Spokojenost ze strany výplaty,která chodí včas a také benefity a stravenky
Vadí mi ,kdzž obyčejný člověk jako já a profesně stejně starý jako já dostane moc a povýší na vedoucí a hned má pocit,že je něco víc a chová se jako bachař k vězňům,celkově nátlaky a věčné nucení je šílené,skoro žádné osobní volno jen tlak,tlak tlak
Odpověď zaměstnavatele:
Většina zaměstnanců vychází se svými nadřízenými dobře a vedoucí a ředitelé v GECO, a.s. mají být nároční, ale spravedliví a společně s vámi řešit problémy. Pokud si myslíte, že se k vám někdo chová opravdu nevhodně nebo neslušně, nebojte se napsat stížnost. Na jakoukoliv nepravost můžete upozornit i anonymně na adresu kodex@geco.cz
Stale nove veci,rychle se naucit bez klidu ,nejde tablet,nejde terminal,sekne se pokladna a fronta stoji a nadava
Odpověď zaměstnavatele:
Znáte heslo: „Kdo chvíli stál už stojí opodál?“ Tím je řečeno vše. Změny a učení (nový – lépe ovladatelný pokladní program, zrušení papírování a tisku zbytečných dokumentů, nové metody práce se zákazníkem ….) vedou k tomu, že se neustále posunujeme vpřed. Proto můžeme zajistit zaměstnancům dobré výplaty a poskytnout jim jistotu a stabilní zaměstnání.
Stabilní pracovní místo.
Vedoucí se kterou se dá na všem domluvit
Nelíbí se mi že máme na prodejně kolegyni která věčně dělá věci špatně a my to za ní odnášíme. Bohužel se s tím nic neděje.
Odpověď zaměstnavatele:
Uvádíte, že máte fajn vedoucí. Řešte to s ní. Pokud zmíněná kolegyně jen něco neumí, můžou se jí věnovat kolegové z GECO akademie a garant. Pomůžeme jí. Pokud dělá věci špatně a nemá zájem se zlepšit, je to složitější situace, ale i tu umíme vyřešit.
Benefitní karta,hodně jsem se naučila so tyká výrobků a obsluha zákazníků.
Vadí např.vnucovat co lidí nechci si koupit,někteří nabídku přijmou a koupi .
Odpověď zaměstnavatele:
Chceme být nejlepším obchodníkem v oboru a poskytnout každému zákazníkovi ten nejlepší servis. Proto v naší firmě aktivně komunikujeme se zákazníkem, provádíme odbornou nabídku zboží. Vždy však zákazníkovi nabízíme i další přidanou hodnotu (body na GECO kartu, dárky, možnosti zahrát si hru nebo opravdu výhodnou cenu). Nedivte se, prosím, že v obchodní firmě chceme prodávat své zboží. Před nástupem do pracovního poměru si každý může na prodejně prodej vyzkoušet. Na to, že je komunikace se zákazníkem součást naší práce také každého upozorníme už před nástupem.
Mrzí mě celková situace, plány nám neustále narůstají a ceny všecho taktéž a ačkoliv se snažíme jak můžem, tak bohužel jde znát, že lidé už nemají tolik peněz a snaží se šetřit, kde se dá. Takže i když chodím domů vymluvená a unavená, tak ve finále neplníme a výplata tomu pak také neodpovídá. Co mě mrzí nejvíce, že potom posloucháme slova typu že sme se vůbec nesnažily a že nám je to snad jedno.. Chtělo by si to tady stoupnout třeba na celý měsíc a vyzkoušet si to a pak až říkat takové věci. Taková slova jsou pro mě osobně demotivující. Určitě mi není jedno, že jsem se celý měsíc snažila zbytečně. Pak se mi také nelíbí odměňování za očkování, o peníze samotné mi vůbec nejde, spíš o to podání informací že cituji 'Ti hodní, co se nechali naočkovat dostanou odměnu...' Takže já jsem asi ta zlá, co si chce o svém zdraví sama rozhodovat. :) Mrzí mě, že se mezi námi dělají takovéhle rozdíly. Ale chápu že ti hodní jsou určitě rádi za odměnu a také jim ji za to přeji. Jde mi pouze o pricnip.
Atmoskop.cz - najděte si práci, která vám sedne
Věříme, že by lidé měli mít práci, která přirozeně zapadne do života, jaký chtějí mít.
Hodnocení jsou anonymní a firmy je nemohou smazat.
Ještě nemáte účet na Atmoskop.cz? Zaregistrujte se