Práce (zaměstnavatel), která konečně dává smysl - pomoc lidem, kteří to potřebují a společnost se na ně dívá skrz prsty. Práce, kde nevydělávám na zbohatnutí nadřízených a vedení, ale kde mohu být užitečná lidem. Pracovní kolektiv je vždy o jednotlivých lidech, takže je vždy a všude potřeba být tolerantní a ne vše je vždy růžové. Ale v Naději (narozdíl od jiných firem) jsem šťastná a spokojená. Žádné tlaky, intriky, jednání zaměstnavatele férové, i finančně spravedlivé jednání a vstřícný přístup nadřízeného. Mnoho kolegů je zde více než 20 let a chtějí zde pokračovat i dále a nechtějí nikam jinam, ani za lepší peníze. A tak to vnímám i já. Pro mnoho zaměstnanců je Naděje srdcová záležitost.
Nic, co by mohl ovlivnit zaměstnavatel (financování, zlepšení různých služeb, benefitů - to vše je v rukou státní správy, dotace).
Neformální pracovní atmosféru
V Naději není žádný povinný "dresscode", je zde přátelská atmosféra. A je vidět, že zaměstnanci spolu rádi tráví čas, povídají si, jsou mezi nimi dobré vztahy. A vedení se na takovou atmosféru snaží dbát a hledět i při výběru nových zaměstnanců. Nejsou zde žádné tlaky na výkon a zbytečné hledání problémů.
Práci, co dává hlubší smysl
Naděje pomáhá lidem, kteří pomoc potřebují a jsou často na okraji společnosti - lidé bez domova, lidé z vyloučených lokalit, lidé s postižením, senioři. Zaměstnanci jim pomáhají s navracením lidské důstojnosti, s postupným návratem ze dna zpět do běžného života. Doprovází je na jejich životní cestě, pomáhají jim s vyřizováním dokladů a formulářů, kterým často nerozumí ani běžný člověk. Každý člověk (klient) zde může najít přijetí bez odsuzování a předsudků, které většinou jinde ve společnosti chybí.
+ slušná mzda
+ minimální požadavky na pracovní pozici
+ minimum práce
- nařízené přesčasy
- péče o klienty - hodně náročná práce jak fyzicky, tak psychicky
- nelukrativní zaměstnání
- někteří zaměstnanci
- školení Naděje velmi neodborná
- práce s klienty bez pozitivní budoucnosti nebo bez snahy na zlepšení své situace
- práce s opilými, drogově závislými klienty bez požadavků organizace na jejich léčení nebo na zlepšení jejich situace
- zanedbaný prostor bez údržby, nepříjemné pracovní prostředí
- absence zázemí pro zaměstnance
- nepodporující vedení, žádná zpětná vazba či komunikace
- rizikové zaměstnání (nemoci klientů a agresivní chování klientů) - žádný pokus tomu předcházet
- minimum práce
- zatajování informací o klientech v rámci středisek
- domácí řád, u kterého se nepožaduje jeho dodržování
- v případě, že má klient již nějaký závažný záznam z jiného zařízení, tak na něj není brán zřetel-ubytován je kdokoliv (včetně seniorů, kteří by ale měli být ubytováni jinde-vyžadující celodenní péči, na což není azylový dům stavěn nebo i klientů s vážným psychiatrickým onemocněním)
- velmi nepříjemná jednání s klienty a zájemci o službu (zápach, nemoci, agresivita, zaneřádění klienti-pomočení, pokálení)
Podrazácké chování od nadřízeného.
Vedení dá na pomluvy.
Být schopnější než vedoucí se nevyplácí.
Neschopní svoji neschopnost skrývají podlézáním a pomluvami.
Týká se to pobočky v Písku a Plzni.
Společnosti ze skupiny Alma Career budou zpracovávat Vámi zadaný e-mail, aby Vám mohly posílat nabídky nových pozic a/nebo hodnocení firem. Nastavení těchto e-mailů můžete spravovat ve svém účtu na Atmoskopu Zobrazit více | Podmínky služby
Atmoskop.cz - najděte si práci, která vám sedne
Věříme, že by lidé měli mít práci, která přirozeně zapadne do života, jaký chtějí mít.
Hodnocení jsou anonymní a firmy je nemohou smazat.
Ještě nemáte účet na Atmoskop.cz? Zaregistrujte se