Z oslav 25. výročí firmy
Z oslav 25. výročí firmy
Z jednoho z našich vánočních večírků
Z jednoho z našich vánočních večírků
Ing. arch. Karel Němeček - majitel a zakladatel
Ing. arch. Karel Němeček - majitel a zakladatel
Příjemné prostředí+9
logo

MANUFAKTURA (Český národní podnik s.r.o.)

Přibližně 375 zaměstnanců
Kosmetika inspirovaná českou tradicí a přírodou

Představení

Jsme MANUFAKTURA - kosmetika inspirovaná českou tradicí a přírodou a plná ruční (MANUální) práce a příběhů. Naše značka pro nás symbolizuje skutečnou (FAKTickou) poctivost, originalitu, srdeční vztah a radost z práce. Již od roku 1991 v Praze vyvíjíme a vyrábíme kosmetiku založenou převážně na lokálních ingrediencích a spolu s lokálními produkty od místních řemeslníků a výrobců ji prodáváme v naší vlastní značkové síti prodejen. https://manufaktura.cz/o-nas/

Jak by mi to tady sedlo?
Zjistěte, jak se potkávají vaše představy s tím, co říkají zaměstnanci této firmy.
Projděte si detaily firmy od
Všech zaměstnanců (113)
Všech oddělení/oborů (113)
Komentáře zaměstnanců

S kolektivem a vedoucí prodejen.
Občasní zákazníci. Při delší směně nemožnost si na chvilku sednout i během směny, pokud není nikdo v obchodě.
Odpověď zaměstnavatele:
Děkujeme za zpětnou vazbu, Vaší spokojenosti si moc vážíme. K některým tématům se průběžně vracíme a Váš podnět je jeden z nich. Židličky byly z prodejen v minulosti odstraněny na základě relativně vysokého množství negativních zkušeností. Po pečlivém uvážení jsme se však nyní rozhodli do našich prodejen židličky navrátit. :) V případě jakýchkoliv dalších dotazů/podnětů/postřehů z praxe jsou vám k dispozici vedoucí/RM/e-mail personalni@manufaktura.cz. V Manufaktuře jsme zvyklí otevřeně komunikovat a hledat řešení v případě nespokojenosti – zpětná vazba je pro nás důležitá k posunu a vylepšování, zároveň vám i rádi vysvětlíme, proč jsou některé naše postupy nutné. Vaše Manufaktura
V době hodnocení byl/a:
Současný zaměstnanec
Z oddělení:Obsluha zákazníků, prodej na prodejně
Odpracoval u zaměstnavatele:méně než 1 rok
Napsáno:říjen 2023
Byl tento komentář užitečný?
Nahlásit

Pro zobrazení dalších komentářů se přihlaste

Ještě nemáte účet na Atmoskop.cz? Zaregistrujte se

Přihlášením si dále odemknete:
  • Jednodušší sledování firem a odběr nabídek
  • Přesnější doporučení firem odpovídajících vašim potřebám
  • Veškerý obsah Atmoskopu
Jsem spokojená s různými benefity, které nabízí: ubytování na Lipně, balíčky péče, VIP sleva na nové produkty ... Dále jsem vděčná za to, že většinu lidí ve vyšších (vedoucích) pozicích zajímají názory ostatních.
Nejsem spokojená s věcmi, které se týkají IT. Myslím tím konkrétně řešení IT záležitostí (když to půjde) mimo prodejní hodiny - stresuje to nás i zákazníky. Dále jsou dost nepřehledné a jak časem zjišťujeme technicky špatně zapojené kabely kolem techniky u kasy. Těžko se v tom orientuje. Zavedla bych roční kontroly těchto věcí, které by probíhali osobně a ne telefonicky s námi. Dalším bodem, se kterým nejsem spokojená je, že mi na prodejně chybí nějaká možnost si během několikahodinových směn ulevit, pokud nechodí zákazníci (mimo pauzy na jídlo). Za mě by to vyřešila židle, kterou bychom v určitých chvílích mohli na prodejně využít. Mělo by to benefity i ze zdravotního hlediska.
Odpověď zaměstnavatele:
Zdravíme Vás a moc děkujeme za Vaše hodnocení! Vážíme si Vaší spokojenosti a i tolik důležité zpětné vazby. IT potíže - s technickými záležitostmi je to vždy tak, že když vše funguje, ani si nevzdechneme a když ne, je to pro provoz komplikací. :) Proto se snažíme najít vždy nejrychlejší a nejefektivnější řešení. Naše prodejny jsou rozesety napříč Českou a Slovenskou republikou a není zcela v našich silách se vždy dostavit a problém řešit na místě, trvalo by to často příliš dlouho. Základem rychlého řešení je tedy vždy prvotní diagnostika problému a následně zvolení optimálního řešení. Pokud se nejedná o komplikovaný postup, řešíme spolu s personálem prodejen - zde je vždy k dispozici Vaše vedoucí, případně regionální manažer/ka. V případě, že se jedná o komplikovanější situaci, vyjíždíme/objednáváme technika, který zajistí odborné řešení... K židličkám na prodejnách - v minulosti byly odstraněny na základě relativně vysokého množství negativních zkušeností. Vzhledem k tomu, že jsme v oblasti zákaznického servisu významně pokročili, rozhodli jsme se, že po čase vyzkoušíme židličky navrátit. V případě jakýchkoliv dalších dotazů/podnětů/postřehů z praxe jsou vám k dispozici vedoucí/RM/mail personalni@manufaktura.cz. V Manufaktuře jsme zvyklí otevřeně komunikovat a hledat řešení v případě nespokojenosti – zpětná vazba je pro nás důležitá k posunu a vylepšování, zároveň vám i rádi vysvětlíme, proč jsou některé naše postupy nutné. Děkujeme, Vaše Manufaktura
V době hodnocení byl/a:
Současný zaměstnanec
Z oddělení:Obsluha zákazníků, prodej na prodejně
Odpracoval u zaměstnavatele:více než 2 roky
Napsáno:říjen 2023
Byl tento komentář užitečný?
Nahlásit

Galerie
Vyrábíme v srdci České republiky

Vyrábíme v srdci České republiky

Naši vývojáři kosmetiky

Naši vývojáři kosmetiky

Naše prodejny s nejmilejším personálem

Naše prodejny s nejmilejším personálem

Příjemná atmosféra napříč odděleními+9

Možnost více druhů úvazku . Zajímavé Benefity.
Odpověď zaměstnavatele:
Děkujeme! Vaše Manufaktura.
V době hodnocení byl/a:
Současný zaměstnanec
Z oddělení:Zákaznická podpora
Odpracoval u zaměstnavatele:více než 5 let
Napsáno:říjen 2023
Byl tento komentář užitečný?
Nahlásit

S přístupem k zaměstnancům
Odpověď zaměstnavatele:
Děkujeme Vám :) Vaše Manufaktura
V době hodnocení byl/a:
Současný zaměstnanec
Z oddělení:Jiné
Odpracoval u zaměstnavatele:méně než 3 měsíce
Napsáno:říjen 2023
Byl tento komentář užitečný?
Nahlásit

logo
Jak by mi to sedlo ve společnosti MANUFAKTURA (Český národní podnik s.r.o.)?
Zjistěte, jak se potkávají vaše představy s tím, co říkají zaměstnanci této firmy.
Stačí 3 minuty
-pracovní doba -česká firma -klidné prostředí
obsluha zákazníka by mohla vidět své měsíční statistiky jak to bylo dříve, nyní je vedoucí již neukazují, byly celkem motivující
Odpověď zaměstnavatele:
Děkujeme za hodnocení, potěšilo nás! Co se týče výsledků analýz, nedošlo k žádné změně a výsledky jsou stále k dispozici, obraťte se prosím s dotazem na svou vedoucí, případně regionálního manažera. Vaše Manufaktura
V době hodnocení byl/a:
Současný zaměstnanec
Z oddělení:Obsluha zákazníků, prodej na prodejně
Odpracoval u zaměstnavatele:více než 5 let
Napsáno:říjen 2023
Byl tento komentář užitečný?
Nahlásit

S pracovním prostředím, kolegy, výrobky značky a s celkovou mentalitou Manufaktury, zakládající si na českých přírodních produktech.
Velmi mě zklamal systém záskoků, pokud člověk jako prodejní asistent onemocní: velmi pravděpodobně bude muset jít i tak do práce (pokud za sebe nesežene náhradu), což je dost rizikové jak pro něj, tak i pro zákazníky. Rozhodně se musí toto zlepšit: např. vytvořit brigádníky jen na záskoky apod.
Odpověď zaměstnavatele:
Děkujeme Vám! Vašeho hodnocení si moc vážíme a jsme nadšení ze sdílení naší lásky k českosti a tradici. Za Váš postřeh děkujeme, bohužel není v našich možnostech mít zaměstnance pouze pro potřeby záskoků – nebyli bychom jim schopni garantovat dostatečný počet odpracovaných hodin…Systém záskoků momentálně ponecháváme v rukou našich schopných vedoucích a tuto skutečnost komunikujeme i během výběrových řízení. Zaskakování na prodejnách okolních týmů není povinné, naopak pro některé z našich zaměstnanců je tato možnost vítaným zpestřením. :) Vaše Manufaktura
V době hodnocení byl/a:
Současný zaměstnanec
Z oddělení:Obsluha zákazníků, prodej na prodejně
Odpracoval u zaměstnavatele:méně než 3 měsíce
Napsáno:říjen 2023
Byl tento komentář užitečný?
Nahlásit

Oceňujem celkový prístup Manufaktury nie len k poctivej výrobe produktom smerujúce k zákazníkom ale predovšetkým aj ich milý a srdečný prístup k zamestnancom. Manufaktura odráža pocit pohody kľudu a vždy navodí úsmev. Plus vzdeláva o tom, čo pleť a telo presne potrebuje.
Občasné (naozaj nie časté) žiadanie zamestnancov o výkon v istých oblastiach (technika na predajni), ktoré im naozaj nie sú blízke.
Odpověď zaměstnavatele:
Moc Vám děkujeme za velmi milé a pozitivní hodnocení, Vaše spokojenost je pro nás odměnou! Vaše Manufaktura
V době hodnocení byl/a:
Současný zaměstnanec
Z oddělení:Obsluha zákazníků, prodej na prodejně
Odpracoval u zaměstnavatele:více než 1 rok
Napsáno:říjen 2023
Byl tento komentář užitečný?
Nahlásit

Oceňuji velmi osobní přístup kolegů a kolegyň. Firma na sobě neustále pracuje. Skvělé jsou některé benefity, i v nich se snaží firma stále posouvat.
Nemožnost si sednout na prodejně. Spousta prodejen už má na obchodech židličky, my bohužel stále ne. Někdy je to opravdu náročné, pokud je zrovna prodejna prázdná, hodilo by se ulevit zádům a nohoum. Dále bych ráda, kdyby se na nás nenahrnovalo tolik IT problémů. Pokud je zapotřebí udělat něco kolem techniky, nikdo to nepřijede udělat, ale jen se pošle návod a "poraďte si". Když se navíc obrátíme na výše povolané, kolikrát se potkáme jen s reakcí, kdy nás spíše schazují, ztrapňují... My po technicích taky nechceme složení krému, které asi neví a nedobíráme si je kvůli tomu!
Odpověď zaměstnavatele:
Děkujeme Vám za milá slova a hodnotnou zpětnou vazbu! :) Na komunikaci pracujeme na všech frontách, v Manufaktuře je pro nás otevřená a slušná komunikace základem. Rozumíme, že obzvlášť ve vypjatých situacích, kterými bezesporu nefunkční technika je, mohou vznikat nedorozumění. U technických záležitostí je to tak, že pokud vše funguje, ani si nevzdechneme a když ne, je to pro provoz komplikací. Proto se snažíme najít vždy nejrychlejší a nejefektivnější řešení. Naše prodejny jsou rozesety napříč Českou a Slovenskou republikou a není zcela v našich silách se vždy dostavit a problém řešit na místě, trvalo by to často příliš dlouho. Základem rychlého řešení je tedy vždy prvotní diagnostika problému a po té zvolení optimálního řešení. Pokud se nejedná o komplikovaný postup, řešíme spolu s personálem prodejen. Pokud byste se na něco necítil/a, Vaše vedoucí, případně regionální manažer/ka, Vám pomohou. V případě, že se jedná o komplikovanější situaci, vyjíždíme/objednáváme technika, který zajistí odborné řešení V roce 2024 nás čekají změny v technické oblasti – posílení IT oddělení, nasazení nového pokladního systému atd. Věříme, že všechny tyto kroky zúročíme... A k odpočinku na prodejnách pro Vás máme dobrou zprávu! Po pečlivém uvážení jsme se rozhodli do našich prodejen židličky navrátit. (Židličky byly z prodejen v minulosti odstraněny na základě relativně vysokého množství negativních zkušeností.) V případě jakýchkoliv dotazů, podnětů, postřehů z praxe jsou vám k dispozici vedoucí, RM či e-mail personalni@manufaktura.cz. Děkujeme Vám, Vaše Manufaktura
V době hodnocení byl/a:
Současný zaměstnanec
Z oddělení:Obsluha zákazníků, prodej na prodejně
Odpracoval u zaměstnavatele:více než 1 rok
Napsáno:říjen 2023
Byl tento komentář užitečný?
Nahlásit

Jsem ráda, že jakýkoliv názor nebo postřeh, který na firmu předám, je opravdu vyslyšen a předán kompetentnímu kolegovi/kolegyni, který se danému věnuje.
NE
Odpověď zaměstnavatele:
Děkujeme! Moc nás těší, že máte tuto zkušenost, postřehy a zpětná vazba jsou pro nás velmi důležité. Vaše Manufaktura
V době hodnocení byl/a:
Současný zaměstnanec
Z oddělení:Management
Odpracoval u zaměstnavatele:více než 1 rok
Napsáno:říjen 2023
Byl tento komentář užitečný?
Nahlásit

Kolektiv
méně volného času
Odpověď zaměstnavatele:
Děkujeme Vám! Vaše zpětná vazba je pro nás moc důležitá. :) Vaše Manufaktura
V době hodnocení byl/a:
Současný zaměstnanec
Z oddělení:Obsluha zákazníků, prodej na prodejně
Odpracoval u zaměstnavatele:více než 10 let
Napsáno:říjen 2023
Byl tento komentář užitečný?
Nahlásit
Zaujala / nezaujala vás firma MANUFAKTURA (Český národní podnik s.r.o.)?
Můžete tím získat vhodné nabídky práce.