Jaký je zaměstnavatel
Kolegové
Nadřízení
Míra spokojenosti
Jak zaměstnanci hodnotí svůj příjem?
…slýcháte tohle u vás ve firmě? Řekněte o tom ostatním lidem, jak to máte s příjmem.
I když máme mezi sebou dohodu, že jsme online dostupní (telefon, e-mail, MS Teams) v hlavní pracovní době od 9:00 - 16:00, každý den se koordinujeme a je možné včas upozornit na případné komplikace v soukromém životě. Svěřenou práci je možné následně 'dohnat' jindy, případně si ji i nadělat dopředu, pokud očekávám nějaké komplikace následující dny...
V rámci projektů pro nejrůznější banky a pojišťovny narazíme tu a tam na úkoly, které jsme dosud třeba nerealizovali. Na věci, které vyžadují použití technologie, která je pro nás nová. Nová rozhraní, komplikovaná business logika. Naše řešení se snažíme zlepšovat za použití nových technologií, měníme svá vlastní dogma.
Protože takoví jsme. Nehrajeme si na pozice organizační struktury, na nadřízené a podřízené, na šéfy a ostatní zaměstnance. Netlačíme věci silou moci, ale diskusí a argumenty, které opíráme o smysl naší práce, naše cíle, vize, sny a plány. Dáváme prostor pro to, aby každý mohl dělat to, co mu jde nejlépe. Dáváme důvěru a podporu a očekáváme odpovědnost a výsledky.