Tým Konecta jako dobrovolníci na akci Emil Open
Tým Konecta jako dobrovolníci na akci Emil Open
Kolegové z Konecta  PRO
Kolegové z Konecta PRO
Vedení společnosti Konecta Czech a.s.
Vedení společnosti Konecta Czech a.s.
Příjemné prostředí+9
logo

Konecta Czech a.s.

Přibližně 1 250 zaměstnanců
Činnosti zprostředkovatelských středisek po telefonu

Představení

Konecta Czech a.s. je firma zaměřená na zákaznickou péči a outsourcing, která věří, že skvělé vztahy se zákazníky začínají u spokojených a motivovaných zaměstnanců. Naše poslání je jednoduché: chceme, aby se zákazníci našich klientů cítili slyšení a spokojení. V naší každodenní práci klademe důraz na týmovou spolupráci, respekt a vzájemnou podporu. Věříme, že každý z nás může růst a zlepšovat se, a proto vytváříme prostředí, kde se lidé cítí dobře a kde mohou naplno využít svůj potenciál.

Poznejte naši firmu zblízka

Objevte, jaká je u nás firemní kultura a pracovní atmosféra. Zjistěte, zda je to prostředí, které vám bude vyhovovat.
Jak by mi to tady sedlo?
Zjistěte, jak se potkávají vaše představy s tím, co říkají zaměstnanci této firmy.
Projděte si detaily firmy od
Všech zaměstnanců (182)
Všech oddělení/oborů (182)
Komentáře zaměstnanců

Benefit = mobilní tarif Pružná pracovní doba
Malý pracovní stůl, nevyhovující toalety a kuchyňka. Nedostatečně vybavená kuchyňka např. jedna mikrovlná trouba na patro. Malý základní plat, bonusy podle výkonosti, normy práce neodpovídaly skutečnosti např. norma na požadavek 10 min. a ve skutečnosti trval 13 min. Ukončení pracovního poměru ze dne na den.

Práci v týmu mladých lidí
Malé finanční ohodnocení, ale mladým lidem to na začátku asi moc nevadí. Mladí lidé nim moc neřeší jsou většinou hodně v pohodě. Mladí lidé teprve poznají svoji hodnotu na pracovním trhu. Také se jich tam hodně střídá. Mladí muži radši než manuálně za více peněz, budou pracovat u počítače. U operátorských pozicích mladám lidem nevadí směny. Mladí lidé u společnosti Comdata poznají proč se pro příště podobné firmě vyhnout. Já jsem nezažila horšího zaměstnavatele.
V době hodnocení byl/a:
Bývalý zaměstnanec
Z oddělení:Administrativa
Odpracoval u zaměstnavatele:více než 2 roky
Napsáno:květen 2019
Byl tento komentář užitečný?
Nahlásit

Pro zobrazení dalších komentářů se přihlaste

Ještě nemáte účet na Atmoskop.cz? Zaregistrujte se

Přihlášením si dále odemknete:
  • Jednodušší sledování firem a odběr nabídek
  • Přesnější doporučení firem odpovídajících vašim potřebám
  • Veškerý obsah Atmoskopu
Neférové jednání např. začnete plnit objednávka a začnou s váma jednat, že je něco špatně a takhle by to nešlo. Mají hodně divný smysl pro zaučení. Nového zaměstnance posadí vedle stávajicího zaměstnance a ten nový zaměstnanec se má naučit nabízet produkty za den a půl, což si myslím, že je málo. Žádné školení, zde u pojišťovacích produktů neprobíhá, jen dostanete materiály a s toho se máte naučit text, který předčítáte.
Lepší za školení, chování nadřízených
V době hodnocení byl/a:
Bývalý zaměstnanec
Z oddělení:Administrativa
Odpracoval u zaměstnavatele:méně než 3 měsíce
Napsáno:červen 2019
Byl tento komentář užitečný?
Nahlásit

Galerie
🎬 Hvězdná noc v Konecta!

🎬 Hvězdná noc v Konecta!

🎬 Hvězdná noc v Konecta!

🎬 Hvězdná noc v Konecta!

🎬 Hvězdná noc v Konecta!

🎬 Hvězdná noc v Konecta!

Večírky+9

Nejlepší jsou kolegové, ti dokáží zlepšit pracovní den. Většinou hodně pomůžou i přímí nadřízení operátorů. Co se týká společnosti celkově, tak oceňuji včasnou výplatu, stravenky nyní i elektronické, možnost benefitní karty, možnost home office, firemní večírky, akce a tématické dny na zpestření dne.
Výše výplaty neodpovídá odvedené práci. Nízká základní hodinová mzda. Na lince často dochází ke stresovým situacím, prostředí je hlučné - open space, jsou kladeny vysoké nároky na plnění cílů, takže ani nejlepší operátor nesplní vždy vše, tudíž nedosáhne na kompletní variabilní složku. Také nevidím moc možností kariérního růstu, protože management raději vybírá na vedoucí pozice lidi z venku, což ovlivňuje i vysokou fluktuaci zaměstnanců a vy se pořád musíte učit nová jména.
V době hodnocení byl/a:
Současný zaměstnanec
Z oddělení:Zákaznická podpora
Odpracoval u zaměstnavatele:více než 2 roky
Napsáno:duben 2019
Byl tento komentář užitečný?
Nahlásit

Velice neprofesionální jednání ze strany vedení a ponižování zaměstnanců.
V době hodnocení byl/a:
Bývalý zaměstnanec
Z oddělení:Zákaznická podpora
Odpracoval u zaměstnavatele:více než 1 rok
Napsáno:červen 2019
Byl tento komentář užitečný?
Nahlásit

logo
Jak by mi to sedlo ve společnosti Konecta Czech a.s.?
Zjistěte, jak se potkávají vaše představy s tím, co říkají zaměstnanci této firmy.
Stačí 3 minuty
v práci člověk trávi skoro cele dny ráno přijde do práce a večer odchází . když tam člověk chce pracovat musí počítat s tím že bude v práci většinu svého casu a volno první půl rok má málo
V době hodnocení byl/a:
Bývalý zaměstnanec
Z oddělení:Zákaznická podpora
Odpracoval u zaměstnavatele:méně než 3 měsíce
Napsáno:duben 2019
Byl tento komentář užitečný?
Nahlásit

berou každého jistota minimálního příjmu
plat je velmi nízký zmatek a chybějící znalosti a odpovědnost vůči práci nepříjemnost hr atmosféra na pracovišti
V době hodnocení byl/a:
Současný zaměstnanec
Z oddělení:Zákaznická podpora
Odpracoval u zaměstnavatele:méně než 3 měsíce
Napsáno:duben 2019
Byl tento komentář užitečný?
Nahlásit

vysoké bonusy, fajn benefity, časté firemní/týmové akce, super atmosféra a kolektiv
málo vybavená kuchyňka
V době hodnocení byl/a:
Současný zaměstnanec
Z oddělení:Zákaznická podpora
Odpracoval u zaměstnavatele:více než 2 roky
Napsáno:květen 2019
Byl tento komentář užitečný?
Nahlásit

Oceňuji možnost zkraceného pracovního úvazku. Dobrá je i možnost napracování volných dní.
Špatná komunikace s nadřízenými. Pokud byl nějaký problém, nikdo se nesnažil zjistit jeho příčinu a případnou nápravu. Dle názoru nadřízených je vždy chyba na straně operátorů.
V době hodnocení byl/a:
Bývalý zaměstnanec
Z oddělení:Jiné
Odpracoval u zaměstnavatele:méně než 3 měsíce
Napsáno:prosinec 2018
Byl tento komentář užitečný?
Nahlásit

Práce za PC bez nutnosti být manuálně zručný Peněz je poskromnu ale dá se nahrabat když se člověk bude snažit sedřít sám sebe z kůže Neustále problémy s programama Dovolenou nejlépe hlásit rok dopředu .. Povinné volno a když máte náhodou teda něco v plánu tak stejně budete muset do práce protože si to rozmysleli Řešit problémy tady trvá déle než samotnému PPL doručit v Praze zásilky .. Aspon pokec je dobrý
V době hodnocení byl/a:
Současný zaměstnanec
Z oddělení:Zákaznická podpora
Odpracoval u zaměstnavatele:méně než 1 rok
Napsáno:listopad 2018
Byl tento komentář užitečný?
Nahlásit

kolektiv
I když jsem pracovala na neprodejní lince jako zákaznická podpora musela jsem prodávat, na jeden hovor jsem měla 3 minuty (když potřeboval někdo pomoci a trvalo to déle, musela jsem ho odkázat buď na prodejnu - což většinou neměli na blízku a nebo poslat informační sms ať si to nastudují) - odůvodnění nadřízených bylo, že když tady ztratím čas s vyřešením problému a nic mu neprodám, nejsem pro ně vyhovující, jelikož chtějí prodej. Takže moje zkušenost - i když píši neprodejní linka pouze přijímání hovorů, není to tak, brzy vám řeknou nabízejte a prodávejte a za to máte příplatky. Jenže. když nesplníte daný cíl, tak vám ty bonusy buď nedají nebo i strhnou nějaké peníze za nesplnění cíle.

Práci v týmu mladých lidí
Protože tam pracují převážně buď studenti nebo mladí lidé po škole

Uplatnění pro lidi bez zkušeností
Protože tam o nic nejde. Při nástupu projdete školením a dostanete materiály, co říkat na otázky zákazníků ( musíte se prostě naučit text ).
V době hodnocení byl/a:
Současný zaměstnanec
Z oddělení:Zákaznická podpora
Odpracoval u zaměstnavatele:více než 2 roky
Napsáno:březen 2019
Byl tento komentář užitečný?
Nahlásit
Zaujala / nezaujala vás firma Konecta Czech a.s.?
Můžete tím získat vhodné nabídky práce.