Jaký je zaměstnavatel
Kolegové
Nadřízení
Míra spokojenosti
Jak zaměstnanci hodnotí svůj příjem?
…slýcháte tohle u vás ve firmě? Řekněte o tom ostatním lidem, jak to máte s příjmem.
Práce je určená jak k docházení do callcentra, tak i lze vykonávat plnohodnotně i z domu. Z domácí klidné kanceláře, nebo klidné místnosti bez okolních ruchů. Směny si každý může plánovat dle svých časových možností, rozvrhnout si je i do celého dne, jako např. několik hodin dopoledne a několik hodin odpoledne, nebo po celý den, jen některé dny, ... a změny v harmonogramu lze provádět v odůvodněných případech až do 24 hodin před směnou.
Můžeme si naplánovat směny dle svého, svých časových možností.
Home office, společný chat, dobrý kolektiv, příjemný supervizor
Zaškolení probíhá pomocí samostudia ze zaslaných videí, cca 1 hodina celkem, a pak materiály jsou k dispozici v PDF. Není třeba žádných zvláštních znalostí, jen základ obsluhy PC, umět si spojit sluchátka s mikrofonem s PC, umět otevřít záložku kde si zapsat požadované směny, vše je intuitivní, názorné, nic se neobsluhuje manuálně při práci, vše jde automaticky. Stačí se jen přihlásit do systému, na konci směny odhlásit. Případně je po celou dobu aktivní chat se supervisorem, telefonní spojení, skype.
Flexibilní pracovní doba, home office, zkrácené směny, nemusí se pracovat každý den