Allianz pojišťovna, a.s.

245 hodnocení
Přibližně 1 250 zaměstnanců
Pojišťovnictví
Jdu hodnotit

Přehled

Zaměstnanci si tu pochvalují

  • Možnost učit se novým věcem
  • Pružná pracovní doba
  • Volnost a samostatnost

A o čem se zaměstnanci rozpovídali?

Je super že mohu (spíše musím) pracovat 10-12 hodin denně. Ohledně benefitů vám řeknu až po vyhodnocení 13 platu. Jediné…

Co dalšího se jim líbí a co jim naopak vadí?

Firemní atmosféra v kostce

Jaký je zaměstnavatel

78 %
+

Kolegové

79 %
+

Nadřízení

75 %
+

Kompletní přehled



Jste firma? Chcete být vidět pro porovnání jako tyto tři společnosti?

Zjistit více

Projděte si detaily firmy od


Komentáře zaměstnanců

Nejpřínosnější Nejnovější

  • Je super že mohu (spíše musím) pracovat 10-12 hodin denně. Ohledně benefitů vám řeknu až po vyhodnocení 13 platu. Jediné pozitivum vidím v tom že se díky této profesi potkávám s velmi zajímavými lidmi.
  • 1) určitě by jste se měli zamyslet nad smysluplnou podporou kanceláří. V současném systému my podporujeme Allianz a neseme min 70% nákladů, musíme poskytovat zdarma služby, držet otvírací dobu atd. Dnes kanceláře slouží hlavně k vyřizování neplacené administrativy pro cizí klienty a klienty makléřů a velice minoritně k sjednávání nových obchodů takže pokud zaměstnám člověka tak na něho musím vydělat, aby měl nějaký příjem a z ohledem na nabídku možností na trhu jsme mzdově nekonkurenceschopní. 2) Nelíbí se mi cenotvorba pro makléře vs KOS. Makléř si cenu vytvoří s první a je mu dodatečně schválena my musíme složitě žádat. Byl bych rád kdyby si společnost uvědomila že obchodník který jde cestou KOS se vzdal velkého trhu a je závislý pouze na jedné pojišťovně proto by systém podpory měl toto reflektovat a KOS by měla mít nejlepší cenu z první a makléř by měl žádat. Srovnat pravidla i pro největší makléře při úpisu korporátního pojištění. To co se stalo letos mě, beru jako zásadní podraz ze strany pojišťovny pro kterou loajálně pracuji již takřka 20 let

Současný zaměstnanec

Z oddělení:
Obchodník

Pracuje u zaměstnavatele:
více než 10 let

Napsáno:
před více než 1 rokem

  • Za posledních 5 let se situace velmi zhoršila a nemám co pochválit. Práce obchodních zástupců je znevážena. Jsme špatně ohodnoceni, není nám poskytováno vzdělávání. To vše je jen pro nováčky.
  • Žádná podpora kanceláří. Obrovská administrativní zátěž kanceláří a bez ohodnocení. Neférové jednání manažérů. Otevírají se kanceláře, které nesplňují pravidla. Např. Náměšť nad Oslavou, Slavkov. Přechod na multilevel nepřinesl nic obchodně pozitivního. Jen vidíme, že jsou zde funkce manažerů. kteří pro obchod roky nic neudělali. Sledují jen svůj vlastní prospěch. Největší nesmysl bylo rozdělení na Brno I a Brno II. Investuje se pouze do nováčků, kteří zde stejně dlouho nesetrvávají. Kariérní systém je velmi tvrdý. Baget pro ředitelství je naprosto neprůhledný a nevíme kam je investováno. Dříve za něj byly pořizovány výjezdní porady, příspěvky na reklamu. Nyní mám pocit, že se investuje jen do mamažerů.

Současný zaměstnanec

Z oddělení:
Obchodník

Pracuje u zaměstnavatele:
více než 10 let

Napsáno:
před více než 1 rokem

  • Produktu
  • Vyměnil bych cele vedení obchodní sluzby

Současný zaměstnanec

Z oddělení:
Obchodník

Pracuje u zaměstnavatele:
více než 5 let

Napsáno:
před více než 1 rokem

  • Plat a flexibilní pracovní doba, občerstvení a stravování na pracovišti.
  • Prakticky žádné zaškolení, když jsem se obrátila na vedoucí nebo kolegyni, která mi měla vysvětlit složité programy se kterými jsem pracovala, tak vše bylo velmi rychlé a většinou na mne neměli čas, takže jsem se vše musela učit sama, systémem POKUS-OMYL, k tomu na vedlejším stole vyhrávalo hlasitě rádio vedoucí, a když jsem jej vypnula, tak jsem byla vedoucí napomenuta, takže v hluku diskotéky jsem se musela sama učit nové programy, a když jsem již koncem 3.měsíce samostatně zvládala řešit jednoduché obchodní případy, tak mi dali poslední den mé zkušební doby výpověď, jelikož se jedna kolegyně chtěla vrátit dříve z mateřské dovolené na toto místo. Možná, že na jiných oddělení je to lepší,...... no to co jsem zažila začátkem tohoto roku v ALLIANZ na ústředí pojišťovny nikomu nepřeji.

Bývalý zaměstnanec

Z oddělení:
Kvalita, kontrola kvality

Pracoval u zaměstnavatele:
méně než 3 měsíce

Napsáno:
před více než 1 rokem

  • Allianz nabízí svým zaměstnancům velkou škálu benefitů, je ovšem srovnatelná s většinou korporátů a tak už tyto benefity zaměstnanci obvykle považují za standard a ne něco, čím by společnost vynikala. Možná je to škoda, ale vzhledem k situaci na pracovním trhu toto při výběru zaměstnavatele není faktor, protože nabídka je všude obdobná. Za mě je naprosto k nezaplacení pružná pracovní doba, Už si nedokážu představit práci někde, kde musím být na čas na značkách. V týmu jsme všichni banda stejnejch cyniků, takže můžu s čistým svědomím říct, že se do práce těším. Prostě to jsou věci, který se penězma nedaj vyčíslit :) Přijde mi, že se poslední dobou častěji konají hromadné akce pro zaměstnance. A to je super, protože v tu chvíli si člověk uvědomí jak strašně velký věci je součástí.
  • jasně stanovené kompetence a odpovědnosti

Současný zaměstnanec

Z oddělení:
Administrativa

Pracuje u zaměstnavatele:
více než 2 roky

Napsáno:
před více než 1 rokem

  • učení obchodování, spolupráce s regionem, s kolegy v mé skupině
  • vylepšení vidím v programech, hlavně v Alfě, je tam strašný chaos co se týká vyhledávání smluv. Vadí mi ztráta zájmu od vedení společnosti směrem k obchodníkovi, Arogance, ke klientům, myslím komunikace např. dopisu upomínky. Špatný systém v odesílání dopisů přes jiné společnosti, ke klientům se pošta nedostává, likvidace pojistných událostí , lhůta likvidace se prodlužuje, jak můžeme neplníme , nebo až na urgenci klienta, můj názor je ten, že co se týká péče o klienty a o obchodníky se hodně zhoršilo. Nemyslím tím finance, ale komunikaci, jednání,

Současný zaměstnanec

Z oddělení:
Obchodník

Pracuje u zaměstnavatele:
více než 10 let

Napsáno:
před více než 1 rokem

  • Samostatnost, časová flexibilita .
  • Neodbornost a nefunkčnost nižších manažerů, zbytečný mezičlánek. Nerovný kariérní systém , upravovaný různými koeficienty, vysoké kauční konto = zadržování výdělku.

Současný zaměstnanec

Z oddělení:
Obchodník

Pracuje u zaměstnavatele:
více než 10 let

Napsáno:
před více než 1 rokem

  • O zaměstnance se tu starají velmi dobře. Máme mnoho benefitů, perfektní kolektiv (zam-ci se vybírají tak, aby zapadli do celého týmu), možnost kariérního růstu a jistotu, že nám ve výplatní den výplata přijde.
  • Určitě by zde byl prostor pro zvýšení mzdy, ve srovnání s konkurencí jsme pořád pozadu.

Současný zaměstnanec

Z oddělení:
Administrativa

Pracuje u zaměstnavatele:
více než 5 let

Napsáno:
před více než 1 rokem

  • Značka, kvalita produktů
  • Vedení- od VT, OM..., nenaslouchání jiným názorům a chtít řešit problémy, vnitrofiremní komunikace, osobní odpovědnost manažerů, loajálnost k firmě (asi někteří nevědí co to je), fluktuace - stabilita 0(včetně manažerů) , řada lidí si chodí jen pro peníze a nic ostatní je nezajímá včetně toho po nás potopa, vždyť tu jsme jen na 5let a pak se uvidí, odchody kvalitních a loajálních kolegů, špatně nastavená motivace včetně dlouhodobé ( stabilizace lidí), větší flexibilita v čase,

Současný zaměstnanec

Z oddělení:
Obchodník

Pracuje u zaměstnavatele:
více než 10 let

Napsáno:
před více než 1 rokem

  • - flexibilita - neformálnost
  • Přístup vedoucího k zaměstnancům: - chování k zaměstnancům jako k invenáři - zastání malé (v případě, že se to hodí) - přestože vyšších míst bylo opakovaně doporučováno lepší finanční ohodnocení zaměstnanců, přímým nadřízeným toto doporučení nebylo akceptováno - zaměstnancům byla poskytována minimální možnost vzdělávání v oboru - přidělování práce, která nadřízenému připadala nudná a sám jí dělat nechtěl - s čímž se nijak netajil - vedoucí se sám věnoval zejména VIP klientům, zaměstnancům ponechával nelukrativní klienty - dříve přidělené zaměstnanecké benefity byly odebrány z důvodu momentální finanční krize (tato krize ovšem nadřízenému nezabránila v několika týdenní zámořské rekreaci) Toto prosím nepovažujte za recenzi Allianz pojišťovny ČR jako celé instituce, jedná se pouze o osobní zkušenost týkající se jednoho jediného prodejního místa.

Bývalý zaměstnanec

Z oddělení:
Administrativa

Pracoval u zaměstnavatele:
více než 5 let

Napsáno:
před více než 1 rokem


Firemní atmosféra v kostce

Jaký je zaměstnavatel

Skloubení pracovního a osobního života
78 %
+
Stabilita a budoucnost firmy
80 %
+
Slušné a férové jednání
76 %
+

Kolegové

Spolehlivost
77 %
+
Vzájemné porozumění
80 %
+
Celková spolupráce
80 %
+

Nadřízení

Schopnost pochválit
74 %
+
Férovost
77 %
+
Důvěra
75 %
+
Celková spolupráce
74 %
+

Výše příjmu

Míra spokojenosti

67 %

Jak zaměstnanci hodnotí svůj příjem?

Za moji práci mě platí velmi dobře říká 43

Za moji práci mě platí slušně říká 69

Mohlo by to být lepší, ale nestěžuju si říká 83

Jinde by mi za stejnou práci nejspíše zaplatili lépe říká 26

Jinde by mi za stejnou práci určitě zaplatili lépe říká 23


Zasloužíte si dostat přidáno…

…slýcháte tohle u vás ve firmě?
Řekněte o tom ostatním lidem, jak to máte s příjmem.

Ohodnotím svůj příjem

Zaměstnanci doporučují

Možnost učit se novým věcem

doporučuje 115

Pružnou pracovní dobu

doporučuje 105

Protoze muzete přijít mezi 6-9 ráno a podle toho zase odejít odpoledne.

Volnost a samostatnost

doporučuje 84

Možnost kariérního postupu

doporučuje 83

Náročné úkoly

doporučuje 79

Tato společnost má velké nároky na své lidi. Na plnění plánu, odbornosti a také na dodržování kodexu.


Komu byste doporučili svoji firmu?

Lidem, kteří hledají…

Jdu doporučit



Na čem mi v práci nejvíce záleží?