Učíme se jeden od druhého
Učíme se jeden od druhého
Něco z historie
Něco z historie
Práce vhodná při studiu
Práce vhodná při studiu
Stabilita firmy+9
logo

dm drogerie markt s.r.o.

Přibližně 4 568 zaměstnanců
Maloobchod s kosmetickými a toaletními výrobky

Představení

V dm společně vytváříme prostředí založené na respektu a důvěře, které podporuje otevřený dialog a vzájemné porozumění. V přátelské a podporující atmosféře nabízíme každému, kdo má chuť se posouvat a rozvíjet, plnou podporu. Díky našemu propracovanému systému interního vzdělávání máte možnost růstu na osobní i profesní úrovni. Ať už pracujete v prodejnách, logistických centrech nebo v dialogicu, budete součástí týmu zaměřeného na spokojenost našich zákazníků, kvalitu, udržitelnost a inovaci.

Jak by mi to tady sedlo?
Zjistěte, jak se potkávají vaše představy s tím, co říkají zaměstnanci této firmy.
Projděte si detaily firmy od
Všech zaměstnanců (487)
Všech oddělení/oborů (487)
Komentáře zaměstnanců

Perfektní kolektiv ,možnost práce na zkrácený úvazek .. Jistota
V době hodnocení byl/a:
Současný zaměstnanec
Z oddělení:Obsluha zákazníků, prodej na prodejně
Odpracoval u zaměstnavatele:více než 2 roky
Napsáno:duben 2024
Byl tento komentář užitečný?
Nahlásit

Pro zobrazení dalších komentářů se přihlaste

Ještě nemáte účet na Atmoskop.cz? Zaregistrujte se

Přihlášením si dále odemknete:
  • Jednodušší sledování firem a odběr nabídek
  • Přesnější doporučení firem odpovídajících vašim potřebám
  • Veškerý obsah Atmoskopu
Stravenky karta, firemní boty každý rok. Káva na pracovišti. Předem si domluvit směny ohledně lékaře. Vzdělávání.
Kdyby nás často bylo na směně víc, bylo by to efektivnější.
V době hodnocení byl/a:
Současný zaměstnanec
Z oddělení:Obsluha zákazníků, prodej na prodejně
Odpracoval u zaměstnavatele:méně než 1 rok
Napsáno:únor 2024
Byl tento komentář užitečný?
Nahlásit

Galerie
Rozvoj a vzdělávání

Rozvoj a vzdělávání

Dialog a spolupráce

Dialog a spolupráce

Moderní vybavení skladu

Moderní vybavení skladu

Přátelská atmosféra+9

2x ročně nákup za 600,- v dm. 13.plat 5 týdnů dovolené i u kratšího úvazku stabilní firma, jistota
někdy je práce nad hlavu a nikdo to většinou neocení - málo osobních povzbuzení
Odpověď zaměstnavatele:
Děkujeme za Vaši zpětnou vazbu. Uvědomujeme si, že práce v prodejně je často náročná, je důležité být vždy k dispozici zákazníkovi a jeho potřebám a motivace k práci může kolísat. Osobní povzbuzení je něco, co pomůže každému z nás k lepším výkonům. Prosím obraťte se v tomto tématu na svou/ého vedoucí/ho a sdělte mu Vaše pocity buď rovnou nebo například v pravidelném rozhovoru o vztazích. Každý z nás je k práci motivován něčím jiným. Pro někoho je to finanční ohodnocení, pro někoho je to kolektiv a pro jiného například uznání za vykonanou práci. Všechny zmíněné motivy jsou v pořádku. Váš/e vedoucí však potřebuje vědět, která složka motivace je konkrétně pro Vás důležitá a také to, že není naplněna. Na tomto základu můžete dál budovat funkční pracovní vztah. Váš/e vedoucí jistě také uvítá otevřenou komunikaci, díky které bude moci lépe pochopit a nastavit vzájemnou spolupráci. Děkujeme
V době hodnocení byl/a:
Současný zaměstnanec
Z oddělení:Obsluha zákazníků, prodej na prodejně
Odpracoval u zaměstnavatele:více než 10 let
Napsáno:květen 2024
Byl tento komentář užitečný?
Nahlásit

S platem, ale není zadarmo, je dost vydřený, jak psychicky tak fyzicky.
S velkým tlakem na výkon. Momentálně tlak na výsledky častých kontrolních nákupů. To je opravdu velmi psychicky náročné pro zaměstnance prodejen i jejich OBM.
Odpověď zaměstnavatele:
Dobrý den. Děkujeme za Vaši zpětnou vazbu. Pokud si připadáte úkolově nebo i psychicky přetížený/á, sdělte to prosím Vaší/emu vedoucí/mu. Můžete spolu upravit plánování úkolů a přijít na řešení výhodné pro obě strany. Děkujeme
V době hodnocení byl/a:
Současný zaměstnanec
Z oddělení:Obsluha zákazníků, prodej na prodejně
Odpracoval u zaměstnavatele:více než 10 let
Napsáno:květen 2024
Byl tento komentář užitečný?
Nahlásit

logo
Jak by mi to sedlo ve společnosti dm drogerie markt s.r.o.?
Zjistěte, jak se potkávají vaše představy s tím, co říkají zaměstnanci této firmy.
Stačí 3 minuty
Stravenky, občas nějaký benefity, máme tu super kolegyně, pomahame si a to je hlavní.
Bylo by fajn kdyby byla lepší logistika aby si kolegyně nemusely zboží prebirat samy. Je to těžká práce spíš při může. Na smenu je nás tu málo, kdyby jsme mohli být i ve třech, bylo to vše vyvážené. Kdyby pokladny byly před námi a ne z boku. Kdyby.uz nebyli plexiskla před pokladnu, zákazník do toho pálí jako mouchy do okna. Covid už není.
Odpověď zaměstnavatele:
Dobrý den. Děkujeme za Vaši zpětnou vazbu. Pokud máte konkrétní nápady, jak zefektivnit plánování směn nebo organizaci práce, proberte tato témata s Vaší/m vedoucí/m a pokuste se společně najít vhodné řešení, které povede ke spokojenosti zákazníka. Děkujeme.
V době hodnocení byl/a:
Současný zaměstnanec
Z oddělení:Obsluha zákazníků, prodej na prodejně
Odpracoval u zaměstnavatele:méně než 1 rok
Napsáno:květen 2024
Byl tento komentář užitečný?
Nahlásit

Benefity, vzdělávání a školeni
Více lidí na směně, aby se dala stihnout všechna naplánovaná práce
Odpověď zaměstnavatele:
Dobrý den. Děkujeme za sdílení Vaší zpětné vazby. Rádi bychom Vás ujistili, že chápeme Vaše námitky ohledně plánování směn. V dm klademe důraz na otevřenou komunikaci prostřednictvím dialogu. Pokud máte jakékoli náměty nebo myšlenky, jak by se tento proces plánování mohl vylepšit a vyřešit obavy, které máte, obraťte se prosím na svou/ého vedoucí/ho. Vaše návrhy na zlepšení efektivity jsou pro nás velmi důležité a rádi zvážíme jejich implementaci, pokud přinesou prospěch nejen Vám, ale i ostatním zúčastněným stranám. Děkujeme.
V době hodnocení byl/a:
Současný zaměstnanec
Z oddělení:Obsluha zákazníků, prodej na prodejně
Odpracoval u zaměstnavatele:více než 10 let
Napsáno:květen 2024
Byl tento komentář užitečný?
Nahlásit

Je kladen důraz na proškolení spolupracovníků, aby byl zákazník velmi spokojen
Vadí mi absolutní moc vedoucí a manažera, není dovolání k tomu ,aby se chovali jak maji.I když je funkce ombudsmana , ten problém řeší přes manažera, tudíž k ničemu...
Odpověď zaměstnavatele:
Dobrý den, děkujeme za Vaši zpětnou vazbu. Každý případ, který je v řešení ombudsmana je individuální a je potřeba ho řešit co nejefektivnějším způsobem. Někdy lze najít řešit přímo, jindy ne. Ombudsman je zprostředkovatelem dialogu a vždy se snaží nalézt řešení a společnou řeč všech zúčastněných.
V době hodnocení byl/a:
Současný zaměstnanec
Z oddělení:Obsluha zákazníků, prodej na prodejně
Odpracoval u zaměstnavatele:více než 5 let
Napsáno:květen 2024
Byl tento komentář užitečný?
Nahlásit

Miluji svoji práci ale je samozřejmě náročná,je to práce s lidmi a ta není nikdy jednoduchá. Ale náročná i v tom jak jde svět kupředu a na nás jako zaměstnance kteří chtějí mít krásnou, čistou a uspořádanou prodejnu je těch nároků víc a víc.... A je to někdy náročné vše stíhat v takové kvalitě jako by jsme chtěli.
Myslím že na to jsem odpověděla již v předešlé zprávě ☺️
V době hodnocení byl/a:
Současný zaměstnanec
Z oddělení:Obsluha zákazníků, prodej na prodejně
Odpracoval u zaměstnavatele:více než 1 rok
Napsáno:únor 2024
Byl tento komentář užitečný?
Nahlásit

Kariérní růst. Férovost. Ocenění pracovního nasazení. Seberozvoj.
V době hodnocení byl/a:
Současný zaměstnanec
Z oddělení:Jiné
Odpracoval u zaměstnavatele:více než 10 let
Napsáno:duben 2024
Byl tento komentář užitečný?
Nahlásit

Velice oceňuji volný víkendy a svátky. Práci na dvousměnný provoz.
V době hodnocení byl/a:
Současný zaměstnanec
Z oddělení:Jiné
Odpracoval u zaměstnavatele:více než 1 rok
Napsáno:duben 2024
Byl tento komentář užitečný?
Nahlásit
Zaujala / nezaujala vás firma dm drogerie markt s.r.o.?
Můžete tím získat vhodné nabídky práce.