportovní hry, relaxační kurzy.
V době hodnocení byl/a:
Bývalý zaměstnanec
Z oddělení:Administrativa
Odpracoval u zaměstnavatele:více než 2 roky
Napsáno:únor 2018
Byl tento komentář užitečný?
Nahlásit

Práce je rozmanitá a nenudím se
Nevím, jsem se vším spokojen
V době hodnocení byl/a:
Současný zaměstnanec
Z oddělení:Obsluha zákazníků, prodej na prodejně
Odpracoval u zaměstnavatele:více než 10 let
Napsáno:prosinec 2017
Byl tento komentář užitečný?
Nahlásit

Jsem placená opravdu za práci, kterou odvedu. Když pracuji více, projeví se to na mém plánu a příjmu, když méně, je to stejné. Nefunguje to zde tak, že bych měla stále stejný plat bez ohledu na to, zda pracuji málo nebo hodně a překročím plán. Výhodou je i pasivní příjem, který mi tato práce přináší. Pokud mám rozpracované obchody a vím, že je do budoucna uzavřu, vytvářím si příjem i na měsíce dopředu. Jelikož pracuji jako OSVČ, mám s tím spojenou i flexibilitu ve volném čase – mohu si sama naplánovat dny, cestovat a dopřát si více volnosti. Na pozici team leadera se snažím starat o své nováčky tak, aby se cítili dobře, měli jistotu, že dostávají potřebné informace, a vždy měli po ruce někoho, kdo jim pomůže. V rámci vzdělávání na začátku vše hezky prezentují (i když pro někoho to může působit až kýčovitě), ale naučili mě spoustu potřebných věcí, které v praxi skutečně využívám. Velkou výhodou je i možnost růstu – ať už se jedná o kariérní postup na vyšší pozici, nebo o navýšení provize. Obě cesty jsou zde dostupné.
Vadí mi časté změny v prostředí a nastavení procesů. Občas je mi vyčítáno, že pracuji málo, i přestože moje výplata tomu neodpovídá. Pokud potřebuji zjistit konkrétní informace, ne vždy se mi podaří je získat přesně – například prostřednictvím infolinky a podobných zdrojů. Mnoho věcí si musím dohledávat sama a stále se učím, a to i po několika letech praxe. Vím, že externí obchodníci pro makléřské společnosti mohou mít vyšší provize než my v interní distribuci, což někdy působí demotivačně. Jsme tlačeni k přinášení stále nových a nových smluv (což je pochopitelné). Nicméně i smlouvy, které již máme ve správě, vyžadují značnou péči a práci, aby byly dlouhodobě udržitelné. Při sjednávání obchodů se mi často stává, že i když obchod složitě donesu až do finální fáze, pojišťovna ho nakonec neschválí. To je demotivující, protože čas a energie vložené do obchodu se v takových případech nevrátí. Pokud nepřináším nové obchody u stávajících klientů, je mi někdy naznačováno, že bych mohla přijít o pojistný kmen, který jsem převzala po kolegyni, jež odešla. To ve mně vytváří pocit nejistoty, přestože se o klienty dlouhodobě starám a věnuji jim potřebnou péči. Tlak na výkon je vysoký a mám pocit, jako by šlo jen o čísla – každá z nás je nějaké číslo, které nosí další čísla. Důležité je také zmínit, že občas mám pocit, jako by se zde jelo na kvantitu a ne na kvalitu. Pojistit klienta je přitom podstatou kvalitního jednání, důvěrného vztahu a mé ochoty klientovi pomoci, nikoli jen udělat obchod rychle a jet hned na další schůzku. Někdy mám pocit, že právě ten, kdo jede na kvantitu, je chválen, a já, která se snažím o kvalitu, chválená nejsem – protože v tabulce svítím s menším číslem než ostatní.
V době hodnocení byl/a:
Současný zaměstnanec
Z oddělení:Obchodník
Odpracoval u zaměstnavatele:více než 2 roky
Napsáno:srpen 2025
Byl tento komentář užitečný?
Nahlásit

Zajímavé benefity, zajímavé projekty
Veškeré rozhodování trvalo i na korporát enormně dlouho. Velmi často se práce na projektech pozastavovaly z důvodu nerozhodnosti a (nebo) neustálého hledání lepších či levnějších variant.
V době hodnocení byl/a:
Bývalý zaměstnanec
Z oddělení:IT, vývoj software
Odpracoval u zaměstnavatele:více než 2 roky
Napsáno:únor 2025
Byl tento komentář užitečný?
Nahlásit

Strašný strašný strašný už nikdy
S ničím byl to des
V době hodnocení byl/a:
Bývalý zaměstnanec
Z oddělení:Finance, účetnictví
Odpracoval u zaměstnavatele:méně než 3 měsíce
Napsáno:říjen 2024
Byl tento komentář užitečný?
Nahlásit
Zaujala / nezaujala vás firma ČSOB Pojišťovna, a. s., člen holdingu ČSOB?
Můžete tím získat vhodné nabídky práce.