Projděte si detaily firmy od
Všech zaměstnanců (39)
Všech oddělení/oborů (39)
Firemní atmosféra v kostce
Jaký je zaměstnavatel
Skloubení pracovního a osobního života63 %
Stabilita a budoucnost firmy62 %
Slušné a férové jednání55 %
Kolegové
Spolehlivost67 %
Vzájemné porozumění71 %
Celková spolupráce69 %
Nadřízení
Schopnost pochválit51 %
Férovost54 %
Důvěra55 %
Celková spolupráce54 %
Výše příjmu
Míra spokojenosti
45 %
Sloupec vám ukazuje, nakolik jsou zaměstnanci spokojeni s příjmem. Čím větší procento, tím více jsou spokojeni. Jedná se o průměrnou spokojenost zaměstnanců, kteří hodnotili příjem.
Jak zaměstnanci hodnotí svůj příjem?
Za moji práci mě platí velmi dobřeříká 13 %
Za moji práci mě platí slušněříká 616 %
Mohlo by to být lepší, ale nestěžuju siříká 924 %
Jinde by mi za stejnou práci nejspíše zaplatili lépeříká 821 %
Jinde by mi za stejnou práci určitě zaplatili lépeříká 1539 %
Zasloužíte si dostat přidáno…
…slýcháte tohle u vás ve firmě? Řekněte o tom ostatním lidem, jak to máte s příjmem.
Zaměstnanci doporučují
Uplatnění pro lidi bez zkušeností
doporučuje 21
Práci v týmu mladých lidí
doporučuje 17
Neformální pracovní atmosféru
doporučuje 13
Pružnou pracovní dobu
doporučuje 12
Rozmanitou práci
doporučuje 12










Firma přijímá i úplné začátečníky v oboru, což je určitě velké plus — ne každá firma dá šanci někomu, kdo je v dané oblasti téměř nepolíbený. Taky je pravda, že VIVANTIS nemá přehnané nároky na předchozí praxi, ale pokud je člověk motivovaný a ochotný učit se nové věci, příležitost většinou dostane. Zaučení tu ale existuje spíše jen „papírově“. Ačkoliv firma slibuje, že nové zaměstnance řádně zaškolí, skutečnost je často velmi stručná a čistě teoretická. Místo systematického vedení jde spíše o rychlé úvodní informace a krátké instrukce — a zbytek si musíte zjistit sami. Praktické předávání know-how nebo průběžná podpora tu bohužel chybí! Nadřízení se soustředí hlavně na výsledky v podobě čísel. Váš nápad, snaha nebo nasazení tu nehrají takovou roli, jak by člověk očekával. Pomoc od nadřízených bývá minimální — často sami nevědí, jak konkrétně poradit. Na poradách vás sice vyslechnou, ale ve výsledku je to spíše jen formální gesto, po kterém se skutečná změna nekoná - jaksi skutek utek a vše od výše postavených je jen na oko. Bohužel.