This profile does not contain a photo yet
Add photo
The logo is not available yet
Add logo

Process Solutions, s.r.o.

How would I fit in here?
Find out how your ideas match up with what the employees of this company are saying.
Explore the company as seen by
All employees (9)
All departments/fields (9)
Employee Comments

Kancelář v centru města, možnost vernisáži a dříve fajn kolektiv.
Neprofesionální chování nadřízených, pravidla homeofficů pro každého zaměstnance jinak. Rozdělení práce neodpovídalo zkušenostem a na nezkušené kolegy tak byla přenášena zodpovědnost bez adekvátního finančního ohodnocení. Nemluvě o přesčasech, které bylo téměř nemožné si vybrat. Bonusy na dnešní poměry žalostné, vlastně jen stravenky a to jen za docházku do kanceláře. Není divu, že většina schopných lidí se naučila co mohla a raději odešla.
At the time of the review was:
Former employee
Department:Finance and Accounting
Worked for the employer:less than 1 year
Written:January 2021
Was this comment helpful?
Report

Flexibilní pracovní doba, nádherné kanceláře v centru Prahy, příjemný a vstřícný přístup nadřízených, stravenky, MultiSport karta, interní semináře a kulturní akce - vernisáže a procházky s průvodcem.
Někteří klienti si nevážili práce mé a mých kolegů, komunikace byla často komplikovaná např. přes globálního dodavatele nebo jinou zahraniční pobočku. Občas měli kolegové sklon k vytváření drbů a kazili tím náladu v kanceláři.
At the time of the review was:
Former employee
Department:Other
Worked for the employer:more than 2 years
Written:December 2020
Was this comment helpful?
Report

Dobrá dostupnost do kanceláře. Mladý, přátelský kolektiv. Procházky Prahou a jiné kulturní akce.
Neférové jednání a nezájem ze strany vedení společnosti. Chybné rozdělení pracovních pozic. Přehazování odpovědnosti. Přetěžování zaměstnanců.
At the time of the review was:
Former employee
Department:Finance and Accounting
Worked for the employer:5+ years
Written:August 2020
Was this comment helpful?
Report

Kancelář v centru Prahy, vernisáže (umění), kolektiv
Laxní přístup vedení firmy, neorganizovanost, pracovní pozice neodpovídají náplni práce, nefér jednání a pokrytectví ze strany vedení
At the time of the review was:
Former employee
Department:Finance and Accounting
Worked for the employer:more than 1 year
Written:August 2020
Was this comment helpful?
Report

Kancelář v centru Prahy Kolektiv Vernisáže
Pracovní pozice neodpovídají náplní práce Neochota zaměstnavatele motivovat zaměstnance Neférové jednání Neorganizovanost práce Málo benefitů, nízké platové ohodnocení
At the time of the review was:
Former employee
Department:Finance and Accounting
Worked for the employer:more than 1 year
Written:August 2020
Was this comment helpful?
Report

Kancelář v centru Prahy
Hluk z venčí, zaměstnanci bez větších pracovních zkušeností
At the time of the review was:
Former employee
Department:Finance and Accounting
Worked for the employer:left blank by employee
Written:November 2018
Was this comment helpful?
Report

Please login to view further comments

Don't you have an account on Atmoskop.cz yet? Register

By registering you will also unlock:
  • Easier company tracking and receiving job offers
  • More accurate recommendations of companies that meet your needs
  • All Atmoskop content
Široká praxe v oboru (účetnictví a daně), Rozmanitá práce (různí klienti, různé oblasti a rozsah zpracování agendy), Praktické využití cizích jazků (hlavně angličtina), Možnost přizpůsobit práci aktuálním potřebám (homeoffice), Mimopracovní akce (teambuildingy, vernisáže, vedené prohlídky Prahou); multisportka a stravenkový paušál
malý kolektiv (může být výhoda i nevýhoda) - např. při zastupování je to někdy náročnější

Opportunities for career advancement
Můžete se z účetního začátečníka (juniora) vypracovat až na seniora (zkušenou účetní/zkušeného účetního), který samostatně zpracovává nejen účetnictví, ale i související daňová přiznání. Vše je learning by doing + případná externí školení, videolektor apod.
At the time of the review was:
Current employee
Department:Finance and Accounting
Worked for the employer:5+ years
Written:June 2025
Was this comment helpful?
Report

Možnost home-office Po domluvě možnost dalšího vzdělávání s finančním přispěním zaměstnavatele Skvělý kolektiv Skvělý management

Work in an international environment
Práce pro mezinárodní klienty
At the time of the review was:
Current employee
Department:Finance and Accounting
Worked for the employer:more than 2 years
Written:June 2024
Was this comment helpful?
Report

Kolektiv holek, které se snaží si vzájemně pomáhat a z nichž některé byly o dost mladší než já, byl fajn. Příjemné kanceláře, krásně zrekonstruovaný objekt v blízkosti metra. A procházka Prahou!
V PS jsem byla necelé dva měsíce a pracovní poměr jsem ukončila zejména proto, že v systému práce jsem pro mě neviděla dál smysl – chaotické předávání práce, nezaškolení v účetním SW, zastaralá neflexibilní verze SW, ve které je účetnictví některých klientů vedeno.
At the time of the review was:
Former employee
Department:Finance and Accounting
Worked for the employer:less than 3 months
Written:January 2021
Was this comment helpful?
Report
Who is the company looking for right now?
Search by position or keyword
Location (e.g. region, city)

Alma Career companies will process the e-mail you provide in order to send you job offers and/or company reviews. You can manage the settings for these e-mails in your Atmoscope account. Show more | Terms of Service

Did you find Process Solutions, s.r.o. interesting?
Let us help you find suitable jobs.