Benefitem je +5 dní dovolené k 20 dnům volna ze zákona. Žádný jiný benefit ve firmě není. Výplata vždy včas. Fajn kolegové v týmu.
Zastaralá struktura a organizace, nelze home office, i když to z titulu pozice možné je.
Jednotlivé pobočky se chovají k sobě jako konkurence.
Prostředí kde se podporuje udávání přes nadřízené jak za komunismu.
Tlak na výkon, protože tým o 4 lidech má nad sebou 3 manažery, kterým se zodpovídá a na které musí vydělat. Nehledě na to, že v takovém množství nadřízených, si každý protiřečí nebo si nepředají informace. Co se řekne = se nestalo. Vše musí být písemně.
Naprosto chaotické vedení týmu, kdy se věci mění ze dne na den, podle toho jak se zrovna manažer vyspal. Uplatňování mocenského vedení lidí - dělat, jak je řečeno, hlavně se neptat proč, od toho tam nejsme, jen poslouchat a plnit rozkazy. Nadřízený se za vás nepostaví, když by bylo potřeba a hledá jen chyby.
Plno zbytečných pozic napříč firmou. A v této firmě je přemanažerováno. Naprosto demotivující pracovní prostředí.
Benefit ve formě služ. auta. Možnost řídit pracovní dobu dle vlastních možností a potřeb.
Zbytečně moc úkolů ze strany vedení, hlavně neustálá přestavba prodávaného sortimentu na prodejně a opakované přeceňování zboží. A za mě ještě spousta administrativních zaměstnanců, kteří nepřináší firmě zisk.
ve firmě umíme skvěle spolupracovat na úrovni nižšího managementu, jsme schopni prosadit smysluplné nápady a změny, poslední dobou se až překotně rozvíjíme
po velkém rozšíření firmy panuje mírný chaos, vázne komunikace mezi středním a vysokým managementem. V jednotlivých provozních "buňkách" vládne skvělá tvůrčí atmosféra, ale ve firmě jako v celku to vře a nikdo neví proč... možná jen chybí informace.
Volnost a samostatnost
Firma má na jedné straně jasně definované základní pravidla a parametry práce, na druhé straně je na pracovníky na všech pozicích/ a čím výše tím více/ přenášena zodpovědnost a požadováno samostatné rozhodování a řešení nejrůznějších úkolů, které tato práce přináší / řidič se stará o vozidlo, zajišťuje si školení, servis atd.., obchodník řeší reklamace, neshody, zasahuje do cenotvorby, reaguje na konkurenci, sám komunikuje se zákazníkem i dodavatelem, rozhoduje co upřednostní, asistent si vybírá dopravce i dodavatele zboží, tendruje nejlepší nabídky, organizuje harmonogramy větších zakázek, může pracovat i z domu. Firma je velká nejrůznějších pozic je řada, výše popsané pozice se i přes to, že vypadají ( a opravdu jsou )lákavě velmi špatně obsazují, protože tito univerzální lidi nejsou k mání.
Rozmanitou práci
Jedná se o obchodní firmu se stavebním materiálem a člověk, který zde pracuje má možnost věnovat se nákupu, účetnictví, cenotvorbě, objednávání, odbornému poradenství zákazníkům, přímému prodeji, půjčování stavebního nářadí a techniky, přestavbám prodejny a regálů se zbožím, vytvářením prodejních nabídek, řešení sezonního prodeje, organizace dopravy a rozvozu, výprodeje ležáků i podpory prodeje akčního zboží - To vše a mnohé další v jedné osobě. K tomu spolupracuje s kolegy na podobných úrovních / Obchodníci, asistenti, kolegové z ostatních prodejen, .../ Zkrátka ideální parketa pro všechny, kdo mají rádi každodenní rozmanité výzvy.
Budete se muset naučit obrovské množství věcí a nepřetržitě improvizovat aby jste vůbec měli šanci dokončit zadané úkoly a přitom se budete doslova prát se systémem a těžko uvěřitelným množstvím různých manažerů, kteří mají běžne zcela opačné názory na tu samou věc a nedokáží spolu rozumně spolupracovat.
Společnosti ze skupiny Alma Career budou zpracovávat Vámi zadaný e-mail, aby Vám mohly posílat nabídky nových pozic a/nebo hodnocení firem. Nastavení těchto e-mailů můžete spravovat ve svém účtu na Atmoskopu Zobrazit více | Podmínky služby
Atmoskop.cz - najděte si práci, která vám sedne
Věříme, že by lidé měli mít práci, která přirozeně zapadne do života, jaký chtějí mít.
Hodnocení jsou anonymní a firmy je nemohou smazat.
Ještě nemáte účet na Atmoskop.cz? Zaregistrujte se