55 hodnocení s 47 komentáři
Nejužitečnější komentář
(+) Po pročtení všech recenzí na Atmoskopu vidím, že se v negativních komentářích neobjevují nepravdy nebo hrubě zkreslené informace. Naopak je vnímám jako střízlivý vhled do reálného života firmy.
(+) Z pohledu produktu a přístupu ke klientům se firmě daří posouvat a působit průkopnicky.
(+) Home office není cizí slovo.
(+) Uvolněný dress-code.
(+) Orientace na klienty je výjimečná. Svou primární funkci pojišťovna plní výborně a nezdráhám se její služby doporučovat i svým blízkým.
(+) Výborně dostupné a pěkné kanceláře, byť open-space, vč. dostupné sprchy.
(+ -) Firma má výborně podchycený marketing a PR, do něhož se zapojují i přímo sami lidé (jsou k tomu vybízeni i aktivně školeni. Ostatně tahle aktivita představuje způsob, jak prokázat loajalitu firmě a získat plusové body).
(+-) Firma věnuje obrovské množství energie do posílení homogenity a kolektivního MY. Činí tak promyšleným působením na lidi (vyšší a silné poslání spočívající v nápravě společnosti, budování lepšího světa apod., vyvolávání pocitu výjimečnosti, originální proklamace o neexistujících zaměstnancích, obrácené/neexistující hierarchii, zavádění novotvarů do povoleného slovníku, pravidelné WS, kde jsou vedoucí týmů posuzováni, silné vize po vzoru světových lídrů a firem, které jsou trendy). Je třeba smeknout, protože je to líbivé a zároveň účinné, nicméně bystřejším či citlivějším jedincům indoktrinační přesah neunikne.
(+) Člověk je po nástupu do firmy přesvědčen, že je tahle firma jiná a dokáže na této vlně celkem dlouho frčet.
Bývalý zaměstnanec
Z oddělení:Administrativa
Pracoval u zaměstnavatele:zaměstnanec nic nevyplnil
Napsáno:před více než 1 rokem
Firemní atmosféra v kostce
Jaký je zaměstnavatel76 %
Kolegové82 %
Nadřízení70 %
Zaměstnanci si tu pochvalují:
Neformální pracovní atmosféru
doporučuje 28
Práci, co dává hlubší smysl
doporučuje 26
Příjemné pracovní prostředí
doporučuje 22