Tento profil zatím neobsahuje žádnou fotografii
Přidat fotku
Logo zatím není k dispozici
Přidat logo

Process Solutions, s.r.o.

Jak by mi to tady sedlo?
Zjistěte, jak se potkávají vaše představy s tím, co říkají zaměstnanci této firmy.
Projděte si detaily firmy od
Všech zaměstnanců (9)
Všech oddělení/oborů (9)
Komentáře zaměstnanců

Kancelář v centru města, možnost vernisáži a dříve fajn kolektiv.
Neprofesionální chování nadřízených, pravidla homeofficů pro každého zaměstnance jinak. Rozdělení práce neodpovídalo zkušenostem a na nezkušené kolegy tak byla přenášena zodpovědnost bez adekvátního finančního ohodnocení. Nemluvě o přesčasech, které bylo téměř nemožné si vybrat. Bonusy na dnešní poměry žalostné, vlastně jen stravenky a to jen za docházku do kanceláře. Není divu, že většina schopných lidí se naučila co mohla a raději odešla.
V době hodnocení byl/a:
Bývalý zaměstnanec
Z oddělení:Finance, účetnictví
Odpracoval u zaměstnavatele:méně než 1 rok
Napsáno:leden 2021
Byl tento komentář užitečný?
Nahlásit

Flexibilní pracovní doba, nádherné kanceláře v centru Prahy, příjemný a vstřícný přístup nadřízených, stravenky, MultiSport karta, interní semináře a kulturní akce - vernisáže a procházky s průvodcem.
Někteří klienti si nevážili práce mé a mých kolegů, komunikace byla často komplikovaná např. přes globálního dodavatele nebo jinou zahraniční pobočku. Občas měli kolegové sklon k vytváření drbů a kazili tím náladu v kanceláři.
V době hodnocení byl/a:
Bývalý zaměstnanec
Z oddělení:Jiné
Odpracoval u zaměstnavatele:více než 2 roky
Napsáno:prosinec 2020
Byl tento komentář užitečný?
Nahlásit

Dobrá dostupnost do kanceláře. Mladý, přátelský kolektiv. Procházky Prahou a jiné kulturní akce.
Neférové jednání a nezájem ze strany vedení společnosti. Chybné rozdělení pracovních pozic. Přehazování odpovědnosti. Přetěžování zaměstnanců.
V době hodnocení byl/a:
Bývalý zaměstnanec
Z oddělení:Finance, účetnictví
Odpracoval u zaměstnavatele:více než 5 let
Napsáno:srpen 2020
Byl tento komentář užitečný?
Nahlásit

Kancelář v centru Prahy, vernisáže (umění), kolektiv
Laxní přístup vedení firmy, neorganizovanost, pracovní pozice neodpovídají náplni práce, nefér jednání a pokrytectví ze strany vedení
V době hodnocení byl/a:
Bývalý zaměstnanec
Z oddělení:Finance, účetnictví
Odpracoval u zaměstnavatele:více než 1 rok
Napsáno:srpen 2020
Byl tento komentář užitečný?
Nahlásit

Kancelář v centru Prahy Kolektiv Vernisáže
Pracovní pozice neodpovídají náplní práce Neochota zaměstnavatele motivovat zaměstnance Neférové jednání Neorganizovanost práce Málo benefitů, nízké platové ohodnocení
V době hodnocení byl/a:
Bývalý zaměstnanec
Z oddělení:Finance, účetnictví
Odpracoval u zaměstnavatele:více než 1 rok
Napsáno:srpen 2020
Byl tento komentář užitečný?
Nahlásit

Kancelář v centru Prahy
Hluk z venčí, zaměstnanci bez větších pracovních zkušeností
V době hodnocení byl/a:
Bývalý zaměstnanec
Z oddělení:Finance, účetnictví
Odpracoval u zaměstnavatele:zaměstnanec nic nevyplnil
Napsáno:listopad 2018
Byl tento komentář užitečný?
Nahlásit

Pro zobrazení dalších komentářů se přihlaste

Ještě nemáte účet na Atmoskop.cz? Zaregistrujte se

Přihlášením si dále odemknete:
  • Jednodušší sledování firem a odběr nabídek
  • Přesnější doporučení firem odpovídajících vašim potřebám
  • Veškerý obsah Atmoskopu
Široká praxe v oboru (účetnictví a daně), Rozmanitá práce (různí klienti, různé oblasti a rozsah zpracování agendy), Praktické využití cizích jazků (hlavně angličtina), Možnost přizpůsobit práci aktuálním potřebám (homeoffice), Mimopracovní akce (teambuildingy, vernisáže, vedené prohlídky Prahou); multisportka a stravenkový paušál
malý kolektiv (může být výhoda i nevýhoda) - např. při zastupování je to někdy náročnější

Možnost kariérního postupu
Můžete se z účetního začátečníka (juniora) vypracovat až na seniora (zkušenou účetní/zkušeného účetního), který samostatně zpracovává nejen účetnictví, ale i související daňová přiznání. Vše je learning by doing + případná externí školení, videolektor apod.
V době hodnocení byl/a:
Současný zaměstnanec
Z oddělení:Finance, účetnictví
Odpracoval u zaměstnavatele:více než 5 let
Napsáno:červen 2025
Byl tento komentář užitečný?
Nahlásit

Možnost home-office Po domluvě možnost dalšího vzdělávání s finančním přispěním zaměstnavatele Skvělý kolektiv Skvělý management

Práci v mezinárodním prostředí
Práce pro mezinárodní klienty
V době hodnocení byl/a:
Současný zaměstnanec
Z oddělení:Finance, účetnictví
Odpracoval u zaměstnavatele:více než 2 roky
Napsáno:červen 2024
Byl tento komentář užitečný?
Nahlásit

Kolektiv holek, které se snaží si vzájemně pomáhat a z nichž některé byly o dost mladší než já, byl fajn. Příjemné kanceláře, krásně zrekonstruovaný objekt v blízkosti metra. A procházka Prahou!
V PS jsem byla necelé dva měsíce a pracovní poměr jsem ukončila zejména proto, že v systému práce jsem pro mě neviděla dál smysl – chaotické předávání práce, nezaškolení v účetním SW, zastaralá neflexibilní verze SW, ve které je účetnictví některých klientů vedeno.
V době hodnocení byl/a:
Bývalý zaměstnanec
Z oddělení:Finance, účetnictví
Odpracoval u zaměstnavatele:méně než 3 měsíce
Napsáno:leden 2021
Byl tento komentář užitečný?
Nahlásit
Koho právě teď firma potřebuje?
Vyhledat podle pozice nebo klíčového slova
Lokalita (např. kraj, město)

Společnosti ze skupiny Alma Career budou zpracovávat Vámi zadaný e-mail, aby Vám mohly posílat nabídky nových pozic a/nebo hodnocení firem. Nastavení těchto e-mailů můžete spravovat ve svém účtu na Atmoskopu Zobrazit více | Podmínky služby

Zaujala / nezaujala vás firma Process Solutions, s.r.o.?
Můžete tím získat vhodné nabídky práce.