Allianz pojišťovna, a.s.

222 hodnocení
Přibližně 1 250 zaměstnanců
Pojišťovnictví

Přehled

Zaměstnanci si tu pochvalují

  • Možnost učit se novým věcem
  • Pružná pracovní doba
  • Volnost a samostatnost

A o čem se zaměstnanci rozpovídali?

Allianz nabízí svým zaměstnancům velkou škálu benefitů, je ovšem srovnatelná s většinou korporátů a tak už tyto benefity…

Co dalšího se jim líbí a co jim naopak vadí?

Firemní atmosféra v kostce

Jaký je zaměstnavatel

80 %
+

Kolegové

81 %
+

Nadřízení

78 %
+

Kompletní přehled


Máte to jinak ve vaší firmě?

Řekněte ostatním, jak to u vás chodí.
V bezpečí komunity 91 345 zaměstnanců.
Až to budete potřebovat vy, ostatní vám pomůžou.

Pomůžu ohodnocením své firmy


Projděte si detaily firmy od


Komentáře zaměstnanců

Nejpřínosnější Nejnovější

  • Allianz nabízí svým zaměstnancům velkou škálu benefitů, je ovšem srovnatelná s většinou korporátů a tak už tyto benefity zaměstnanci obvykle považují za standard a ne něco, čím by společnost vynikala. Možná je to škoda, ale vzhledem k situaci na pracovním trhu toto při výběru zaměstnavatele není faktor, protože nabídka je všude obdobná. Za mě je naprosto k nezaplacení pružná pracovní doba, Už si nedokážu představit práci někde, kde musím být na čas na značkách. V týmu jsme všichni banda stejnejch cyniků, takže můžu s čistým svědomím říct, že se do práce těším. Prostě to jsou věci, který se penězma nedaj vyčíslit :) Přijde mi, že se poslední dobou častěji konají hromadné akce pro zaměstnance. A to je super, protože v tu chvíli si člověk uvědomí jak strašně velký věci je součástí.
  • jasně stanovené kompetence a odpovědnosti

Současný zaměstnanec

Z oddělení:
Administrativa

Pracuje u zaměstnavatele:
více než 2 roky

Napsáno:
před více jak 1 rokem

  • O zaměstnance se tu starají velmi dobře. Máme mnoho benefitů, perfektní kolektiv (zam-ci se vybírají tak, aby zapadli do celého týmu), možnost kariérního růstu a jistotu, že nám ve výplatní den výplata přijde.
  • Určitě by zde byl prostor pro zvýšení mzdy, ve srovnání s konkurencí jsme pořád pozadu.

Současný zaměstnanec

Z oddělení:
Administrativa

Pracuje u zaměstnavatele:
více než 5 let

Napsáno:
před více jak 1 rokem

  • učení obchodování, spolupráce s regionem, s kolegy v mé skupině
  • vylepšení vidím v programech, hlavně v Alfě, je tam strašný chaos co se týká vyhledávání smluv. Vadí mi ztráta zájmu od vedení společnosti směrem k obchodníkovi, Arogance, ke klientům, myslím komunikace např. dopisu upomínky. Špatný systém v odesílání dopisů přes jiné společnosti, ke klientům se pošta nedostává, likvidace pojistných událostí , lhůta likvidace se prodlužuje, jak můžeme neplníme , nebo až na urgenci klienta, můj názor je ten, že co se týká péče o klienty a o obchodníky se hodně zhoršilo. Nemyslím tím finance, ale komunikaci, jednání,

Současný zaměstnanec

Z oddělení:
Obchodník

Pracuje u zaměstnavatele:
více než 10 let

Napsáno:
před více jak 1 měsícem

  • Za posledních 5 let se situace velmi zhoršila a nemám co pochválit. Práce obchodních zástupců je znevážena. Jsme špatně ohodnoceni, není nám poskytováno vzdělávání. To vše je jen pro nováčky.
  • Žádná podpora kanceláří. Obrovská administrativní zátěž kanceláří a bez ohodnocení. Neférové jednání manažérů. Otevírají se kanceláře, které nesplňují pravidla. Např. Náměšť nad Oslavou, Slavkov. Přechod na multilevel nepřinesl nic obchodně pozitivního. Jen vidíme, že jsou zde funkce manažerů. kteří pro obchod roky nic neudělali. Sledují jen svůj vlastní prospěch. Největší nesmysl bylo rozdělení na Brno I a Brno II. Investuje se pouze do nováčků, kteří zde stejně dlouho nesetrvávají. Kariérní systém je velmi tvrdý. Baget pro ředitelství je naprosto neprůhledný a nevíme kam je investováno. Dříve za něj byly pořizovány výjezdní porady, příspěvky na reklamu. Nyní mám pocit, že se investuje jen do mamažerů.

Současný zaměstnanec

Z oddělení:
Obchodník

Pracuje u zaměstnavatele:
více než 10 let

Napsáno:
před více jak 1 měsícem

  • Plat a flexibilní pracovní doba, občerstvení a stravování na pracovišti.
  • Prakticky žádné zaškolení, když jsem se obrátila na vedoucí nebo kolegyni, která mi měla vysvětlit složité programy se kterými jsem pracovala, tak vše bylo velmi rychlé a většinou na mne neměli čas, takže jsem se vše musela učit sama, systémem POKUS-OMYL, k tomu na vedlejším stole vyhrávalo hlasitě rádio vedoucí, a když jsem jej vypnula, tak jsem byla vedoucí napomenuta, takže v hluku diskotéky jsem se musela sama učit nové programy, a když jsem již koncem 3.měsíce samostatně zvládala řešit jednoduché obchodní případy, tak mi dali poslední den mé zkušební doby výpověď, jelikož se jedna kolegyně chtěla vrátit dříve z mateřské dovolené na toto místo. Možná, že na jiných oddělení je to lepší,...... no to co jsem zažila začátkem tohoto roku v ALLIANZ na ústředí pojišťovny nikomu nepřeji.

Bývalý zaměstnanec

Z oddělení:
Kvalita, kontrola kvality

Pracoval u zaměstnavatele:
méně než 3 měsíce

Napsáno:
před více jak 6 měsíci

  • - flexibilita - neformálnost
  • Přístup vedoucího k zaměstnancům: - chování k zaměstnancům jako k invenáři - zastání malé (v případě, že se to hodí) - přestože vyšších míst bylo opakovaně doporučováno lepší finanční ohodnocení zaměstnanců, přímým nadřízeným toto doporučení nebylo akceptováno - zaměstnancům byla poskytována minimální možnost vzdělávání v oboru - přidělování práce, která nadřízenému připadala nudná a sám jí dělat nechtěl - s čímž se nijak netajil - vedoucí se sám věnoval zejména VIP klientům, zaměstnancům ponechával nelukrativní klienty - dříve přidělené zaměstnanecké benefity byly odebrány z důvodu momentální finanční krize (tato krize ovšem nadřízenému nezabránila v několika týdenní zámořské rekreaci) Toto prosím nepovažujte za recenzi Allianz pojišťovny ČR jako celé instituce, jedná se pouze o osobní zkušenost týkající se jednoho jediného prodejního místa.

Bývalý zaměstnanec

Z oddělení:
Administrativa

Pracoval u zaměstnavatele:
více než 5 let

Napsáno:
před více jak 1 rokem

  • Samostatnost, časová flexibilita .
  • Neodbornost a nefunkčnost nižších manažerů, zbytečný mezičlánek. Nerovný kariérní systém , upravovaný různými koeficienty, vysoké kauční konto = zadržování výdělku.

Současný zaměstnanec

Z oddělení:
Obchodník

Pracuje u zaměstnavatele:
více než 10 let

Napsáno:
před více jak 1 měsícem

  • Pevné postavení společnosti, která má jméno ve světě. Prezentace Allianz pojišťovny je na vysoké úrovni.
  • Nedostatečná podpora v inzerci, musíme si vše hradit ze svého. Od reklamních předmětů přes vybavení kanceláří.

Současný zaměstnanec

Z oddělení:
Obchodník

Pracuje u zaměstnavatele:
více než 1 rok

Napsáno:
před více jak 1 měsícem

  • Je super že mohu (spíše musím) pracovat 10-12 hodin denně. Ohledně benefitů vám řeknu až po vyhodnocení 13 platu. Jediné pozitivum vidím v tom že se díky této profesi potkávám s velmi zajímavými lidmi.
  • 1) určitě by jste se měli zamyslet nad smysluplnou podporou kanceláří. V současném systému my podporujeme Allianz a neseme min 70% nákladů, musíme poskytovat zdarma služby, držet otvírací dobu atd. Dnes kanceláře slouží hlavně k vyřizování neplacené administrativy pro cizí klienty a klienty makléřů a velice minoritně k sjednávání nových obchodů takže pokud zaměstnám člověka tak na něho musím vydělat, aby měl nějaký příjem a z ohledem na nabídku možností na trhu jsme mzdově nekonkurenceschopní. 2) Nelíbí se mi cenotvorba pro makléře vs KOS. Makléř si cenu vytvoří s první a je mu dodatečně schválena my musíme složitě žádat. Byl bych rád kdyby si společnost uvědomila že obchodník který jde cestou KOS se vzdal velkého trhu a je závislý pouze na jedné pojišťovně proto by systém podpory měl toto reflektovat a KOS by měla mít nejlepší cenu z první a makléř by měl žádat. Srovnat pravidla i pro největší makléře při úpisu korporátního pojištění. To co se stalo letos mě, beru jako zásadní podraz ze strany pojišťovny pro kterou loajálně pracuji již takřka 20 let

Současný zaměstnanec

Z oddělení:
Obchodník

Pracuje u zaměstnavatele:
více než 10 let

Napsáno:
před více jak 1 měsícem

  • Produktu
  • Vyměnil bych cele vedení obchodní sluzby

Současný zaměstnanec

Z oddělení:
Obchodník

Pracuje u zaměstnavatele:
více než 5 let

Napsáno:
před více jak 6 měsíci


Firemní atmosféra v kostce

Jaký je zaměstnavatel

Skloubení pracovního a osobního života
79 %
+
Stabilita a budoucnost firmy
82 %
+
Slušné a férové jednání
78 %
+

Kolegové

Spolehlivost
79 %
+
Vzájemné porozumění
81 %
+
Celková spolupráce
82 %
+

Nadřízení

Schopnost pochválit
76 %
+
Férovost
80 %
+
Důvěra
77 %
+
Celková spolupráce
76 %
+

Výše příjmu

Míra spokojenosti

68 %

Jak zaměstnanci hodnotí svůj příjem?

Za moji práci mě platí velmi dobře říká 40

Za moji práci mě platí slušně říká 66

Mohlo by to být lepší, ale nestěžuju si říká 76

Jinde by mi za stejnou práci nejspíše zaplatili lépe říká 22

Jinde by mi za stejnou práci určitě zaplatili lépe říká 17


Zasloužíte si dostat přidáno…

…slýcháte tohle u vás ve firmě?
Řekněte o tom ostatním lidem, jak to máte s příjmem.

Ohodnotím svůj příjem

Zaměstnanci doporučují

Možnost učit se novým věcem

doporučuje 109

Pružnou pracovní dobu

doporučuje 99

Volnost a samostatnost

doporučuje 84

Možnost kariérního postupu

doporučuje 79

Příjemné pracovní prostředí

doporučuje 74


Komu byste doporučili svoji firmu?

Lidem, kteří hledají…

Jdu doporučit



Na čem mi v práci nejvíce záleží?